twist stepperi

  • Viestiketjun aloittaja gattoliga
  • Ensimmäinen viesti
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 00:35 Rufi87 kirjoitti:
Vaikuttaa kaikkien viesteistä, että hyvä on. :) Huomasin että prismassa myydään noita twist steppereitä samaan hintaan kuin hobbyhallissa. Menen ostamaan sen tulevana maanantaina ja sitten alkaa kiinteytys ja laihdutus. :kieh:

onks se prisman versio twistaava eli tekee sivuttais liikettä? se kannattaa varmistaa. Kattelin ite kans sitä eilen mut en tullu tutkineeksi..
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 09:44 päi kirjoitti:
Hei!


Minulla anttilasta ostettu twis stepper ja hyvältä tuntuu! Meillä laps menee aikaisin nukkumaan, joten on helppoa polkea kun... ma-> täydelliset naiset, ti-> pako, ke-> maalaiskomedia, to-> House (pe ja la tauko), su -> amasing race... Eli lemppari ohjelmien aikaan kun polkee, niin aika kuluu huomaamatta! Tarkotus ois, että joka toinen viikko käyttäs stepperiä ja joka toinen kuntopyörää, sitten vatsikset päälle.
kiitti vinkistä..eipä ois muuten yhtään pöljempi idea...ei ois aina toi ipanaario jankkaamassa korvan juuressa..ja ite just kun oon kerenny alottaa steppauksen ni poika yrittää aina mennä tekee tolla ab benchillä liikkeitä..vaikka monesti kielletty..
 
Pai
Joo, jos vaan lapsen nähden alkaa jumppaileen niin äkkiä siitä saa seuraa ja sitten niitä vahinkojakin tulee. Joskus on ihan hauskaa kiikuttaa lasta jalkojen päällä samalla kun swingailee ab swingillä, mutta siitä alkaa tulla liian raskas vatsis harjotus, kun poitsu painaa jo 12kg =)
 
Rufi87
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 10:38 A shadieeyah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 00:35 Rufi87 kirjoitti:
Vaikuttaa kaikkien viesteistä, että hyvä on. :) Huomasin että prismassa myydään noita twist steppereitä samaan hintaan kuin hobbyhallissa. Menen ostamaan sen tulevana maanantaina ja sitten alkaa kiinteytys ja laihdutus. :kieh:

onks se prisman versio twistaava eli tekee sivuttais liikettä? se kannattaa varmistaa. Kattelin ite kans sitä eilen mut en tullu tutkineeksi..
Onhan se. :) Mutta haluaisin tietää onko se hobbyhallin stepperin vaikeusaste hommeli sellainen että se vain nostaa ylemmäs noita polkimia vai onko siinä sellainen että että askeleen painallus vaikeutuu? Siis sellainen, etä pitää polkea kovempaa että menee alas?
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 17:08 Rufi87 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 10:38 A shadieeyah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 00:35 Rufi87 kirjoitti:
Vaikuttaa kaikkien viesteistä, että hyvä on. :) Huomasin että prismassa myydään noita twist steppereitä samaan hintaan kuin hobbyhallissa. Menen ostamaan sen tulevana maanantaina ja sitten alkaa kiinteytys ja laihdutus. :kieh:

onks se prisman versio twistaava eli tekee sivuttais liikettä? se kannattaa varmistaa. Kattelin ite kans sitä eilen mut en tullu tutkineeksi..
Onhan se. :) Mutta haluaisin tietää onko se hobbyhallin stepperin vaikeusaste hommeli sellainen että se vain nostaa ylemmäs noita polkimia vai onko siinä sellainen että että askeleen painallus vaikeutuu? Siis sellainen, etä pitää polkea kovempaa että menee alas?
siin on se mutteri niitten polkimien välissä edessä mistä kiristetään..eli polkimien taso ero nousee ja askeleesta tulee näin ollen korkeampi..eli enemmän voimaa tarvii ku painaa..
 
Steppaaja
Täällä kans yks stepperiin hurahtanut. Nyt viikon sillä steppaillu. Olen alottanut 1000 askellusta per ilta ja aikaa menee noin 18min. Kyllä on hiki sen jälkeen, mutta mahtava fiilis B)
Mä mietin miljoona kertaa ton hommaamista kun kuntopyörä jäi naulakoks nurkkaan :headwall:

Prisman versiossa ei ole vahvuuden säätöä, muuten samanlainen kuin hobby hallin twist. Ja tää hobby hallin versio nostaa tuet korkeemalle kun kiristää vastusta.
Lehtitelineestä ei vastaavaa hyötyä kun metalliosat peittää osittain tekstin, mut kiva tallata vaikka Voicea katsoessa kun mukava ja mukaansa tempaava musiikki soi taustalla. Tai sit jotai lemppariohjelmaa katsoissa. Aika menee nopeeta.

