MITÄ MÄ TEEN TÄLLE MUN MAHALLENI?!! (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skarppia pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos muuten noista tanssivinkeistä, auttaisikohan aluksi ihan vaan sekin, että jos kotona danssaisin? :D
Siitä sitten voisi ehkä jopa innostua ja ilmottautua tonne itämaiseen tanssiin tms. :)

Yritän ottaa projektiksi, että 30-50 (näin aluksi) vatsalihasta joka toinen ilta.
Muistaakseni jossain olen oppinut, että ei pidä joka ilta tehdä, koska silloin lihaksille ei jää aikaa palautua. Tuo kolmekymmentä lihasliikettä on kyllä niin vähän, että liekö siitä määrästä mitään palautumisaikaa edes tarvii... Mutta voisihan sitä tehdä vaikka parissa erässä, eli yht. 60. Ja venyttelyt lisäksi, kai niilläkin joku positiivinen vaikutus on.

No mä teen päivittäin 200-250 vatsalihasliikettä eikä mullakaan vielä sikpäkkiä ole ;) Eli niitä pitää tehdä TODELLA paljon jos haluaa näkyviä tuloksia. Ja erilaisia, suoria ja vinoja ja syviä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja YRITÄN myöskin raahata kaupasta seuraavan kerran herkkujen sijaan hedelmiä kotiin.
Jos jollakulla on hyviä vinkkejä "korvikkeisiin" (hedelmät jne.), niin kerrothan! :wave:

Rahkaa (ilman kermaa) ja pakastemarjoja soseuttajalla, ehkä pikkaisen hunajaa joukkoon on mahtava makeannälkään - ja terveellistä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja loukkaantunut:
Haista sinä ap sanonko mikä, tiedät itsekin että mahasi on täysin normaali!!! Tästä ketjusta todella loukkaantuu sellaiset, joilla OIKEASTI on iso maha. Hauskin oli tuo vertaus, että näytät raskaana olevalta.. heh heh!! Taidat vaan kaivata kehuja! Niitä en sulle anna, sillä mua alkoi ärsyttää toden teolla tuollainen kehujen kalastaja.

Juu, on normaali ja kaunis maha. kadehdittava. Mut silti siitä ei tartte kenenkään loukkaantua, kun se ei oo keltään pois.

Vai pitäskö mun loukkaantua jos joku laittaa näytille D-kupin tissit ja kyselee lisätäytettä? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Samankokoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja YRITÄN myöskin raahata kaupasta seuraavan kerran herkkujen sijaan hedelmiä kotiin.
Jos jollakulla on hyviä vinkkejä "korvikkeisiin" (hedelmät jne.), niin kerrothan! :wave:

Rahkaa (ilman kermaa) ja pakastemarjoja soseuttajalla, ehkä pikkaisen hunajaa joukkoon on mahtava makeannälkään - ja terveellistä!

Kuulostaa hyvältä, kiitos vinkistä!
 
Ja mun maha on tästä kuvasta vielä kasvanut entisestään. :'( Eikä toivoakaan, että se olis koskaan sen näköinen kuin ap:lla. :/
http://www.aijaa.com/v.php?i=3635477.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos muuten noista tanssivinkeistä, auttaisikohan aluksi ihan vaan sekin, että jos kotona danssaisin? :D
Siitä sitten voisi ehkä jopa innostua ja ilmottautua tonne itämaiseen tanssiin tms. :)

Yritän ottaa projektiksi, että 30-50 (näin aluksi) vatsalihasta joka toinen ilta.
Muistaakseni jossain olen oppinut, että ei pidä joka ilta tehdä, koska silloin lihaksille ei jää aikaa palautua. Tuo kolmekymmentä lihasliikettä on kyllä niin vähän, että liekö siitä määrästä mitään palautumisaikaa edes tarvii... Mutta voisihan sitä tehdä vaikka parissa erässä, eli yht. 60. Ja venyttelyt lisäksi, kai niilläkin joku positiivinen vaikutus on.

No mä teen päivittäin 200-250 vatsalihasliikettä eikä mullakaan vielä sikpäkkiä ole ;) Eli niitä pitää tehdä TODELLA paljon jos haluaa näkyviä tuloksia. Ja erilaisia, suoria ja vinoja ja syviä!

