Ärsyttää maahanmuuttajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multi colorenntte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27063050]Missä sä opiskelet ammatillisia opintojasi?[/QUOTE]

Kotona, kun ei täällä ole mahdollista mennä tunneille. Materiaalit ostan erikseen ja sitten katson opetusviedoita. Kokeisiin lennän pari kertaa vuodessa Dubliniin. Saisi niitä muuallakin istua, mutta Dublinissa mulla on paljon kavereita, niin tulee treffattua heitä ja saan asumisen ilmaiseksi :)

Haen rahaa? :D Niin mistä?
Mä en saa rahaa mistään muualta kuin töistä. En ensimmäistäkään tukea tai etuutta.
Opiskelen kyllä joo. Työpaikan puolesta on tasoryhmitetyt kielikurssit ja omakustanteisesti opiskelen erikoisopintoja omalta alaltani.

Ruttiksen kirjotuksesta kyllä huomaa, ettei ole ihan ensimmäistä vuotta Suomessa. Muutenkin vaikutat sellaiselta maahanmuuttajalta, jotka minusta on ihan tervetulleita suomeen.:)

Itse olen töissä alueella, jossa 25% on maahanmuuttajia. Arvostan niitä, jotka haluavat sopeutua elämiseen täällä, opiskelevat kielen, käyvät töissä/opiskelevat jne. Mutta paljon on toki niitäkin, jotka eivät käy. Oikeastaan käy lähinnä sääliksi ne naiset (jostain syystä poikkeuksetta naiset), jotka ovat olleet suomessa jo useita, jopa kymmenen vuotta, eivätkä osaa sanaakaan suomea. On varmasti elämä ja toimeentuleminen vaikeaa, jos ei osaa lukea kirjeitä, kylttejä, käydä kaupasssa jne.

Kaikista eniten ärsyttää, kun joissakin tapauksissa maahanmuuttajilla (tai lähinnä pakolaisilla) on erioikeudet kuin suomalaisilla. Esim. opiskeluaikana vierailtiin jossain pakolaiskodissa, jossa nuoret saivat ASUMISEN, RUOAN ja VÄLTTÄMÄTTÖMYYKSIEN lisäksi vielä saman verran rahaa kuin mitä itse saatiin siihen aikaan opintotukea eli jotain reilut 300e. Tämän kertoi itse pakolaiskodin johtaja, joka vielä sitten meidän köyhien opiskelijoiden kauhistuneiden ilmeiden jälkeen mumisi, että "juu, onhan se ihan hirveän vähän". Vähän??! Mulla oli vuokra siihen aikaan 400e, mikä oli halvimpia kaupungista löytyviä kaksioita ja opintotuella ei saanut edes sitä maksettua. Luojan kiitos, mulla oli töissä käyvä mies siihen aikaan mut muilla luokkalaisilla ei ollut, joten tekivät lähes kaikki vähintään yhtä (osa jopa kahta tai kolmea) työtä opiskelun ohella, että saivat elämisen kustannettua. Ymmärrän toki sen, ettei pakolaisilla välttämättä ole mukana "mitään", esim. astioita jne., mutta ei se mikään selviö ole suomalaisellakaan ja pakolliset käyttötavarat saa jo hyvinkin esim. kirppikseltä tuolla 300e:lla..

Toivottavasti tuohon epäkohtaan tulee muutos. Ihmisinä suurin osa tapaamistani maahanmuuttajista on ihan ok, mutta sen verran kyllä vedän kotiinpäin, etten halua ulkomaalaisille mitään parempia oikeuksia suomalaisiin asukkaisiin nähden.

Maahanmuuttajien tuet - Adressit.com

Niin, ja itse olen työssäkäyvä, pian "lusmuilen" valtion tuella äitiyslomalla. Olen myös nostanut opintotukea aikoinani, mutta kotoutumistukea en ole koskaan saanut.

Ymmärrän toki sen, ettei pakolaisilla välttämättä ole mukana "mitään", esim. astioita jne., mutta ei se mikään selviö ole suomalaisellakaan ja pakolliset käyttötavarat saa jo hyvinkin esim. kirppikseltä tuolla 300e:lla..

No niin, mutta katos kun ei niille kelpaa kuin paras. Kaikki pitää naaman eteen tuoda.

Ja miksi ne kaapuihin pukeutuvat eukot on aina niin läskejä, mutta niiden miehet semmosia tikkuja?

Tätää juuri pelkäänkin. Ajan mittaa kun mamut ovat tänne koko klänsä haalinet mamu kerrallaan, ja odottavat suu auki että rahaa tippuu valtiolta.. Lopulta olemme siinä tilanteessa, missä muutkin maat; ei ole enään tarjota julkisia palveluita; ei taata toimeentuloa SUOMALAISILLE työttömille ja vähätuloisille, kun Suomen on pitänyt esittää niin hyvää maata ja olla avulias ja ottaa koko maailman ongelmat tänne.

