twist stepperi

• Viestiketjun aloittaja gattoliga
  • Ensimmäinen viesti
Rufi87
Pakko laittaa tämä tähän perään kun muokkaus ei toiminut.

Elikkäs. Polkasin eilen 50 minuuttia putkeen kun katsoin erästä sarjaa kolme jaksoa. Ensiksi katsoin vain kaksi, mutta jäi niin jännään kohtaan että piti jatkaa katsomista. Ja ei edes huomaa että steppaa samalla kun on niin keskittynyt sarjaan. :D

tiedoksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 01:22 Rufi87 kirjoitti:
Pakko laittaa tämä tähän perään kun muokkaus ei toiminut.

Elikkäs. Polkasin eilen 50 minuuttia putkeen kun katsoin erästä sarjaa kolme jaksoa. Ensiksi katsoin vain kaksi, mutta jäi niin jännään kohtaan että piti jatkaa katsomista. Ja ei edes huomaa että steppaa samalla kun on niin keskittynyt sarjaan. :D

moi Rufi87, tiedoksi sulle, että vain kirjautuneet pystyy muokkaamaan laittamiaan viestejä.

A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 01:16 Rufi87 kirjoitti:
Onko teillä myös samalla kiinteytyneet "lörpöt" pakaralihakset kun olette stepanneet sellaisen kuukauden?
on kiinteynyt..eilisten tarkistus mittausten perusteella on kaiken kaikkiaan persuuksesta lähtenyt 12cm ja kiinteytystäkin on tapahtunut..pohkeissa kanssa. sekä vatsassa.
Eniten tuottaa ongelmia johon vinkkiäkin kaivataan reiden yläosan löllykät..kun niistä on tainnut lähteä vaan pari senttiä per kinttu..
että jotain kotikonsti kiinteytystä lisäksi siihen..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 08:33 A shadieeyah kirjoitti:
\
Onko teillä myös samalla kiinteytyneet "lörpöt" pakaralihakset kun olette stepanneet sellaisen kuukauden?
on kiinteynyt..eilisten tarkistus mittausten perusteella on kaiken kaikkiaan persuuksesta lähtenyt 12cm ja kiinteytystäkin on tapahtunut..pohkeissa kanssa. sekä vatsassa.
Eniten tuottaa ongelmia johon vinkkiäkin kaivataan reiden yläosan löllykät..kun niistä on tainnut lähteä vaan pari senttiä per kinttu..
Sisäreisistäkö on kyse? Itellä samat ongelmat (laiskuus), kun lopetti baletin. siel viel ollessa oli hyvät treenit niille, mut tosi vaikee selittää suullisesti. :/

A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 11:29 Ljusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 08:33 A shadieeyah kirjoitti:
\
Sisäreisistäkö on kyse? Itellä samat ongelmat (laiskuus), kun lopetti baletin. siel viel ollessa oli hyvät treenit niille, mut tosi vaikee selittää suullisesti. :/
juup sisäreisistä..muuten kiinteytyy jalat mut siihen jää löllöä..pääsis varmaan housukaupoillekkin.

A shadieeyah
siitä vaan daris twisti hommaamaan..meiän äitikin steppaa sillä joka päivä vartin..vaikka on "rapakuntonen", ei pidä liikunnosta paljoa ja sillai..silti se on hurahtanut siihen vekottimeen :D

Steppaaja
Musta tossa vekottimessa on siistiä just se, että sitä on niin vaivatonta käyttää. Jos menisin salille, niin siihen menis pakkaamisineen, matkoineen päivineen joku 1,5-2 h. Eilen steppasin aamulla vartin ja päivällä 10 minsaa. Jälkimmäinen meni kätevästi puhelimessa juorutessa :LOL:

Laitan sisäpelikengät jalkaan, mutta en välttämättä edes vaihda vaatteita. Tosin steppaamisen jälkeen hiki virtaa! Ajattelin, että pidennän tuota aikaa vähitellen ja lisään kertoja vähitellen. Luulen, ettei ihan joka päivä ole viisasta stepata, että keho lepää. Kaikissa kunto-ohjelmissa on lepopäivä tai lepopäiviä.

