A
asd
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos muuten noista tanssivinkeistä, auttaisikohan aluksi ihan vaan sekin, että jos kotona danssaisin?
Siitä sitten voisi ehkä jopa innostua ja ilmottautua tonne itämaiseen tanssiin tms.
Yritän ottaa projektiksi, että 30-50 (näin aluksi) vatsalihasta joka toinen ilta.
Muistaakseni jossain olen oppinut, että ei pidä joka ilta tehdä, koska silloin lihaksille ei jää aikaa palautua. Tuo kolmekymmentä lihasliikettä on kyllä niin vähän, että liekö siitä määrästä mitään palautumisaikaa edes tarvii... Mutta voisihan sitä tehdä vaikka parissa erässä, eli yht. 60. Ja venyttelyt lisäksi, kai niilläkin joku positiivinen vaikutus on.
No mä teen päivittäin 200-250 vatsalihasliikettä eikä mullakaan vielä sikpäkkiä ole