Heip!
Juu, hässäkkää on ollut enkä o jaksanu / kerenny edes avata konetta muutamaan päivään. Kiitosta kuulumisten kyselystä! =) Saa tollasestakin voimia. On nimittäin univelka vaan kasvanu, mut muuten voidaan hyvin.
Jätkällä vissiin sit pukkailee
hampaita ihan teholla, kun pari iltaa huuti ku hyeena, kurkku suorana ja naama punasena. Suppoo oon joutunu antaan... Eilen ja tänään varmuuden vuoks, että saadaan nukuttua. (Sunnuntaina valvottiin puol kolmeen asti hyssyttelemässä, kun ei meinannu supoista olla apua) Viime yönä en kyl laittanu lisää, illalla vaan. Mitään ei edelleenkään näy, mut kovasti koko ajan hankaa ja kuolaa tulee ku vettä Niagarasta... Hassusti vaan sillai hetkittäin, välillä on niin ku ei mitään. Onneks on muuten perustyytyväinen ja päikyt nukkuu partsilla tosi hyvin.
Tänään käytiin
neuvolassa ja kasvu oli tällä kertaa nolla. Pituutta ei siis ollu tullut yhtään ja painokin hieman laskenut. Viime keskiviikon oksuilu yhtenä syynä, mut ruokapuoltakin täytyy nyt muuttaa... Jätkä on ollu tyytyväinen (ikenien hillitöntä kutinaa iltasin ja öisin lukuun ottamatta), joten oon ajatellu maidon ja yhden soseaterian riittävän. Sosetta on menny enenevässä määrin, nyt desin verran kerralla. Näkäjään sit kaikki energia menee liikkumiseen, joten nyt sit alotellaan puuro huomenna päivällä jäa sopivuuden varmistuttua siirretään se iltaan, ehkä aamuunkin. Iltapäivällä sosetta. Aion kyl jatkaa entiseen tapaan tissittelyä, mut kiinteitä lisäks, että lähtee kasvu taas käyntiin.
Kasvukontrolli on kahden viikon päästä ja kehotti terkka myös ottamaan yhteyttä allergialääkäriin, että saadaan häneltä mielipide tohon syöttöasiaan. Altistukseen liittyvä kontrolli on kolmen viikon päästä. Motorisesta ja sosiaalisesta kehityksestä jätkä sai kehuja, joissain puol vuotiaan tasolla kuulemma.
Raitapaita... mä kävin eilen tekeen läydön Kappahlissa. Ostin jätkälle 68cm toppapuvun hintaan n.9?, kun siel oli alennetuista - 50%. Tais olla vaan sinisiä ja muut oli 74cm. Meidän jätkälle uskon ton koon mahtuvan aika kauan, ku on nyt vasta 61cm ja oli aika reilun näkönen koko.
Vaatetta oon jätkälle pukenu vaunupäikyille päivävaatteitten päälle fleesehaalarin tai kaks osasen fleese / veluuripuvun ja sit makuupussiin. on myös kypärämyssyn päällä pitäny nollakelillä ja viileemmällä ohutta pipoa. Meil on lämmin vaunun peitto, mut ei o ollu jätkä hikinen, välillä vähän nihkee. Kylmä ei vissiin ole, kun saattaa viiskin tuntia nukkua putkeen ilman, että tarvii edes tutia käydä antamassa.
Vib... Mulla olis ehken muutama jumppapalloiluvinkki. Fysioterapeutti opetti taannoin ja jotain ohjeitakin oon nähnyt. Eiks siinä pallon mukana tullu sulla? Mulla tuli. Pitäskin muuten munkin pumpata toi uus... Edelliseen tuli reikä ilmeisesti pienen pienestä lasinsirusta.
Isänpäivä meni kivasti. Tein miehelle sen tyylisen kortin ja ostin kylpytakin. Tykkäs kovasti. Tein sit tyypilliseen sunnuntaiseen tapaan vähä "parempaa" ruokaa, eli pihviä syötiin. Aamupalan laitoin myös, vaik mies ei normisti aamusin syö. Pekonii, kahvii, paahtoleipää... Kroisantteja en saanu sellasiaa mitä oisin ite voinu syödä, joten jäi mieskin ilman. Siinäpä kai se... Pojan päikkäreitten aikaan oli sit ihan kahden keskistä aikaa.
Seuraavasta tapaamisesta...[/b] Joko sitä päivää on valittu? Mulle käy myös parhaiten puolen päivän jälkeen. Jätkä on viime aikoina ollu päikyillä 10-15 välillä aika pitkiä pätkiä, joten toivottavasti ei ihan mee plörinäks nukkuminen. Vaik voihan sitä sitte toisilla päikyillä tasottaa. Pääseekö siihen teidän ehdottamaan kahvilaan helposti vaunujen kanssa? Mahtuuko sinne useemmat vaunut? En o siel koskaan käyny, mut luulen tietäväni paikan.
Tulikohan täs kaikki..? Koitan nyt päästä ainakin poikkeemaan täällä vähän tiheemmin... Jospa tää tilanne olis jo rauhottumassa.