Sitten me ollaan kusessa ja mm. rikollisuus tulee lisääntymään vääjäämättä, varsinkin kun tänne pesii ihmisiä jotka ovat tottuneet vaastelemaan kotimaassaan. Pitää olla kohta täälläkin kaikilla kalterit ikkunoissa KOTONAKIN!! Rikollisuus siis tulee lisääntymään, etenkin nyt kun poliisilaitoksia vähennettiin tuntuvasti.

Näin tässä tulee käymään ja saattaapi olla niin, että jossain vaiheessa välejä selvitellään asein.

Suomessa on useampia moskeijoita, mutta meillä ei ole tarpeen pitää niistä sellaista älämölöä kuin te näytätte kaipaavan. ;) Minkälaisia muutoksia muslimit ovat vaatineet, jotka ovat haitallisia muille?

Minäkin pelkään juoppoja, narkkareita ja skinejä, mutta en anna heidän ja sellaisen turhan pelon häiritä elämääni.

No itse en ainakaan narkkareita, juoppoja tai skinejä pelkää, mutta sinun kulttuuristasi ja uskonnostasi kyltäsiä iljettäviä. kuvottavia ukkoja kyllä.. Hyi vittu ;(

Miksi mamut aina niputetaan yhteen sakkiin? Sitä en ymmärrä. Minun tuttavissani ei ole työttömiä, kouluttamattomia maahanmuuttajia, vaikka useimmat parhaista tutuistani ovat alkuperältään muita kuin suomalaisia.

Miksi kaikki sairaanhoitajat on laiskoja vanhustenkiduttajia? Miksi kaikki sosiaalityöntekijät on välinpitämättömiä pa*koja? Miksi kaikki somalit on raiskaajia, jne... Ihmisellä tuntuu olevan tarve luokitella kaikki ryhmät niiden mätien omenoiden perusteella.

[QUOTE="northern soul";27063395]Ruttis asuu kasittaakseni Irlanissa.

Taalla toinen mamu, joka ei oo mitaan sosiaalitukea koskaan saanut. Ihmeellista.[/QUOTE]

Muutettiin justiin takasin Espanjaan :)

[QUOTE="northern soul";27063395]Ruttis asuu kasittaakseni Irlanissa.

Taalla toinen mamu, joka ei oo mitaan sosiaalitukea koskaan saanut. Ihmeellista.[/QUOTE]

Kyse tässä ketjussa nyt ei ole EUsta tulevien työtätekevien rehellisten ihmisten vihaamisesta, vaan noiden pölkkypäitten jotka ei halua edes opiskella suomea tai saati sitten tehdä töitä. Nostavan vaan sosiaalietuuksia ja tekevät tänne lisää lapsia, jotta saavat suomenkansalaisuude ja kieroilevat ties mitä valeavioliittoja.. Vihaan tuommoista kieroa-peliä. Päättäjätkin niin tyhmiä etteivt tee asialle mitään.

Turvapaikanhakijan vastaanottoraha 85–290 €/kk

Toimeentulotuki 461,05 €/kk

Työmarkkinatuki 674 €/kk

Sairauspäiväraha 574 €/kk

Muuttoavustus yksin muuttavalle 2 x toimeentulotuki, korotus 200 €/perheenjäsen. Muuttoavustus voidaan antaa rahana tai tavarana.

Talvivaateavustus kattaa välttämättömimpien vaatteiden ja kenkien kustannukset.

Tähän sitten päälle vuokrat ja harkinnanvarainen tuki.

Rakas Linkittäjämme on saanut Hommalta jo iltaHommaa näin ennen vaaleja. Mitään rahaahan nämä baarikärpäset eivät nettikirjoittelustaan saa, mut Soini myhäilee tyytyväisenä, kun pöljät tekee niin sanotusti työtä käskettyä. Totuus on, että Soinia ei kiinnosta aito työnteko, hihojen vetäminen ylös (eivät enää nouse pulleissa käsivarsissa), vaan hän haluaa räksyttää ja paistatella otsikoissa ja saada siitä rahaa. Ja lammaslauma kulkee kiltisti perässä.

Siittä on kyse.

Helsingin käräjäoikeuden tuomiot raiskauksista(7kpl), törkeistä raiskauksista(1kpl), pakottamisista sukupuoliyhteyteen(2kpl) ja pakottamisista seksuaaliseen tekoon(1kpl) vuodelta 2010

pvm etunimi asia tuomio korv. uhrille
13.1 Marko raiskaus+1muu 1v10kk ehdollista 7140€
15.2 Osman raiskaus 2v6kk 8080€
24.3 Mahmud useita pak.sukup.yht+5muuta 1v2kk ehdollista 4400€
8.4 Klaus raiskaus 1v6kk ehdollista 5000€
17.6 Hussein pak. seks. tekoon+3muuta 2v2kk 3900€
28.6 Phaithun pak.sukup.yht+lapsen seks.hyv.käyttö 1v2kk ehdollista 9000€
16.9 Jalal raiskaus+lapsen seks.hyv.käyttö 1v10kk ehdollista 4200€
20.10 Abdifatah raiskaus 1v6kk 3000€
10.11 Raami törk.raiskaus 2v8kk 8500€
11.11 Clement raiskaus+1muu 30pv ehdollista
30.11 Lino raiskaus 1v6kk 5000€

