MITÄ MÄ TEEN TÄLLE MUN MAHALLENI?!! (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skarppia pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Voi. että kun minä olisin tyytyväinen jos olis tollainen maha. jos haluat sen tiukemmaksi niin nuita syviä lihaksia treenaamalla se korjaantuu.

Ja esim.Pilates on siihen hyvä.
Siinä noita syviä vatsalihaksia treenataan.
 
Tästä ketjusta huomaa kyllä että jos ihmisellä ei ole armottomia läskejä niin pitäisi vaan hymyillä ja olla hiton tyytyväinen itseensä.
AP´lle suosittelen minäkin pilatesta ja siis syvien vatsalihasten treenaamista (samaa suosittlelisin itselleni, mutta kun en saa aikaiseksi :saint: )
 
Samallaisia vyötäröitä näkee paljon nuorilla naisilla. Pikkuisen on pyöreyttä, mutta niin sitä pitääkin olla.

Vielä -90luvun alussa käytettiin korkeampivyötäröisiä farkkuja ja niissä oli vielä paksu vyö kiristämässä vyötäröä, tuntui että ilman housujakin naisten vyötäröt olivat kapeampia, kuin sitten matalalantiohousujen tultua muotiin, naisten vyötäröt pullahtivat. Aikoinaan on myös korseteilla kudottu vyötäröitä kapeammiksi, joten voi olla mahdollista, että korsetilla tai pelkällävyölläkin muotoutuisi sisäelimet enemmin vyötärön ylä- ja alapuolelle, jolloin keskikohta olisi selvästi kaposempi. Tietty jumpalla ja dietillä saa läskiä palamaan, mutta ei se liiallinen hoikkuuskaan paras ole.
 
ootko varma ettet oo raskaana? jos et niin ton läskin saa pois ihan liikunnalla.tee vaikka vatsalihaksia.kyllähän tosta näkee ettet vissii hirveesti liiku? joten tsemppiä!! *halaus*
 
mää voin kyl vaihtaa oman mahani ohan minä päivänä vaan tohon!!!!!!!

mietippäs tuohon 20 kertaa isompi vyötärömakkara sekä navan alapuolelle haravan malliin raskausarpia(huom yhtä tiheesti kuin haravassa piikkejä ja levenee samalla tavoin)

voih kun jaksais kuntoilla niin paljon että tuollaisen mahan saisin kuin sulla!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
jotka kaipaa toisten kehuja miten on litteä vatsa...

ei oikein jaksa näitä......

Tiedän, etten ole ylipainoinen tai LÄSKI.
Mutta petrattavaa on. Ei kai se sitä tarkoita, että jos ei ole sairaalloisen lihava, niin ei saisi vinkua siitä pienestäkään läskimäärästä mitä kropassa on.

Vatsanseutu on minun ongelmakohtani.
 
Haista sinä ap sanonko mikä, tiedät itsekin että mahasi on täysin normaali!!! Tästä ketjusta todella loukkaantuu sellaiset, joilla OIKEASTI on iso maha. Hauskin oli tuo vertaus, että näytät raskaana olevalta.. heh heh!! Taidat vaan kaivata kehuja! Niitä en sulle anna, sillä mua alkoi ärsyttää toden teolla tuollainen kehujen kalastaja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja loukkaantunut:
Haista sinä ap sanonko mikä, tiedät itsekin että mahasi on täysin normaali!!! Tästä ketjusta todella loukkaantuu sellaiset, joilla OIKEASTI on iso maha. Hauskin oli tuo vertaus, että näytät raskaana olevalta.. heh heh!! Taidat vaan kaivata kehuja! Niitä en sulle anna, sillä mua alkoi ärsyttää toden teolla tuollainen kehujen kalastaja.

Hei nyt näytyy peesata ap:ta, ei se ettei ole läski tarkoita ettei voi haluta parantaa pikkaisen niitä omia ongelmakohtiaan.

Tsemppiä ap vain, vatsalihaksia tekemään siitä! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja loukkaantunut:
Haista sinä ap sanonko mikä, tiedät itsekin että mahasi on täysin normaali!!! Tästä ketjusta todella loukkaantuu sellaiset, joilla OIKEASTI on iso maha. Hauskin oli tuo vertaus, että näytät raskaana olevalta.. heh heh!! Taidat vaan kaivata kehuja! Niitä en sulle anna, sillä mua alkoi ärsyttää toden teolla tuollainen kehujen kalastaja.

