Turun äidit+ tulevat sellaiset

Mulle käy perjantaina 14.30 ihan hyvin... Kysyn siskon suunnitelmia ja mahdollista auton käyttöä. Tietää myös bussivuoroista, joten... No, helpoin olis ku ite palstailis täällä...

Meil oli kans kiva päivä... Jätkä nukkui kaks kertaa kolmen tunnin päikyt ja mäkin sain vähän tossa levättyä. Ihan tööt-olo vielä, kun olis nukuttanu pitempäänkin.

Mä en tee tänä vuonna mitään joululeipomuksia, kun ollaan koko joulu reissussa. Saadaan varmaan mummujen tekemiä kotiinkin. Torttuja ois kyl ihana saada... Pitäs vaan jostain löytää maidottomia. Mammakeitaalla olikin, se oli kyl kiva juttu.

Millon toi bio olikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja nitsku:
Miten te ootte noi tapaamiset aina sopinu et ooks te vaan sopinu jonkun ajan ja paikan, tai ooks te soitellu sitä ennen ja sopinu tai miten?
Ihan tässä pinossa ollaan sovittu yhteisesti. Osalla on joittenki meset, saattaa olla numerotkin. No, mulla ainakin siskoni. :D Mun mielestä kätevin tässä, kun kaikki näkee mitä sovitaan. Tietty kyytihommia yms voi sopia keskenään tarvittaessa.

Poika nukahti! Onpa hassua!

Me ollaan siis huomenna lähdössä enoja kattoon... ihanaa miten sitä voi olla innoissaan, varmaan kun kaiket päivät kotona lapsen kanssa, kun pääsee johonkin. Mun veli oli ihana kun soitin että tullaan käymään, se sanoi "kylläpä tuli hyvä mieli kun tulette kylään"! Yleensä se vaan sanoo että voittehan te tulla. :heart:

Tuntuu vähän, että olis hiukka ällöttävä olo. Mulla ei Verneristä ollut koskaan pahoinvointia, mutta eihän sitä tiedä millainen tästä raskaudesta tulee. Toivon mukaan ei tule raskausdiabetes, se tuli mulle viimeksi rv 32 eikä ole kivaa. Pelkään pahoin että uusiutuu.

Minä rynnin puhtaan pyykkikasan kimppuun, hauskaa päivänjatkoa kaikille!

vib, Verner 5kk 2vk 1päivä sekä Mönninkäinen 4+5 :heart:

anteeksi että tungen pinoon... asun myös lähempänä turkua kuin helsinkiä mutta halusin vaans anoo sulle very omportant baby ett' ei raskausdiabetes aina uusi... mulla esikosta insuliinihoitoinen versio ja tästä juniorista tehtiin rasituksia/seurantaa herkemmin mutta mitään ei tullu....

Hehkutanpas täälläkin... Jätkä suostu juomaan nokkapullosta 70ml mun juottamana. :D Olin päättäny, että sokerilla en houkuttelle, mut epätoivo pisti kokeileen. En sit tiedä oliko se taikasana vai mikä, mut nyt vaikuttaa lupaavalta. Sunnuntaina sitte viimonen iltatissittely, jos homma etenee hyvin.

Jätkälle iski yllättäen nuha ja nyt on tuskailtu nenafriidan kanssa, kun ei saada sillä mitään selkeetä hyötyä, vaikka keittosuolatipatkin on apuna. Vicks-voidetta oon vanulappuihin pyyhkässy ja kiinnitelly pyykkipojilla ympäri reunapehmustetta... Jospa se auttais poikaa nukkuun. Aika levottomia tilanteita ollu tässä välillä.

Mites se perjantai? Onks se Mylly klo 14.30? Ketä tulossa? Siskolla on auto käytössä, joten me ajellaan sinne katteleen jo vähän aikasemmin. Mikäs olis tapaamispaikka?

Me ollaan ainakin tulossa. Tosiaan auto saadaan luultavasti vasta hieman yli kaksi isukilta, mutta koitetaan silti ehtiä 14.30 paikalle. Miten olis esimerkiksi sokoksen kulma tapaamispaikaksi? tai Siitä vielä hieman sivummalla, marimekon vieressä? Mennäänkö ensin kahville ja sitten vasta ostoksille? Ja mitäs kahviloita siellä oikein olikaan?

Jeps, nyt pitää valmistautua kirppikselle lähtöön.. :)

Muoks, Onnittelut nokkamukista!! :flower:

Mun mielestä vois ensin kahvitella ja sit kierrellä... Voi sit siitä omaa tahtia kotiutua. Miten muille passaa?

Kahviloista en kauheesti tiedä, mut siinä alhaalla on iso kahvila, jossa on lastenhoitohuone ihan siinä. On myös tilaa useammille vaunuille. Mulla ja siskolla kyllä lapsoset liinassa / repussa. Jos mahutaan, niin voidaan kyl jossain muussakin kahvilassa olla. Onhan siel muistaakseni lastenhoitohuone myös siellä vessojen yhteydessä.