Äh, älä viitsi :D En mä noin paljoo jaksa ainakaan heti :laugh:
 
Se on helppo kadehtia tuollaista mahaa tai ihmetellä miten joku ei voi olla siihen tyytyväinen jos itsellä on ylipainoa yli 20kg. Mutta sitten kun itse on noissa mitoissa, niin se pienikin ylimääräinen ärsyttää ja harmittaa ihan samalla tavalla kun sitä ylipainosta se oma maha. Vai onko olemassa joku raja minkä jälkeen saa olla tyytymätön vartaloonsa? Mäkin oon joskus mielipiteitä vartalostani täällä kysellyt ja vastaanotto oli sama kun ap:llä. Ilmeisesti vaan ylipainoset saa esitellä kuviaan täällä. Niin, ja rumat. Kaikki nätithän täälla myös haukutaan :|

Mä ymmärrän ap:tä täysin. Mulla on hiukan pienempi maha mutta en ole tyytyväinen :) Haluan ne selvästi erottuvat vatsalihakset ja ne ei mulla vielä näy tarpeeksi hyvin ja heti kun syön itseni ähkyyn ei näy enää ollenkaan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
mä en kanssa jaksa tota teiniruikutusta vaikka hoikka olenkin. ja nätti.

no ei se teiniruikutusta ole. Toinen on tyytyväinen kroppaansa vaikka se olisi pehmeä ja löllyvä. Toinen haluaa kovan ja kiinteän. Mielipide ero. Se ei tee toisesta yhtään sen lapsellisempaa kun toisesta.
 
En kehtaisi edes valittaa,kun on oikeasti olemassa sellasia joille vatsa on ongelma ja suuuuuri sellanen,kuten minulla..Joten ole vaan erittäin tyytyväinen mahaasi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lämminsydän:
En kehtaisi edes valittaa,kun on oikeasti olemassa sellasia joille vatsa on ongelma ja suuuuuri sellanen,kuten minulla..Joten ole vaan erittäin tyytyväinen mahaasi!

Mikä sä oot vähättelemään toisten vartalo-ongelmia... :whistle:
 
siis oletko ap lapseton tai 1 lapsen äiti ja alle 30v?
Jos et, olet tosi hoikka, siis useamman lapsen äidiksi. Muuten normaali.
Mutta en tiedä miten saa vatsalihakset. Onko ne syntymälahja vai pitääkö niiden eteen tehdä töitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammax4:
kuvat..Oikeiden synnyttäneiden naisten mahoista??Laitettais ikä ja monta lasta..että näin..

no... Vaikka olisi oikea synnyttänyt, niin maha voi näyttää ihan pieneltä ja sileältä. Ihan vaan teki mieli sanoa siksi, että ei se OIKEA äitiys ole jostain vatsanahkasta kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mammax4:
kuvat..Oikeiden synnyttäneiden naisten mahoista??Laitettais ikä ja monta lasta..että näin..

no... Vaikka olisi oikea synnyttänyt, niin maha voi näyttää ihan pieneltä ja sileältä. Ihan vaan teki mieli sanoa siksi, että ei se OIKEA äitiys ole jostain vatsanahkasta kiinni.

onko sulla noin pieni maha kuin ap:lla? minkä ikäinen olet? (mulla oli alle 30 v yhden lapsen äitinä samanlainen maha)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mammax4:
kuvat..Oikeiden synnyttäneiden naisten mahoista??Laitettais ikä ja monta lasta..että näin..

no... Vaikka olisi oikea synnyttänyt, niin maha voi näyttää ihan pieneltä ja sileältä. Ihan vaan teki mieli sanoa siksi, että ei se OIKEA äitiys ole jostain vatsanahkasta kiinni.

onko sulla noin pieni maha kuin ap:lla? minkä ikäinen olet? (mulla oli alle 30 v yhden lapsen äitinä samanlainen maha)

On mulla. Jotakuinkin. Mulla on kaksi lasta.
 
huoh. mä en nää tossa MITÄÄN. itselläni on vähän ehkä liiankin laiha vatsa, kun en edes syö kunnolla. Laihduttaa en tai mitään yritä, mutta kun kaikki ruoka on aikasen pahaa. Mutta ihan samahan se on, toi on keskiverto. Itselläni ON vatsalihakset toimineet. lihakset ei erotu, paitsi ihan joskuss kun yritänkin saada näkyviin. tuossa ei ole vielä MITÄÄN verrattuna joihinkin ihmisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Mitäs jos laittasit vaan paidan alas ja nauttisit elämästä.

:D

Samaa mieltä. :laugh: voisin heittää tänne kuvan omasta mahastani niin vois loppua lyhyeen puheet siitä että on "lihava" Tai sitten ap:llä on syömishäiriö/hakee huomioo/pilailee muiden (oikeasti ylpainoisten kustannuksella) tai sit oikeesti sillä viiraa päässä!

 

Yhteistyössä