Sori, menin illalla nukkumaan kun netti taas lagas.
Interferonihoidosta on tosi vähän netissä tietoa, sitä kai käytetään myös joskus jossain tapauksissa syövä'nhoidossa,näin muistan koulussa lukeneeni. Sen vaikutusta yksilöön ei oikein voi ennustaa, toisilla se ei vaikuta hirveästi mitenkään. Toiset taas ovat 40 asteen kuumeessa kolme ekaa päivää lääkkeenotosta (otetaan kerran viikossa se toinen lääke) ja ihan totaalikipeitä. Mä olen omalta osaltani varautunut pahimpaan, sillä mulla on aina ollut tosi herkkä elimistä ja yleensäkin 80% lääkkeistä saan kaikk itai ainakin osan sivuoireista, särkylääkkeistäkin on ainia panadol jota voin syödä ilman sivuvaikutuksia. Mutta, kyllä se hoito on sen kaikenarvoinen jos on pienikin mahdollisuus että sen avulla voi parantua !
"vieras" Niinpä, kaikkea ei tosiaan näe päällepäin, ja niinpä, noinhan se menee. Kiitos tsempeistä, tuntui erityisen hyvältä, usein vierailta ihmisiltä tälläisen kerrottua (esim verikokeissa verikokeen ottajalle, ymym, en noin yleisesti asiaa levittele mutta vaikka esim verikokeissa/lääkärissä ei asiasta tarvitisi kertoa mä koen kohteliaaksi kertoa) saa vaan syyttäviä mulkaisuja. Jota en tietysti ihmettele. Mä kannan toki taakkani ja vastuuni myös "entisestä" elämästäni, vaikka välillä se elämä tuntuu niin kovin kaukaiselta, kuin ei olisi minun elämääni ollutkaan, niin tuntuu raskaalta tätä taakkaa vieläkin kantaa. Mutta niinhän se menee.
Tsemppejä ja aurinkoista kesää myös sinne !
"höh" Sattupas tosiaan aika hauska kirjoitusvirhe ;D
No hyvä ett sait naurut, mulla on lievä lukihärö ja vaikka kuin tarkistan tekstin niin niitä tulee silti ihan rutosti aina :<
"kaisa" Se oli mielessäni tämän aloituksen aloitettuani, jos saisi jotain keskustelua aikaan. Ehkä jotain ennakkoluuloja hälventyisi..