Kiitos onnitteluista mansikka. :) Oli kyl tosi iso helpotus, kun lähti noin yllättäen sujumaan... Nyt sit haikeilen tisuttelun loppumista. :'(

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Mekin ollaan varmaan tulossa, riippuu ihan huomisen aamupäivän sujumisesta.Muhun on iskenyt ihan mieletön väsymys, vois vaan nukkua kaikki päivät.Onneksi isi nousi tytön kanssa tänään aamulla että sain itse nukkua jopa ruhtinaalliseen puoli yhteentoista :) !Tosin olin sitä ennen kukkunut likan kanssa varttia vaille viidestä kuuten saakka ...
Me koitetaan kanssa tulla vähän aikaisemmin, miten niitä busseja nyt sitten tulee.Ja tullaan kanssa liinaillen.
Mulla ei hermo riitä kaupoissa kiertelyyn yhdistelmien kanssa.Jatkuvasti saa pyydellä anteeksi ja varoa ihmisten jalkoja.Parempi vaan että liinaillaan kun tyttö siinäkin viihtyy.
Pikkumyy-80 Meillä oli kanssa sitkeä flunssa kolmen kuukauden iässä, niistimestä ei tuntunut olevan mitään apua ja likka vaan kiemurteli entistä pahemmin kun yritti niistää.Käytiin silloin päivystyksessäkin ja saatiin astma-piippu hengityksen helpottamiseksi.Meillä ei nuo keittosuolatipat auttanut mitään, vain Nasolin aukaisi nenän edes hetkeksi.Auttoi myös kylpyhuoneessa höyryhengittäminen ja sängyn päädyn nostaminen.
Toivottavasti selviää!
Nyt takaisin Tuntemattoman pariin :D !

Täällä on pitänyt taas nii kiirettä että ei o ehtiny tännekkään..
Meijän nuorin neiti on jo siirtynyt samaa ruokaa syömään kuin muutkin,ja juo hienosti myös nokka mukista,ja 3 viikkoa ollaan jo osattu kävelläkkin:)4.12 oli vanhimman neidin 3v syntymäpäivä,mut ne pidetään vasta 16.päivä kun silloin pidetään muillekkin tytöille koska ovat syntyneet niin lähekkäin..
pojulla on masussa kaikki hyvin,taas on joku jumppatuokio menossa:)

mä uskon et mekin voitais tulla huomen, mul on kans välil päivii ku tekis mieli nukkuu koko päivä mut mun tarvii koittaa huomen nousta aikasin ni pysyy pirteenä. ni 14.30, ni sopisiks te jo jonkun paikan et mi siel nähtäis? vitsi ku ois jonkun puhnumero ku tä mun netti pätkii välil tosi pahasti!

Vein nitan mun äitin luokse muutama tunti sitten, on tosi kummallista olla yksin kotona, tosi hiljasta, ku aika vähän oon ilman nitaa ollu missään. mut mun täytyy vähän viel siivoilla ja sit käyn hakemas nitan kotio.

Tottakai, mukaan mahtuu hyvin. Tuutteko jo huomenna meidän kanssa Myllyyn? =) Toivottavasti moni pääsee mukaan. Jos nähdään siinä alakerrassa, Sokoksen kulmilla, marimekon läheisyydessä. Eiköhän me toisemme siitä löydetä. Me tullaan vaunuilla. Otetaan kuitenkin liina mukaan, jos iskee neidille tylsyys.

Pitäis varmaan mennä nukkumaan, kun kellokin on jo kamalan paljon. |O

mansikka ja Pihla 4kk 5vrk :heart:

Me ollaan edelleen tulossa, vaikka hieman vielä jätkällä rohisee. Ei kuitenkaan o räkänen onneks. Sisko tulee myös.

Tervetuloa mama-84- porukkaan! Tapaamiseen tänään? Nitsku kans, tuu ihmeessä mukaan. :)

Sokoksen kulmilla nähdään! :)

On tunnustusten aika.
Olen suoraan sanoen laiska paska enkä JAKSA lähteä bussilla Myllylle.Siispä järjestin sukulaiskyydin johon tosin sisältyy myös muita menoja tälle päivälle.Tullaan käymään Myllyssä jouluostoksilla mutta epäilen suuresti että ehtisin kanssanne kahvittelemaan.Morjestan kyllä jos nähdään :LOL: !
Miten ihminen voi olla näin saamaton ja laiska.
Ehkä klo 04:30 heränneellä neidillä on jotain asian kanssa tekemistä.

Kiitos Myllyn reissusta! Siellä vois tavata uudestaankin... Harmi vaan, kun se rauhallisempi ajankohta eli aamu on meillekin vähän huono.

