[QUOTE="aloittaja";23819456]Kiitos todella paljon kun kerroit omasta kokemuksestasi.
Musta on ollut äärimmäisen vaikea löytää vertaistukea tai ylipäänsä tietoa hoidosta.
Minkä ikäinen sun lapsi oli kun hoidon kävit ?
Mulla on tosiana se lievin tyyppi ja lääkäri epäili, että vois olla mahdollista selvitä jopa 3-4kk hoidolla, ehkä max puol vuotta, mutta eihän sitä etukäteen voi koskaan tietää.
Pelottaa aivan sikana, just eniten se että tulee jotain masennusta tai hermot menee helposti tmv. =S
Oliko sulla kuumetta? Tai olitko fyysisesti kipeä ?
Käbitkö töissä/koulussa tms hoidon aikana ? Oliko sulla lasten hoito-apua tai selvisitkö päivistä yksin lapsen kanssa?
Kiitos jo jaksat tai haluat jakaa kokemuksiasi, olisin niistä hyvin kiitollinen.

[/QUOTE]
Lapsi oli viisi vuotias kun aloitin hoidon ja seuraavana syksynä meni eskariin. Olin fyysisesti kipeä, flunssanomaisia oireita, lihas- ja nivelkipuja. Kuumettakin nousi aina pistoksesta seuraavana päivänä. Olin tosi väsynyt ja "veto poissa". Selvisin lapsen kanssa jotenkuten, vuosi oli lapsellekkin varmasti rankka. Eniten harmitti kun en jaksanut oikein tehdä lapsen kanssa mitään. Se kesä meni aika sumussa meiltä. Vein kyllä lasta kaikenmaailman tapahtumiin, mutta itselle ne oli tuskaa olla kipeänä joka paikassa. Apu olisi kyllä ollut tarpeen näin jälkeenpäin ajateltuna. Luojan kiitos, minut lomautettiin juuri hoidon alkamisen aikoihin ja sainkin olla sitten sen vuoden lomautettuna. Töissä tuskin olisin jaksanut käydä. No, poika on nyt reipas koululainen ja en usko että kovin syviä traumoja on jäänyt. Oireet ovat tietysti hyvin yksilöllisiä, ja itselläni ei ollut masennuksen kanssa ongelmia. En kyllä ole siihen taipuvainen noin muutenkaan. Ärtynyt olin kyllä ja se harmitti aina itseänikin. Jos selviät noin " lyhyellä " hoidolla niin se on tosi hieno juttu.