Turun äidit+ tulevat sellaiset

Alkuperäinen kirjoittaja honey82:
hei saako seuraan liittyä.. ,meillä kans kavereita kaivattas.Ja kiva erityisesti ois tutustua kellä vauva ikäinen olis........meilä reilu 3kk vanha vauveli...jos kiinnostaa ni yv laittakaa...:)
Tänne vaan porukan jatkoks! :)

Millos hei likat sitä seuraavaa tapaamista? Mulla on vähän menoja ens viikolla, mut perjantaina ei näyttäs olevan mitään. Oisko sillon hyvä?

Tervetuloa mukaan honey82 =)

Meillä ei pitäis ensi viikolla mitään ihmeellistä olla, joten sopii kyllä ainakin nyt vielä kaikki päivät. Joku päivä ollaan menossa kaverin luo, mutta tarkemmin ei olla sovittu.

Meillä on takana rauhallinen viikonloppu, onneksi miehellä on vielä huomenna vapaapäivä. Tänään saatiin siivottuakin, tosin Verneri ei siitä tykännyt ollenkaan =) Vernerillä on taas jäänyt kauhea läjä vaatteita pieneksi, huomasin kun siivosin hyllyjä...

Onko muuten kukaan menossa Mammakeitaan kirppikselle, lauantainahan se ilmeisimmin on? Mä ajattelin että voisi käväistä.

Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Onko muuten kukaan menossa Mammakeitaan kirppikselle, lauantainahan se ilmeisimmin on? Mä ajattelin että voisi käväistä.
Mä oon ainakin innostunu lähtemään... Täytyy jostain kehitellä budjettia. :LOL:

Poikasella on myös jäämässä nyt paljon pieneks, kun on ilmeisesti lähteny taas kasvu käyntiin. Ihan viimosia kertoja on pidossa moni vaate sen perusteella miltä niitä tuntuu laittaa pojalle päälle. Kittanaa alkaa tehdä. Uutta sisältöä siis tarvii pojan vaatelipastoon, kun isompia kokoja on aika rajallisesti vielä tässä vaiheessa.

Muutaman päivän palstapimentoni on ohi.Puuhaa on riittänyt yllin kyllin, sunnuntaina jopa meidän isi innostui siivoamaan - imuroi ja pesi lattioita.Jouduin tosin hiukan korjailemaan siivousvälineitä kaappiin tämän jälkeen :whistle:
No jo, laita mies asialle ja tee itse perässä.

Kävinpäs tänään katsomassa kaverin reilun kahden kuukauden ikäistä vauvaa, on se niin pieni.Julia näyttää ihan jättiläiseltä siihen verrattuna!
Meinasikin että ois kiva ottaa kirppiskierros lauantaiksi tai sunnuntaiksi, kiva olisi siellä mammakeitaallakin käydä jos vaikka löytyisi jotain.Olen tosi taas hamstrannut huuto.netistä vähän liikaa :$ .

Ja perjantai käy meille tapaamisenkin puolesta ihan ok, ei meillä mitään tärkeää menoa tällä viikolla edes olekaan.
Repaleinen kirjoitus, olen ihan ällistynyt kun likka on nukkunut jo neljä tuntia putkeen!En tiedä mitä teen kaikella tällä vapaa-ajallani !
Ja Mansikka laitoin sulle y:tä uudestaan !

Missäs me nähtäis perjantaina(jos mentäis sellaiseen paikkaan mis olis vessa ettei mun tarvis taas rynniä kiireen vilkkaa kesken pois :) )?

Kauheeta mua jännittää, odottelen menkkoja alkavaksi tällä viikolla... ei ei, en halua. Pysyisi vaan poissa ensi kesään vaan...

Mekin ollaan siivottu eilen ja tänään urakalla, mun pitäisi vielä huomenna järjestää vaatekaappeja. Verkulle pitäisi saada joku säilytyskaluste lisäksi, ei mahdu kaikki sen tavarat hoitopöydän hyllyihin(siinä on ylhäällä kaksi ja alhaalla kaksi hyllyä). Veikkaan että meillä ei kauaa tule hoitopöytä enää toimimaan, ei meinaa poitsu sillä enää pysyä kun haluaa pois...

Tulkaa meillekin siivoamaan! Mä en millään jaksais...

Meille sopii perjantai ihan hyvin ja kannatan vessan/vaipanvaihtopaikan läheisyyttä. Onko ideoita? Ja Pikkumyy, ota siskosi mukaan!

Kirppiksellekin lähdetään tosi mielellään. Mammakeitaan sivuilla lukee sen olevan 10-15.00. Mikä olis sopiva aika? Meille sopis lauantaina mielummin aikaisemmin kuin yhdeltä (jolloin ollaan tähän asti aina nähty). Isovanhempien luo on tulossa vieraita ja mummi tahtois Pihlan paikalle!! :)

Meillä on taas viime yöt ollut yhtä valvomista. Koko ajan tuo herää ja syö. Ainakin siltä tuntuu. Voivoi... :/

Vib, me pidetään peukkuja, ettei täti tulisi ennen ensi syksyä!!