Ajattelin varioida harjoitusta ottamalla mukaan välillä pienet käsipainot (kaapissa pölyttymässä....), jahka tasapainoni on kehittynyt. Tsemppiä muillekin steppaajille!!

ps. autaisko siihen sisäreiden löllykkään ns. koiranpissaliike? Eli polvillaan ja koukistetun jalan nostot 45 asteen kulmaan.

A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 21:50 Steppaaja kirjoitti:
Musta tossa vekottimessa on siistiä just se, että sitä on niin vaivatonta käyttää. Jos menisin salille, niin siihen menis pakkaamisineen, matkoineen päivineen joku 1,5-2 h. Eilen steppasin aamulla vartin ja päivällä 10 minsaa. Jälkimmäinen meni kätevästi puhelimessa juorutessa :LOL:

Laitan sisäpelikengät jalkaan, mutta en välttämättä edes vaihda vaatteita. Tosin steppaamisen jälkeen hiki virtaa! Ajattelin, että pidennän tuota aikaa vähitellen ja lisään kertoja vähitellen. Luulen, ettei ihan joka päivä ole viisasta stepata, että keho lepää. Kaikissa kunto-ohjelmissa on lepopäivä tai lepopäiviä.

Ajattelin varioida harjoitusta ottamalla mukaan välillä pienet käsipainot (kaapissa pölyttymässä....), jahka tasapainoni on kehittynyt. Tsemppiä muillekin steppaajille!!

ps. autaisko siihen sisäreiden löllykkään ns. koiranpissaliike? Eli polvillaan ja koukistetun jalan nostot 45 asteen kulmaan.
kiitti vinkistä..pitää testata "käyttämällä koiraa pissillä" :LOL: jos semmosen jumppakuminauhan laittais vastukseksi?

mie meinaan ruinata sen 'visterin'.. ja sit katotaan kumpi on tehokkaampi miun visteri vai äitimuorin 'rossireineri'..

ja se *koiran pissitys* on nimenomaan sisäreisille hyvä ja saa lonkallekkin liikkuvuutta...

mie aattelin tehä joutessani kyykkyjä ja venytyksiä.. jos sais illaks yhtä mojovat supistelut ko eilisellä siivoomisella.. :D

Steppaaja
Nyt kolmatta viikkoo masiina ollu käytössä. Huomasin tuossa että lenkeillä jaksan koiran kanssa paljon paremmin mennä ja nopsempaan kuin ennen steppaamista. B)
Eli on siitä jotain hyötyä.
Paino on juminu nyt samaan,toista viikkoa siinä. ja tuntuu muutenkin ettei lähe kiloja eikä senttejä vaikka kui hikipäässä menis pitkin tietä ja sisällä :headwall:
No jos se taas siitä alkas putoomaan.

Jeps tänään aloitin twistaileen. Onhan tuo vekotin tuossa seissyt jo kuukausia, mut en oo saanu vaan aikaiseksi :) Mulla on toi euromarketin vehje ja siinähän saa säädettyä polkimien korkeutta. Näin alkuun oli polkimet aika alhaalla eli lyhyitä askelia tuli. Salkkareitten ajan vemputin ja askeleita tuli 1316 ja kaloreita paloi 182. Oon ihan tyytyväinen alkuun.. Tästä se si lähtee. Mulla oli sisäpelikengät jalas ja jotenki oudosti alkoi jalkapohjista puutuun jalat (siis alkoi sattuun jalkapohjiin). Tarkotus ois ny ainakin 4 kertaa viikos steppailla se noin 30min. Tsemppiä vaan kaikille :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 21:02 vieras kirjoitti:
Käytättekö jotain kenkiä, sisäpelikenkiä tai lenkkareita kun poljette menemään? Vaiko vaan sukkasilleen tai paljain jaloin?
Mä olen yleensä ihan vaan sukkasilteen kun en viihi alkaa kenkiä räpeltämään kun inspis iskee :whistle:

mäkään en oikein saa rytmiä, et minä päivinä steppailis..joka toinen päivä oon koittanut, joskus kyl oon tehny kahtena päivänä peräkkäinkin...Kengät jalassa on ehkä parempi stepata,niin ei sukat luista siinä...mut millon mittenkin.

