Tyhmä kysymys. (Vaihtelu virkistää, joo joo.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No tossa tapauksessa mä hankkisin peltihousut :D

Sellaiset kunnon siveyspöksyt munalukolla :laugh:

Mä meinasin sellaiset hankkia,en missään nimessä haluu enää yhtään lasta :attn:

Mulla taas on vauvakuume, ja se on ihan hirveetä, sillä en mä nyt oikeesti enempää muksuja voi tehdä |O

No tossa tapauksessa mä hankkisin peltihousut :D

Sellaiset kunnon siveyspöksyt munalukolla :laugh:

Mä meinasin sellaiset hankkia,en missään nimessä haluu enää yhtään lasta :attn:

Mulla taas on vauvakuume, ja se on ihan hirveetä, sillä en mä nyt oikeesti enempää muksuja voi tehdä |O

Mikset voi?

Ja huom kaikille jos mä ikinä tuun sanomaan että haluan kolmannen lapsen,niin takokaa helvetissä järkeä mun päähän!!!
Periaatteessahan mä ehkä voisin "haluta" lapsen vajaan kymmenen vuoden päästä,mutta nää nykyiset lapset alkaa olla jo melko isoja enkä enää halua alkaa vauvarumbaan uudelleen,kaihoisasti kyllä näin oon päättänyt mutta tämän on pidettävä :attn:

Siksi varmaan jakelet munias maailmalle. Meinaakko mennä vakoilemaan niitä sun beibejä sitten, joita muut kasvattaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siksi varmaan jakelet munias maailmalle. Meinaakko mennä vakoilemaan niitä sun beibejä sitten, joita muut kasvattaa?

Mun beibet on tuolla lastenhuoneessa nukkumassa, ja me kasvatamme heidät ihan itse. Mua ei suoraan sanoen voisi vähempää kiinnostaa, montako lasta mun luovuttamista muniksista syntyy ja kenelle.

Ja syy mun vauvakuumeeseeni on ilmiselvästi ystäväni & hänen maailman kaunein 5 kk ikäinen tyttönsä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kiitos ja aamen. Toivottavasti et tule raskaaksi.

Noh, saas nähdä. ;) ;D

mutta eikö sulle just tehty abortti tai mietit sitä vai olenks mä nyt pahasti metsässä ? :o

Joopa joo ja pari päivää sitte kirjotti että on vieny eropaperit käräjäoikeutee ja et ukko on toisella paikkakunnalla :/

14 vrk ennen kun menkkojen pitäisi alkaa, mutta kannattaa huomioida se että siittiöt voivat elää naisen sisällä jopa viikon päivät.

Jos oot vällykäärmettä metsästämässä niin käytä nyt ihmeessä ehkäisyä, ettei taas nalli napsahda :D

Vispilän kannattaa käyttää triplakumia,kun se on niin hedelmällinen nainen :attn:

ja pitää aborttilääkärin numero kännykän pikavalinoissa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sun lapset siellä kun kännäät? Ja eikö yhdellä oo kouluaki huomenna? Et sitä vaan kun keskellä viikkoa oot jurrissa?

No herranjestas ei ollu lapset kotona. Mummilla vielä huomiseen, sieltä käy esikoinen koulua.

Ja joo, eropapru postitettu, eikä ex ole täällä. Saa sitä ihminen kai miettiä asioita. Ja kunhan kiusasin, en mie oo raskaaksi hyvänen aika haluamassa oikeasti vielä. :D

Yhteistyössä