Moikkamoi
Laala, aina mahtuu vielä yksi turunseutulainen tähän jengiin!
Lätkäistäänpä sutkin tuonne listaan vielä...
Metsälauha, meillä oli hinku omasta takaa uuteen taloon, ja sit päätti Viuhtikin ehtiä heti alusta asti mukaan.
Ihan mukava ajatus päästä tavallaan opettelemaan IHAN uutta elämää, kun on ekaa kertaa ihan oma talo ja ekaa kertaa myös vauva perheessä. On tää itse rakentaminen kyl iha hullun hommaa!
Meillä mun appivanhemmat asuu tossa vähän yli 50km päässä, eli ihan sopivalla etäisyydellä, ja mun vanhemmat AIVAN korvessa täältä katsoen, eli pääkaupunkiseudulla, semmoset vajaa 200km sinne matkaa. Molemmat mummit ovat jo juosseet lastenvaatekaupoilla... itse en oo vielä osannut ees ajatella semmosia.
Luulen kyllä, että tarvii 2kk ennen lastenlapsen tuloa alkaa kouluttaa noita isovanhempia, tehdä joku sääntökirja niille, etteivät heti hemmottele viuhti-parkaa piloille, sen verran ovat innoissaan asiasta jo tässä vaiheessa. Oon vaan vierestä katsellut kuinka veljenpoika pompottaa meitin vanhuksia ihan miten haluaa, ja semmosta mä en kyl kauaa kattele. Joku kuri täytyy olla mummolassakin! :saint:
Sit mainos: mulla on kaks päivää ollut huomattavasti parempi olo, jeee! Ja nyt kun menin hehkuttamaan asialla, ni huomenna varmaan oksennan koko päivän, mutta viis siitä, täytyy nauttia sen aikaa kun tämä kestää. B)
Smirgelinille vielä iso tsemppi, ja jaksamista lepäilyyn, sekin voi olla raskasta hommaa.
Inkaliina, ties vaikka nähtäis siellä 1.10., jos jaksetaan raahautua, en mitenkään menis itsestänikään vannomaan. Saattaa laiskuus iskeä illalla, jos nyt pääsee klo 18 mennessä eds töistä kotiin.
ventti & viuhti 12+5/12+1