Tuolla jossain viestissäni pyysin anteeksi, jos joku vetää herneet nenuun tästä.
Enpä pahemmin miettinyt, että tämä voisi oikeasti jotakuta loukata - vaikka olisi enempi mahaa.

Ja se mikä minua ärsyttää, on juuri tuo, ettei muilla kuin ylipainoisilla olisi oikeutta tuntea tiettyjä kohtiaan kropassaan epämiellyttäviksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kertokaas nyt mulle mitä se kiinteytyminen on? Luuleeko joku että rasvaa tai lihasta voi kiinteyttää?

Minusta kiinteyttäminen tarkoittaa sitä, että lihaksen määrä kasvaa ja läskin määrä pienenee, eli paino ei välttämättä laske ollenkaan, voi jopa nousta, siksi ei voi oikein laihduttamiseksikaan sanoa, mutta mitat pienenee, kun läski "vaihtuu" lihakseen ja rasvaprosentti pienenee. En ainakaan itse tarkoita sitä, että kiinteytän lihasta tai rasvaa,vaan esim. vatsaa ja se tarkoittaa juuri sitä että lihaksia kasvatetaan ja läskiä vähennetään -> tulee kiinteämpi vatsa. Lihas on kiinteämpää kuin läski. Kiinteämpi kuin joku, tarkoittaa minusta sitä, että pienemmässä tilassa on sama paino ainetta, kivi on kiinteämpää kuin pumpuli, lihas on kiinteämpää kuin läski eli vatsa on kiinteämpi lihaksisena kuin läskisenä vaikka siinä olisi sama paino tavaraa. Jos nyt näin niinkun rautalangasta vääntää, mitä se MUN mielestä tarkoittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ole sie tyytyväinen:
Mie antaisin hiukset päästäni saadakseni tuollaisen massun! Ekä 50 kioln päästä!

Kyllähän tämäkin onnistuiskin. Sulle annan saman neuvon kuin ap:lle - herkkuja vähemmälle ja treenaamaan siitä! (Ja saat hiuksesikin pitää ihan itse)
 
Kiitos muuten noista tanssivinkeistä, auttaisikohan aluksi ihan vaan sekin, että jos kotona danssaisin? :D
Siitä sitten voisi ehkä jopa innostua ja ilmottautua tonne itämaiseen tanssiin tms. :)

Yritän ottaa projektiksi, että 30-50 (näin aluksi) vatsalihasta joka toinen ilta.
Muistaakseni jossain olen oppinut, että ei pidä joka ilta tehdä, koska silloin lihaksille ei jää aikaa palautua. Tuo kolmekymmentä lihasliikettä on kyllä niin vähän, että liekö siitä määrästä mitään palautumisaikaa edes tarvii... Mutta voisihan sitä tehdä vaikka parissa erässä, eli yht. 60. Ja venyttelyt lisäksi, kai niilläkin joku positiivinen vaikutus on.
 
Ja YRITÄN myöskin raahata kaupasta seuraavan kerran herkkujen sijaan hedelmiä kotiin.
Jos jollakulla on hyviä vinkkejä "korvikkeisiin" (hedelmät jne.), niin kerrothan! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos muuten noista tanssivinkeistä, auttaisikohan aluksi ihan vaan sekin, että jos kotona danssaisin? :D
Siitä sitten voisi ehkä jopa innostua ja ilmottautua tonne itämaiseen tanssiin tms. :)

Yritän ottaa projektiksi, että 30-50 (näin aluksi) vatsalihasta joka toinen ilta.
Muistaakseni jossain olen oppinut, että ei pidä joka ilta tehdä, koska silloin lihaksille ei jää aikaa palautua. Tuo kolmekymmentä lihasliikettä on kyllä niin vähän, että liekö siitä määrästä mitään palautumisaikaa edes tarvii... Mutta voisihan sitä tehdä vaikka parissa erässä, eli yht. 60. Ja venyttelyt lisäksi, kai niilläkin joku positiivinen vaikutus on.

Ilmoittaudupas, se on ennenkaikkea kivaa ja aika kokonaisvaltainen treeni. :) Mullakin on jopa maha nykyään. :D Mä danssailen kotona ja kerran viikossa 1,5 tuntia kurssilla. :)
 

Yhteistyössä