tuunaa mun kärryt, helistin kisa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärryttelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärryttelijä

Vieras
Mitä mieltä olette noista helistin.fi tuunaa mun kärryt kärryistä? Tuossa saa arvostella mikä miellyttää ja mikä ei. Ihan hauskan näköisiä jotkut! Osa oli vaan ei niin tuunattuja ja ehkä hitusen tylsiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kärryttelijä;21968824:
Mitä mieltä olette noista helistin.fi tuunaa mun kärryt kärryistä? Tuossa saa arvostella mikä miellyttää ja mikä ei. Ihan hauskan näköisiä jotkut! Osa oli vaan ei niin tuunattuja ja ehkä hitusen tylsiä..
upsis
 

Yhteistyössä