K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Voi. että kun minä olisin tyytyväinen jos olis tollainen maha. jos haluat sen tiukemmaksi niin nuita syviä lihaksia treenaamalla se korjaantuu.
Alkuperäinen kirjoittaja tsiis:Ootko tosissas vai haluatko vain pilailla oikeasti läskien kustannuksella :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:jotka kaipaa toisten kehuja miten on litteä vatsa...
ei oikein jaksa näitä......
Alkuperäinen kirjoittaja loukkaantunut:Haista sinä ap sanonko mikä, tiedät itsekin että mahasi on täysin normaali!!! Tästä ketjusta todella loukkaantuu sellaiset, joilla OIKEASTI on iso maha. Hauskin oli tuo vertaus, että näytät raskaana olevalta.. heh heh!! Taidat vaan kaivata kehuja! Niitä en sulle anna, sillä mua alkoi ärsyttää toden teolla tuollainen kehujen kalastaja.
Alkuperäinen kirjoittaja loukkaantunut:Haista sinä ap sanonko mikä, tiedät itsekin että mahasi on täysin normaali!!! Tästä ketjusta todella loukkaantuu sellaiset, joilla OIKEASTI on iso maha. Hauskin oli tuo vertaus, että näytät raskaana olevalta.. heh heh!! Taidat vaan kaivata kehuja! Niitä en sulle anna, sillä mua alkoi ärsyttää toden teolla tuollainen kehujen kalastaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Kertokaas nyt mulle mitä se kiinteytyminen on? Luuleeko joku että rasvaa tai lihasta voi kiinteyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja ole sie tyytyväinen:Mie antaisin hiukset päästäni saadakseni tuollaisen massun! Ekä 50 kioln päästä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos muuten noista tanssivinkeistä, auttaisikohan aluksi ihan vaan sekin, että jos kotona danssaisin?
Siitä sitten voisi ehkä jopa innostua ja ilmottautua tonne itämaiseen tanssiin tms.
Yritän ottaa projektiksi, että 30-50 (näin aluksi) vatsalihasta joka toinen ilta.
Muistaakseni jossain olen oppinut, että ei pidä joka ilta tehdä, koska silloin lihaksille ei jää aikaa palautua. Tuo kolmekymmentä lihasliikettä on kyllä niin vähän, että liekö siitä määrästä mitään palautumisaikaa edes tarvii... Mutta voisihan sitä tehdä vaikka parissa erässä, eli yht. 60. Ja venyttelyt lisäksi, kai niilläkin joku positiivinen vaikutus on.