Onko se bio nyt sit seuraava miitti? Pinkeärouva... Pistäsitkö infoa pinoon, kun on sulle jo tuttu juttu? :)

Tosi kivasti en pariin päivään päässy tänne keskustelun puolelle olleskaan... Päivityksen piti kestää vaan eilisen illan, joten oisko sit ollu palvelin kaatunu tai jotai... Ärsyttävää. :headwall:

Mulla on nyt imetys ohi ton jätkän osalta... Toivottavasti refluksi on vaan allergiaoire ja alkaa pian helpottaa. Taas oon pomppinu koko yön, mut nyt sentään tunnin verran saa parhaimmillaan nukkua välissä.

http://www.finnkino.fi/events/babybio/

Se on siis ensi viikon torstaina eli 13.12. Alkaa klo 11, joten voitaisiin varmaan tavata siinä aulassa varttia vaille, niin ehditään ostaa liput ja asettautua paikallemme. Vaunut voi jättää parkkiin teatterin aulaan. Elokuvana on Sooloilua, josta en tiedä sen enempää, mutta joku kotimainen se on - ja mulle ainakin henkilökohtaisesti ihan sama mikä leffa on kyseessä, hauska vaan päästä elokuviin!

Kiitoksia tosiaan Myllyn retkestä vaikka vaan hetken ehdittiinkin nähdä.Inhottavaa kun joutuu muitten aikataulujen mukaan kulkemaan autottomana.
Mutta kyllä me ainakin näillä näkymin ollaan sinne elokuviin tulossa, vaikka varttia vaille tai puoli yksitoista on oikein hyvä meille.
Joka tapauksessa ollaan ylhäällä ennen kukon laulua |O .Tänään neiti antoi tosin armon aikaa kuuteen saakka.Heräiltiin kolmasti yöllä, veikkaan että hampaita pukkaa taas kun yleensä on niin kovin rauhallinen nukkuja.
Nyt nukkumaan, isi lähti vaunuilemaan likan kanssa kummisedän luo.
Laatuaikaa itselle !

Pinkeärouva... Kiitos linkistä! :) Voiko siihen vaunuparkkiin jättää sit ihan huoletta? Oon vähän neuroottinen tollasissa asioissa... :ashamed:

Toi bion kellon aika tuli vähä yllätyksenä, mut hyvin kai me ehditään... Jätkä menee yleensä ysin tienoilla päikyille, joten on mullakin hetki aikaa valmistautua. Kerkeettekö sit kahville leffan jälkeen vielä?

*Muoks* Raitapaita... Esitteletkö mulle joku ilta jonkun siistin paikallisen? Nyt kun toi pullosta juottaminen onnistuu, niin voisin kävästä maistelemassa toisenlaisesta pullosta ihmisten ilmoilla. :D Eli siis ns. yhdellä.

Kyllä siihen vaunuparkkiin näyttää ihmiset ihan luottavaisena jättävän...tiedä sitten, pääasia että vauva on mukana itsellä salissa ettei sitä vaan kukaan pääse viemään. :D Ja kahville ehditään kyllä ainakin me, toivottavasti muutkin.

Täälläkin ollaan vähän hysteerisiä noiden vaunujen jättämisestä mihinkään, siksi ostettiin lukko niihin.Tosi vähän on käytetty mutta tuntuu että ainakin minun mieltäni rauhoittaa.
Kaffelle keritään mekin, katsotaan sitä paikkaa sitten myöhemmin kun näkee tämän kertaisen porukan laajuuden.
Pikkumyy mä olen aina valmis paikallisiin.Siis muutaman päivän varoitusajalla tosin että isi saa henkisesti valmistautua hoitovuoroonsa :LOL: . Mutta jutellaan siitä myöhemmin ...

Pikkumyy tuleeko se sinun sisko kanssa torstaina? Mun tekis mieli nähdä se sen vauva kun se on niin samanikäinen Kertun kanssa! Meillä tänään viety useita kertoja lelua suuhun onnistuneesti. Kyllä on äiti ylpeä!!

Me tullaan kans elokuviin. Odotetaan sitä jo innolla!! Tiiättekö, kävin äsken ihan vahingossa harhailemassa odotus puolella ja siellä oli toinen vähän vastaava ketju kuin tämä. Osa nikeistäkin oli tänne jo kertaalleen ilmoittautuneita. Hekin ovat tulossa/menossa torstaina elokuviin. =) Aika hauskaa! Mahdetaanko me heidät sieltä bongata? ;)

Niin, kiitos tosiaan Myllyilystä. On todella piristävää lähteä kotoa muita vauvautuneita tapaamaan. Meidän kavereista vasta muutamilla on lapsia. Ajankohta/päivä tosin oli huonoin mahdollinen, koska monilla oli vapaapäivä (itsenäisyyspäivän jälkeinen perjantai). Jos nähdään Myllyssä joku toinenkin kerta, niin meidän kyytiin mahtuu.

Mitä Vib kuuluu? Onko pahoinvointi lisääntynyt? Oletteko tulossa elokuviin? Olisi taas kiva nähdä teitäkin. =) Törmäsin suhun muuten facebookissa!

mama -84- : Tulkaa nyt torstaina elokuviin meidän kanssa! :)

Joo, pitäisi varmaan taas hipsiä nukkumaan, ettei ilta veny liian pitkäksi.

Yhteistyössä