\
Käytättekö jotain kenkiä, sisäpelikenkiä tai lenkkareita kun poljette menemään? Vaiko vaan sukkasilleen tai paljain jaloin?

Mulla on sellanen rypyläinen se pinta, sellasia tylppiä pieniä tappeja täynnä. Jos sukkasillaan, niin alkaa kohta meneen jalkapohjat helliksi. Ensin poljin sisäpelikengillä, mut tuli jaloille kuuma. Nyt vedän rantasandaadeilla... :LOL: Mulla euromarketista ostettu vekotin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 08:46 orjatar kirjoitti:
\

Mulla on sellanen rypyläinen se pinta, sellasia tylppiä pieniä tappeja täynnä. Jos sukkasillaan, niin alkaa kohta meneen jalkapohjat helliksi. Ensin poljin sisäpelikengillä, mut tuli jaloille kuuma. Nyt vedän rantasandaadeilla... :LOL: Mulla euromarketista ostettu vekotin.
Mulla on kanssa ne nyppylät ja aluks olin vähän huuli pyöreenä että oikeestikko siinä pitäis pystyä seisomaan :eek: Kummasti siihen vaan tottu kun aikansa siinä teputteli, nykysellään mun jalkapohjat ei tykkää huonoa ees 30 min steppaamisesta. Jotain masokistin vikaako B)

A shadieeyah
\
Ihan vaan paljain jaloin..tuppaa nuo jalat hikoamaan ja sitten it stinks..haisuli varvas voi tulla..ilmanvaihdon kannalta ja muutenkin kivempi ilman kenkiä :) Siin on kyllä nypylät pohjissa mutta se tuntuu hierovalta vaikutukselta jaloissa kun polkee ilman sukkia :)

Mulla ei kans kenkiä, alkuun tuntu paljaissa jalkapohjissa noi näppylät mutta on vissiin jo tottunut siihen. Mitään päiviä minäkään en ole keksinyt, eilen illalla maltoi olla steppaamatta kun päivällä kävin tunnin lenkin. Mut tuohon masiinaan on tullu sellanen pakkomielteinen himo, että alkaa todellisuuden ja järjen kuva haihtua kuinka olisi terveellistä ja hyödyllistä treenata.
Tänään pakotan itseni pitämään välipäivän lenkkeilystä ja steppaamisesta. Saas nähä iltaan mennessä kui käy....

nyt se on sitte hommattu!

hobby hallista twist stepperi meinaan

äsken steppasin eka kerran 15 min ja kyllä hiki virtas :LOL:
syke oli normaalin rajoissa (sen taulukon mukaan) joten kai siitä jotain hyötyäki oli?

eli voinko rehkiä nyt joka päivä tuon 15min vai pitääkö pitää välipäiviä? mites te ootte alotellu?

painoa pitäis saada n. 7kg pois, jotta oisin itteni mielestä ihanne painossa :)
jäädään innolla odottelemaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:59 Vera kirjoitti:
nyt se on sitte hommattu!

hobby hallista twist stepperi meinaan

äsken steppasin eka kerran 15 min ja kyllä hiki virtas :LOL:
syke oli normaalin rajoissa (sen taulukon mukaan) joten kai siitä jotain hyötyäki oli?

eli voinko rehkiä nyt joka päivä tuon 15min vai pitääkö pitää välipäiviä? mites te ootte alotellu?

painoa pitäis saada n. 7kg pois, jotta oisin itteni mielestä ihanne painossa :)
jäädään innolla odottelemaan.
ei tarvitse pitää välipäiviä, jos treeni on kevyttä. mutta toki ne on hyvä pitää oli liikunta sitten mitä tahansa. mutta 15min päivässä ei ole sen kummempaa kuin sama määrä portaiden nousua :D

aloitte 15min jos se tuntuu jo olevan tarpeeksi, huomaat pian, että pystyt ja haluatkin? tehdä pitempiä sarjoja - kunhan keho tottuu - se ei tunnu enää rasittavalta tai raskaalta. aivan varmasti käy näin sinullakin. lisäät vain aikaa ja tehoa sen mukaan mikä hyvältä tuntuu.

paljon iloa treenaamiseesi. :flower:

Yhteistyössä