S
Skarppia pliis
Vieras
Olen armoton herkkusuu, ja sokerit&rasvat ja muut kököt näkyvät vatsassa ja reisissä.
En ole raskaana.
En ole myöskään ollut raskaana koskaan. Sellaiset kommentit voitte siis jättää väliin. (Tiedän, et näyttää siltä :/ )
Mutta mitä mieltä te olette mun mahasta??? Saa haukkua!
Kaipaan vaan kiperästi mielipiteitä, ja että mitä tälle voi tehdä?
Lenkkeilyä? Ehkä kuntosalilla jotain treeniä? Vai jotain jumppaa?
http://www.aijaa.com/v.php?i=3630404.jpg
En ole raskaana.
En ole myöskään ollut raskaana koskaan. Sellaiset kommentit voitte siis jättää väliin. (Tiedän, et näyttää siltä :/ )
Mutta mitä mieltä te olette mun mahasta??? Saa haukkua!
Kaipaan vaan kiperästi mielipiteitä, ja että mitä tälle voi tehdä?
Lenkkeilyä? Ehkä kuntosalilla jotain treeniä? Vai jotain jumppaa?
http://www.aijaa.com/v.php?i=3630404.jpg