Heips!

Täällä jatkuu myös levottomat yöt... Otin jätkän viekkuun nukkuun ja nukkukin paremmin, mä oon selkä hajalla. Ei tosta ratkasuks ole, mut ehkä tilapäisesti ihan ok. Etten ihan sekoamaan pääse.

Vib... Juu ei toivota menkkoja, saa pysyy poissa. bd :D

Jotain taisin seuraavasta kahvitelusta siskolle puhuakin... Kirppikselle ainakin tullaan molemmat. Mä kyllä taidan jättää jätkän isälleen lauantaina, niin saan rauhassa katella ja vähän omaa aikaa. Täytynee keskustella aiheesta. Todennäkösesti kyllä nukkuu suurimman osan ajasta, eikä yks syöttö voi olla ongelma.

Oisko klo 11 hyvä lauantaina?

Perjantaita ajatellen stockalla on ainaki vessat siinä kahvilan vieressä, mut lastenhoito vaan alhaalla... Ois varmaan parempi sellanen vauvaystävällisempi. Mulla ei tietoo... Pitänee siskolta kysellä.

Sit suihkuun, ku rauhassa pääsee... Taidan ottaa papukaijan mukaan, niin saa vähän huomioo samalla.

Fontana kuulostaa ihan hyvältä vaikka vähän ahtaanpuoleinen ja tyyris onkin.
Ei keskustassa oikein taida olla muita paikkoja missä ois vessa ja lastenhoitohuone lähellä...
Mutta nyt kirppikselle, palan halusta päästä vaunuttelemaan LUMEEN !

Joo, must kyllä vois ihan hyvin sekä pe että la, kun jos kaikki ei kuitenkaan tule sinne kirppikselle... Mulle sopii Fontana, en olekaan käynyt siellä vuosiin =) Eli siis pe klo 13 ja la klo 11?

Mitenkäs te muut, joita ei vielä olla tavattu? Lily? Devia? honey82? Pinkeärouva? Liirah? Anteeksi jos nyt unohdin jonkun, en uskalla luntata tuolta aikaisemmilta sivuilta ettei koko kirjoitus häviä =)

Toivottavasti sieltä kirppikseltä löytyy jotain kivaa... tosin olen ostanut tässä kuussa 8 "uutta" vaippaa (kirppikseltä)...

Ainiin, täti ei ole vielä ilmaantunut, onkohan eksynyt vai missä lienee... tosin sunnuntaihin asti voi ihan hyvin venyä. Kurjaa tämmöinen odottelu....

Mä en o siellä Fontanassa koskaan käyny... Sisko sano nähneensä siellä usein jotain äiti+vauva porukoita ja siks ehdotin. Mulle sopii perjantai klo 13 ja lauantai klo 11... Ketkä kaikki mukana?

Oli taas hieman parempi yö.. Katoin kellosta aikoja herätessä ja pisin tais olla 1h15min. Ruhtinaallista! Välillä oli sellasta jatkuvaa kitinää, mut toiselle kyljelle käntäminen sit autto ja pääsin jatkamaan unia. Raskasta toikin tahti on, mut vähän edistystä kuitenki.

En tiedä millä energialla, mut mulle iski kauhee innostus vaihtaa järjestystä. Keittiö on pakko siivota sitä ennen... Tossa on pöytä täynnä mun askartelukamoja ties kuinka monetta päivää ja tiskikonettakin pitää pyörittää. Pyykkejäkin varmaan olis, joten taitaa nää mystiset energiat suuntautua ihan noihin rutiinihommiin. Harmi, nimittäin oon suunnitellu sitä järjestyksen vaihtoa jo useemman viikon.

Testasin tosi tosi hailakan haamun, niin hailakan ettei sitä edes kunnolla näe, mutta kuitenkin. Huomenaamulla taas uusi testi, voi kun se vahvistuisi! Onneksi mulla on vielä neljä testiä kotona. En uskalla ihan vielä iloita, mutta uskon ettei enää tätiä tarvi vähään aikaan odotella!

Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Testasin tosi tosi hailakan haamun, niin hailakan ettei sitä edes kunnolla näe, mutta kuitenkin. Huomenaamulla taas uusi testi, voi kun se vahvistuisi! Onneksi mulla on vielä neljä testiä kotona. En uskalla ihan vielä iloita, mutta uskon ettei enää tätiä tarvi vähään aikaan odotella!
Oliko teillä toiveissa toinen heti perään? Peukut täältä! bd Kerro sit huomenna mitä se toinen testi näytti. Jännää... =)

Onnea Vib!!! Eiköhän se siitä tummu! Mullekin tuli Pihlasta ensin sellainen oikein vaalea, lähes huomaamaton viiva. Kahden päivän päästä se olikin jo tosi tumma! Voi, kun ihanaa... :heart: Mulle tuli sun puolesta mieletön innostus!! Oi, kun ne viivat pian tummuis! :) Mäkin voisin kyllä ottaa sellaiset. ;)

Meille sopii myös pe klo 11.00 ja la klo 13.00.