Vuoden 2010 puuttuvat tapaukset
1.2 Kari raiskaus+1muu 2v ehdollista 15000€
12.5 Saidou raiskaus+1muu 1v10kk 4000€
24.3 Ladane raiskaus 1v2kk ehdollista 5300€

Kyse tässä ketjussa nyt ei ole EUsta tulevien työtätekevien rehellisten ihmisten vihaamisesta, vaan noiden pölkkypäitten jotka ei halua edes opiskella suomea tai saati sitten tehdä töitä. Nostavan vaan sosiaalietuuksia ja tekevät tänne lisää lapsia, jotta saavat suomenkansalaisuude ja kieroilevat ties mitä valeavioliittoja.. Vihaan tuommoista kieroa-peliä. Päättäjätkin niin tyhmiä etteivt tee asialle mitään.

:laugh:

Sinä olet opetellut suomea tiettävästi koko ikäsi ja kirjoitat itse tuollaista kieltä? Eipä kannata paljon moittia ulkomaalaisia huonosta suomen osaamisesta.. Aika monta virhettä nimittäin bongasin ;)

Helsingin käräjäoikeuden tuomiot raiskauksista(7kpl), törkeistä raiskauksista(1kpl), pakottamisista sukupuoliyhteyteen(2kpl) ja pakottamisista seksuaaliseen tekoon(1kpl) vuodelta 2010

pvm etunimi asia tuomio korv. uhrille
13.1 Marko raiskaus+1muu 1v10kk ehdollista 7140€
15.2 Osman raiskaus 2v6kk 8080€
24.3 Mahmud useita pak.sukup.yht+5muuta 1v2kk ehdollista 4400€
8.4 Klaus raiskaus 1v6kk ehdollista 5000€
17.6 Hussein pak. seks. tekoon+3muuta 2v2kk 3900€
28.6 Phaithun pak.sukup.yht+lapsen seks.hyv.käyttö 1v2kk ehdollista 9000€
16.9 Jalal raiskaus+lapsen seks.hyv.käyttö 1v10kk ehdollista 4200€
20.10 Abdifatah raiskaus 1v6kk 3000€
10.11 Raami törk.raiskaus 2v8kk 8500€
11.11 Clement raiskaus+1muu 30pv ehdollista
30.11 Lino raiskaus 1v6kk 5000€

Vuoden 2010 puuttuvat tapaukset
1.2 Kari raiskaus+1muu 2v ehdollista 15000€
12.5 Saidou raiskaus+1muu 1v10kk 4000€
24.3 Ladane raiskaus 1v2kk ehdollista 5300€

Maahanmuutto on suunnaton rikkaus ja voimavara...

[QUOTE="vieras";27063128]Ai niin unohdin, musliminaisen paikka on nyrkin ja hellan välissä.[/QUOTE]

EHkä joillakin, yhtä usein kuin muillakin suomalaisilla naisilla, mutta minä en välitä niin paljon hääräillä hellan ääressä. ;)

Maahanmuutto on suunnaton rikkaus ja voimavara...

Kuinka monta kertaa joudut kirjoittamaan tuon Homman virtuaalitaululle, jotta päästävät sut sitten oikeisiin Hommiin eli kirjoittamaan netin keskustelupalstoille, toisin sanoen toistamaan näitä lauseita?

Siis tämä ei ole ilkeilyä, kysyn ihan mielenkiinnosta, mitkä ovat ns. pääsyvaatimukset teidän piireihin?

Kiitos, kun jälleen kerran jaksat vastata reippaasti suoraan kysymykseen :)

Kuinka monta kertaa joudut kirjoittamaan tuon Homman virtuaalitaululle, jotta päästävät sut sitten oikeisiin Hommiin eli kirjoittamaan netin keskustelupalstoille, toisin sanoen toistamaan näitä lauseita?

Siis tämä ei ole ilkeilyä, kysyn ihan mielenkiinnosta, mitkä ovat ns. pääsyvaatimukset teidän piireihin?

Kiitos, kun jälleen kerran jaksat vastata reippaasti suoraan kysymykseen :)

Olet sinäkin hommiin päässyt, kun täällä netin keskustelupalstoilla iniset ties mitä järjetöntä roskaa. Mitä jos yrittäisit edes ottaa kantaa asiaan, josta tässä on kyse? Kertoo sinusta aika paljon, kun et pysty antamaan järkevää argumenttia vaan yrität ilkkua jotain tuntemattomasta ihmisestä? Onneksi olkoon, olet todella fiksu!

Yhteistyössä