Kui äkkiä teillä on tullu tuloksia.
Itse muutin myös ruokavaliota kevyempään. Muuta en ole nyt hommaillu kun stepannu, mut tuntuu että tuo vehe vaikuttaa niinku lupas myös alaselkään ja alavatsan seutuun...
 
Christina
Minä kanssa olen tykännyt twist stepperistä älyttömästi ( mulla hobbyhallin malli) =)
Eilenkin steppailin 45min, ja tuntui että olisin voinut vieläkin jatkaa....
Mä oon kuitenkin aloittanu aika kevyellä, siis en ole säätänyt vielä kovinkaan raskaaksi sitä polkemista.

Samalla noudatan Keventäjien ruokavaliota, joten eiköhän tässä jotain tuloksia ala syntyä. Kerrankin löytyi sellainen liikuntamuoto mistä tykkään :whistle:
 
RoseYorks
Mulla on se Prisman stepperi ja on todella hyvä. Olen nyt sillä tehnyt joka päivä vaihtelevasti 20-40 min ja nyt 3 viikon kuluttua huomaan jo että reidet ovat kiinteytyneet ja lantio huomattavasti.

Epäilin laitetta ensin mutta täytyy sanoa että se toimii mutta vaatii jatkuvaa sen käyttöä, ei riitä että sillä tekee silloin tällöin. Parhaisiin tuloksiin pääsee kun tekee päivittäin. Sitä käyttäessä voi katsoa vaikka televisiota tai kuunnella musaa ja siinä tahdissa stepata. :D
 
mä tässä just mietiskelen että mistä ostaisin kyseisen laitteen.. olisko kellään neuvoja? tärkein on nyt halpa hinta.. ja mistä euromarketista olette ostaneet(siis minkä kaupungin)? jos jokainen joka viitsii, niin laittais tähän että mistä hankittu stepperi/hinta/millasia tuloksia ja missä ajassa?
kiitos :flower:
 
Steppaaja
Eilen illalla stepatessa katoin tohtori phil ohjelmaa jossa morsiammet halusivat laihduttaa ennen häitään, asia on minullekkin ajankohtainen sillä heinäkuussa kuulemme papin aamenen ja sillä olen alkanut oikeesti tehdä jotain ulkonäköni puolesta.
Mutta kyllä nous hikipintaan ja hiukka kyyneleitäkin kun yks sovitti ja itki kun ei mahtunut pukuunsa. Myötätunto kasvoi ja huomasin että tahti masiinalla kiihtyy...
Harmillista on että olen ihminen joka haluaisi tulosten näkyvät heti vaikka järki sanoo että lopussa kiitos seisoo.
Nyt vaan jatkan ja toivon että olen kauneimmillani kuin koskaan ennen hääpäivänäni ja sinä päivänä nostan stepperini korkealle jalustalle ja kiitän sekä kumarran :flower:

 
Steppaaja
tässä nyt hiukan laitetta jo testanneena olen huomioinut että mulla laite alkaa polttaan pohkeissa aika nopeesti? Olen vaihdellut jalkojen paikkaa kokeillen missä kohdin tuntuu missäkin kohtaa reittä, pohjetta, kankkua. Mut jännä, oli jalat missä tahansa eka alkaa tuntuu pohkeissa...teenköhän mä väärin vai eiks mulla ole lihaksia muualla alakropassa? :whistle:

 
Christina
Kyllä mullakin heti pohkeissa tuntuu, mut oon huomannu että n.10 min jälkeen helpottuu kummasti. Tänäänkin sain vedettyä tunnin stepperillä, tuli ihan kiva hiki pintaa :D Minusta ja stepperistä on näköjään tullut erottomattomat kaverit ;)
 
Rufi87
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 14:03 RoseYorks kirjoitti:
Mulla on se Prisman stepperi ja on todella hyvä. Olen nyt sillä tehnyt joka päivä vaihtelevasti 20-40 min ja nyt 3 viikon kuluttua huomaan jo että reidet ovat kiinteytyneet ja lantio huomattavasti.

Epäilin laitetta ensin mutta täytyy sanoa että se toimii mutta vaatii jatkuvaa sen käyttöä, ei riitä että sillä tekee silloin tällöin. Parhaisiin tuloksiin pääsee kun tekee päivittäin. Sitä käyttäessä voi katsoa vaikka televisiota tai kuunnella musaa ja siinä tahdissa stepata. :D
Onko sinulla se missä on käsitanko vai sellainen "koppakuoriainen" jossa on sellaiset nauhahommelit käsiin?
 
