Tuskin maahanmuuttajat ovat suurin ongelma täällä Suomessa. Ennakkoluulot ja asenteet ovat se suurin myrkky.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Suomalaiset ovat ennen kestäneet, mutta nykysuomalaiset ei kestäisi.

Olosuhteiden pakosta kyllä useampi kestäisi tai lähtis hakemaan suojaa muualta kuten pakolaiset tekee ja mikä on ymmärrettävää. Mutta kaikilla tänne tulleilla ei ole mitään hätää vaan huijataan itsensä tänne ja hankitaan vaimo ja lapsia ihan pelkästään oleskeluluvan takia, rakkaudesta ei mitään tietoa. Siinä vaan todella törkeästi huijataan kaikkia. Mutta kaikki ei ole tietysti tälläisiä mutta osa, ja toivon että ne saatais karsittua pois.

Niin totta. Siinä vaan sais olla aikamoinen Sherlock Holmes että sais selville ne TODELLISET pakolaiset. Taitaa olla aika pieni prosentti koko porukasta.

kyllä luulen että ulkomaalaiset tekevät enemmän rikoksia Suomessa kuin ulkomailta tulleet, jos verrataan ulkolaisten määrää suomalaisten määrään. Olen sitä mieltä että jos tekee yhdenkin rikoksen niin takaisin kotimaahan. Maassa maan tavoilla. Kannatan myös kovempia rangaistuksia kaikille rikollisille ei siis vain ulkomailta tulleille. Olen tosi kyllästynyt ulkolaisten paapomiseen, kun suomalaiset jäävät heidän rinnalla kakkosiksi esim. toimeentulotuessa. joku järki!!!! Pakolaiset elävät "herroiksi" kun suomalaiset jäävät pulaan.

En usko sekuntiakaan että ennakkoluuloilla olisi enää tänä päivänä mitään jalansijaa suhtautumisessa mamuihin! Ainakaan muualla kuin 200 asukkaan peräkylissä...täällä pk-seudulla mamuista ei pidetä sillä rikostilastot ovat järkyttäviä heidän osaltaan (mamuilla yliedustus melkein joka rikoksessa, heitä kuitenkin tilastollisesti paljon vähemmän), käytös on inhottavaa eikä esim. sopeutumisesta näytä tulevan mitään. Eivät suostu opettelemaan suomea, osa rankaisee lapsiaan jos nämä tahtovat vaikkapa opiskella (ihan nähty on itsekin)...

Minä olen parikymppinen ja olen elänyt ajan, jolloin esim. somaleita alkoi virrata Suomeen. Ihan itse olen mielipiteeni muodostanut ajan kuluessa, huolimatta valtion rikastumis-propagandasta.

Yhteistyössä