Täällähän minä =)
Ihan hyvää kuuluu, 7 testiä tehty
Viisi mammaksin testiä ja kaksi kaupan(rfsu), Apteekin oma vielä puuttuu. Ei vieläkään mitään tummaa viivaa, mutta ilmeisesti noihin liuskatesteihin ei kauhean helposti sellaisia saakaan. Ihan selkeitä on olleet jo perjantaista asti
Nyt mä lopetan testaamisen vähäksi aikaa ainakin!
Tervetuloa joukkoon nitsku!!
Mansikka, mä olen kanssa katellut tuota kauppaa, mutten ole saanut aikaiseksi käydä. Myöskin Ommossa haluisin käydä, se on auki aika harvoin vain.
Jos Myllyyn oltaisiin menossa, niin mä luultavasti ottaisin pojun liinaan, kun suhtaudun niin nihkeästi vaunuiluun bussissa. Nyt on vaan se ongelma, että mun pitäisi hankkia kenkiin liukuesteet, koska pelkään kuollakseni että onkin liukasta ja kaadun poika kyydissä. Raitapaita, se on hassua kun ihmiset kattelee ihmeissään, kun takin alta näkyy nallenkorvapipo =)
Verneri oppi lauantaina päristelemään :heart:
Eilen oltiin ostoksilla ja Verneri oli mulla liinassa, ja päristeli innoissaan melkein koko reissun, ja tänä aamunakin heräsin pärinään. Ihanaa
Ei me muuten päästy sinne kirppikselle. Mies oli luvannut viedä, kun mä en osaa sinne enkä halunnut lähteä seikkailemaan. Mutta sitten hän ei jaksanutkaan nousta(no, edellisenä iltana hällä oli pikkujoulut, joten ymmärrettävää) eikä kyytiä saatukaan. Olin vähän vihainen kun olisi vaikka mitä pitänyt saada
Lauantaina meillä oli glögikutsut kaverin luona, jolla on pienet kaksostytöt, puolivuotiaat. He oli kauhean kiinnostuneita Verneristä, siellä he lattialla mönkivät sulassa sovussa kaikki kolme
Ja yksi kaveri sai perjantaina pikkuisen tyttövauvan, olen ihan innoissani.
:heart:
Me ollaan nyt miehen kanssa suunniteltu makkarin sisustusta, miten saadaan toinen lastensänky mahtumaan sinne... ja sitten ollaan mietitty että miten laitetaan olohuone sitten kun meidän pitää antaa makuuhuone lapsille
Ollaan ehkä pikkuisen malttamattomia, kun näin alussa ollaan... mutta saahan sitä valmiiksi miettiä!
Kauhean pitkä selostus ja kaikki omaa napaa... toivottavasti joku jaksoi lukea! Hauskaa maanantaita kaikille :heart:
vib, Verner 5kk 1vk 6 pv sekä Mönninkäinen 4+3