Voi vitsi, ihanaa jos teille tulis toinen vauva!! :heart: Me pidetään Pihlan kanssa peukkuja pystyssä!

Myy, on meillä ollut kuumeilua, mutta ei mitään yrittämistä kauheasti. Sillain tjot-meiningillä... voivitsit mikä tuuri olis... kun ei todellakaan olla mitenkään ahkerasti edes pupuiltu, hih =)
Mieletöntä kun pitää odotella vielä huomiseen ainaskin, kauheaa. Ajatella, ikäeroksi tulis noin 1v 1kk :eek: =)
Mä tuijottelen tuota testiliuskaa tässä vähän väliä.

Kiitoksia peukuista, huomenna nähdään!

Onnea vielä vib! Kyl se viiva varmaan tummuu... Mullakin tuli jätkästä haamu ja kolme päivää myöhemmin labra varmisti.

Mun siskoilla on ikäeroo se 1v3kk ja hyvin porukat pärjäs... Kyllä säkin. Niistä on sit kivasti toisilleen seuraa aika pian. Ihana juttu kyllä... Voi että toi innostus on kyl tarttuvaa. :D

Mansikka... Huomenna klo 13 ja lauantaina klo 11. :)

Te olette kaikki täällä niin vauvakuumeen pyörteissä että menee kellonajatkin sekaisin.Mutta onneksi olkoon Vib jos haamu pitää paikkansa, malttaa vaan odottaa muutaman päivän niin saa vahvemman varmistuksen vauvaantumiselle :hug: .
Huomenna siis, en nyt hehkuta kirppislöytöjäni.
Mitäs nähdäänkö me siinä edessä vai ihan fontanan sisäpuolella ?

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaita:
Mitäs nähdäänkö me siinä edessä vai ihan fontanan sisäpuolella ?
Olisko sään mukaan? Eli hyvällä säällä pihalla ja huonolla sisällä? Kyl varmaan uudetkin kasvot tunnistaa tällasen vauvojen kanssa hengaavan lössin.

Ekakertalaisia tulossa?

ei me kyllä taideta sittenkään tänään päästä, mä en jaksa millään lähteä... en saanut eilen millään unta, vaikka väsytti, kun jännitti niin paljon :)

Kello neljä Verneri heräs, mä en ollut vielä edes nukahtanut.... nukuin siinä kyllä sen jälkeen siihen asti kun mies lähti töihin. On ihan pyörryttävä olo nyt...

Mulla oli yöllä kamala nälkäkin, vatsa vaan kumisi tyhjyyttään :)

Testi oli tänä aamuna vielä haamu, mutta selkeämpi kuin eilen(ja testiajan jälkeen muuttui yhtä vahvaksi kuin toinen viiva, mutta sitähän ei lasketa), eli huomenna taas uusitaan :heart:

moi!
Mekään ei päästä tulemaan, tai päästäis mut ajateltiin teitä. Pihla oksensi eilen illalla kahden tunnin aikana koko mahansa tyhjäksi. En tiedä mikä aiheutti tämän. Siksi ihan varmuudeksi jäädään nyt pois. Nyt aamulla hän heräsi aivan normaalisti ja on vielä nauravaisempi ja tyytyväisempi kuin yleensä aamuisin. Ota nyt noista vauvoista sit selvää... :( Huomenna tullaan ellei mitään uutta ilmene. Jos tämä on jotain tarttuvaa, niin ei se kuulemma enää huomenna tartu. Luultavasti Pihla on laittanut suuhunsa jotain, mikä mahan sekoitti... :ashamed: Voi rassukkaa!!

Vib: kyllä se viiva siitä tummenee! Koita lepäillä, niin huomenna jaksat. :)

Muakin rupesi hulluna jännittämään vibin haamuilut. Ja on vauvakuumetta mullakin... eikä ole tyttö vielä kolmea kuukautta täyttänyt! Mutta huomenna olis tarkoitus tulla sinne kirpparille, miten mä tunnistan teidät?

Niin... Miten me sovitaan tapaamispaikkaa? Me jo ennestään tutut tunnistetaan kyllä, mut uusien on ehkä vaikee bongata. Siel kun on varmaan muitaki vauvojen kanssa... :D En o käyny siel koskaan, enkä aio pojalle kauheesti pukee päälle (kun tullaan autolla), joten sisällä mieluiten. Oisko siinä jotain aulatilaa vai oisko kahvio parempi?

Tunnusmerkkejä: Mä laitan jätkän siniseen liinaan ja kietasen hiukset ponnarille, sisko tulee vissiin ilman likkaa ja sil on kans pitkät hiukset. Me ollaan "vähän isompia tyttöjä", muut pieniä ja sieviä. :)

Yhteistyössä