Christina
Auh, auh.....Älkää tehkö samaa kuin minä, steppailua takana n.viikko, ja eilen tein sen tunnin treenin, ja tänään on ollut polvi sen verran arka ettei sille uskalla paljon varata painoa... :ashamed: :/ Otinpahan opikseni ettei makeaa mahantäydeltä ;) Tykkään nimittäin tästä stepperistä niin paljon, mutta pitää ottaa vähän rauhallisemmin näin alkuun...
 
kannattaa vaikka tehä pienemmissä erissä,teen yleensä 30 min kerrallaan ja tänään tein ensin 15 min ja pieni tauko ja taas 15 min,tuntu et hiki lens paremmin, ja vaihelkaa säätöjä,joka päivä eri säädöllä nii rasva palaa paremmin.
 
Steppaaja
Ite ostin sen prisman twist stepperin. käyttäny nyt kaks päivää peräkkäin ja aika hyvältä tuntuu. alotan rauhallisesti koska kunto ei oo kaikkein parhain. pikkuhiljaa sitä voi lisätä vastustusta. ainoa ongelma mulla on että se mittari mistä näkee askelten määrän yms. ei oikein suostu toimimaan oikein. en tiiä johtuuko se nyt niistä johdoista vai onko patterit huonosti yms. senhän pitäis alkaa toimia ku alkaa polkemaan. mutta mun ei tee niin. se toimii sillon ku on yhdistäny ne johdot ja laittanu patterit sisään mutta kun alkaa polkee niin mitään ei tapahdu. iha ihmeellinen. mietin että onko muilla ollut samanlaisia ongelmia vai onko minun mittari vaan rikki?
 
Voi veljet! mäkin sit tilasin sen twist stepperin netanttilasta.Hobby hallissa ois ollu pari kymppii halvempi, mut ei ollut varastossa...Ne oli ihan saman näköset kyllä kummassakin. Tuleekohan tohon anttilankin vehkeeseen mukaav ne harjotus ohjeet? millaset ne ohjeet on? Onks ne jotkut et..15 hitaasti ja 15 min täysiä...vai mikä niis on idea?
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2007 klo 19:12 los bullas kirjoitti:
Voi veljet! mäkin sit tilasin sen twist stepperin netanttilasta.Hobby hallissa ois ollu pari kymppii halvempi, mut ei ollut varastossa...Ne oli ihan saman näköset kyllä kummassakin. Tuleekohan tohon anttilankin vehkeeseen mukaav ne harjotus ohjeet? millaset ne ohjeet on? Onks ne jotkut et..15 hitaasti ja 15 min täysiä...vai mikä niis on idea?
hobbyhallin vehkeessä sitä nojaus tangon korkeutta voi säätää..anttilan ei.

ei ne ohjeet kai oo kummaset.hobbarin vehkees vaa venytys ohjeet+aika suositukset jne.
 
[/quote]

hobbyhallin vehkeessä sitä nojaus tangon korkeutta voi säätää..anttilan ei.

ei ne ohjeet kai oo kummaset.hobbarin vehkees vaa venytys ohjeet+aika suositukset jne.
[/quote]


no, toivottavasti se on lyhyelle henkilölle sopiva...
 
A shadieeyah
\hobbyhallin vehkeessä sitä nojaus tangon korkeutta voi säätää..anttilan ei.

ei ne ohjeet kai oo kummaset.hobbarin vehkees vaa venytys ohjeet+aika suositukset jne.
[/quote]


no, toivottavasti se on lyhyelle henkilölle sopiva...

[/quote]

sopii se..ite oon 168 ja käytän sitä korkeinta säätöä..se on neljä kohtainen säätö ja ylimmän ja alimman välillä on ainakin 20cm väliä...eli sopinee =)
 
Lateral trainer
Itselläni oli Lateral Thigh Trainer kuukauden ajan.

Steppailu oli mukavaa, kunnes laite alkoi naksua älyttömästi ja vastukset löystyivät itsestään. Vika kuulemma tyypillinen ko laitteelle. Onneksi palautusaikaa oli vielä voimassa.

Lisäksi satuin lukemaan netistä eng.kielisiä käyttäjäpalautteita, joissa useat laitetta paljon käyttäneet ihmiset olivat saaneet outoja kovia polvikipuja, jotka olivat kestäneet vielä steppailun lopettamisen jälkeenkin.


Kivut kuulemma alan asiantuntijoiden fysiatrien tms mukaan johtuvat siitä, että näitten twist-steppereiden liike on polvelle luonnoton (jalkaterä kiertyy samalla sisään, kun jalka painuu alas) ja voi tuhota jotain polven kiertäjäniveltä tms. Yritän etsiä sivuston uudelleen.

Näköjään täälläkin palstalla joku paljon steppaillut valitteli polven arkuutta, itse taidan harrastella tästä eteenpäin vain sauvakävelyä..


 

Yhteistyössä