Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja d6u:eikö sulla oo siitä kokemusta jo?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Älä sano että....:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Älä sano että....:xmas:
Oleksä vaihtanu sun nikkiä? Sut tunnistaa noista hymiöistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Älä sano että....:xmas:
Mä en oo Scarletti:headwall: :saint:
:kieh: :heart: :wave:
:xmas: |O :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Scarletti on tosiaan osoittanut hallitsevansa klikkaamisen jalon taidon.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:14 vrk ennen kun menkkojen pitäisi alkaa, mutta kannattaa huomioida se että siittiöt voivat elää naisen sisällä jopa viikon päivät.
Jos oot vällykäärmettä metsästämässä niin käytä nyt ihmeessä ehkäisyä, ettei taas nalli napsahda![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Älä sano että....:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:14 vrk ennen kun menkkojen pitäisi alkaa, mutta kannattaa huomioida se että siittiöt voivat elää naisen sisällä jopa viikon päivät.
Jos oot vällykäärmettä metsästämässä niin käytä nyt ihmeessä ehkäisyä, ettei taas nalli napsahda![]()
Vispilän kannattaa käyttää triplakumia,kun se on niin hedelmällinen nainen :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Älä sano että....:xmas:
Niin tunnistaakin. Ja hetki sittenhän täällä oli vääntö pystyykö jotakuta tunnistamaan kirjoitustyylistä, no pystyykö![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:14 vrk ennen kun menkkojen pitäisi alkaa, mutta kannattaa huomioida se että siittiöt voivat elää naisen sisällä jopa viikon päivät.
Vispilän kannattaa käyttää triplakumia,kun se on niin hedelmällinen nainen :attn:
Triplakumi moninkertaistaa kondomin rikkoutumisen riskin, ja näinollen laskee ehkäisytehoa.
T: toinen hedelmällinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Älä sano että....:xmas:
Niin tunnistaakin. Ja hetki sittenhän täällä oli vääntö pystyykö jotakuta tunnistamaan kirjoitustyylistä, no pystyykö![]()
![]()
Olenko mä väittänyt jotain ton kaltaista![]()
Mä kun en yritä muuttaa itseäni miksikään toiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:No tossa tapauksessa mä hankkisin peltihousut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:14 vrk ennen kun menkkojen pitäisi alkaa, mutta kannattaa huomioida se että siittiöt voivat elää naisen sisällä jopa viikon päivät.
Triplakumi moninkertaistaa kondomin rikkoutumisen riskin, ja näinollen laskee ehkäisytehoa.
T: toinen hedelmällinen![]()
No tossa tapauksessa mä hankkisin peltihousut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:No tossa tapauksessa mä hankkisin peltihousut![]()
Sellaiset kunnon siveyspöksyt munalukolla![]()