MITÄ MÄ TEEN TÄLLE MUN MAHALLENI?!! (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skarppia pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Skarppia pliis

Vieras
Olen armoton herkkusuu, ja sokerit&rasvat ja muut kököt näkyvät vatsassa ja reisissä.

En ole raskaana.
En ole myöskään ollut raskaana koskaan. Sellaiset kommentit voitte siis jättää väliin. (Tiedän, et näyttää siltä :/ )
Mutta mitä mieltä te olette mun mahasta??? Saa haukkua!

Kaipaan vaan kiperästi mielipiteitä, ja että mitä tälle voi tehdä?
Lenkkeilyä? Ehkä kuntosalilla jotain treeniä? Vai jotain jumppaa?

http://www.aijaa.com/v.php?i=3630404.jpg

 
Alkuperäinen kirjoittaja Skarppia pliis:
Olen armoton herkkusuu, ja sokerit&rasvat ja muut kököt näkyvät vatsassa ja reisissä.

En ole raskaana.
En ole myöskään ollut raskaana koskaan. Sellaiset kommentit voitte siis jättää väliin. (Tiedän, et näyttää siltä :/ )
Mutta mitä mieltä te olette mun mahasta??? Saa haukkua!

Kaipaan vaan kiperästi mielipiteitä, ja että mitä tälle voi tehdä?
Lenkkeilyä? Ehkä kuntosalilla jotain treeniä? Vai jotain jumppaa?

http://www.aijaa.com/v.php?i=3630404.jpg


Eipä tuosta oikein saanut selvää, mutta ota uusi kuva ja nosta paitaasi ylemmäksi

 
Alkuperäinen kirjoittaja Skarppia pliis:
Olen armoton herkkusuu, ja sokerit&rasvat ja muut kököt näkyvät vatsassa ja reisissä.

En ole raskaana.
En ole myöskään ollut raskaana koskaan. Sellaiset kommentit voitte siis jättää väliin. (Tiedän, et näyttää siltä :/ )
Mutta mitä mieltä te olette mun mahasta??? Saa haukkua!

Kaipaan vaan kiperästi mielipiteitä, ja että mitä tälle voi tehdä?
Lenkkeilyä? Ehkä kuntosalilla jotain treeniä? Vai jotain jumppaa?

http://www.aijaa.com/v.php?i=3630404.jpg
Tavis maha. Ei laiha, muttei läskikään. Ei syytä laihtuakaan.

 

Yhteistyössä