[QUOTE="vieras";26643211]Todella lapsellista käytöstä. Toivottavasti olet ap varautunut myös maksamaan pilaantuneet tai varastetut vaunut, olet nimittäin tehnyt juuri rikoksen. Vaikka joku toimisikin väärin se ei oikeuta sinua toimimaan väärin. Olisit mennyt soittamaan ovikelloa ja sanonut asiasta tai sitten soittanut isännöitsijälle. Mihinkään muuhun sinulla ei ole oikeutta ja olet korvausvelvollinen aiheuttamastasi haitasta.[/QUOTE]
Johan tuolla aiemmin sanoin, että minua ei haittaa pätkääkään, vaikka sakot saisinkin. siitä pääsen yli kyllä, pääsen myös yli siitä jos joku mamma minulle rappukäytävässä huutaisi naama puneisena vaunujen pilaamisesta. Siitä en pääsisi yli, että joku kuolisi välinpitämättömyyteni takia. Jos ilmoitustaululla on ollut tästä asiasta huomautus jo vuoden päivät, eikä asia mene perille, niin ulos vaan. Teen saman uudelleenkin jos tarve on. Pitäisikö minun siis mennä vielä lukutaidottomille ihan ovelle mennä sanomaan? Vai ihan oman viestin vaunuihin? Eli juoksen koko talon läpi etsien vaunujen omistajaa?