Turkulaisia äitejä

Me ollaan kans näillä näkymin tulossa, siskosta en tiedä. Paikka ja aika meille käy ihan ok.

Jätkä muuttaa rytmiä... On ennen nukkunu sellasia 3h päikkyjä enimmäkseen, mut välillä vähän lyhemmin. Ikäsekseen on nukkunu paljon, joten tätä oottelinkin, mut en näin selkeenä muutoksena... Toi poika on nyt parina päivänä suostunu nukkuun vaan jotai 1½h putkeen, hyvällä tuurilla lyhyen pätkän siihen päälle. Ennen väsyn tuloa on menny myös kauemmin, joten vähän kahden vaiheilla on kolmansien tarpeellisuus. Välillä vaikuttaa tosi väsyneeltä, mut tänään ainakaan ei onnistunu. Iltapuuhien aikaan olikin ihan poikki jo ja simahti mun syliin hetkee myöhemmin ihan hetkessä. Voi mun sulosta ihanaa pumpulaa. :heart: No, jos toi jatkuu, niin kahdelta on oikein hyvä aika kahvitella... Edellyttäen, että aamut säilyy vielä entisellään. On kyl hassun nopee muutos ollu.

Jätkällä on vauhti päällä... Perjantaina alotettiin pottaharjottelu ja ahkerasti ollaankin käyty, kun poika näkyy tykkäävän. Melkein aina sinne joku tuotos tuleekin, joten vaippojakin sitte säästyy samalla. Uniin näkyy uudet taidot taas menevän eli levotonta on... Pitää koittaa huomenna päivällä tasata.

Mukavaa alkavaa viikkoa!
 
Eli ti 29.1 klo 14 ja Forum Siellä nähdään sitte.

Onkos muuten kellään teistä lapsella todettu 3% tai yli riskiä saada I tyypin diabetes? Me mennään ke infoon, kun meillä on Ellalla toi 3% riski. Ellan velipuolella ollu sama mut ei ole mitään tullu pojalle ja täyttää tänä vuonna 6v. Toiv. Ellakaan ei saa, mut onneks pääsee tarkkailuun ja kaikki kerran maksutonta niin totta kai osallistutaan. Pääsee ainaki 3kk välein kunnon lääkärille TYKSiin.

Kurkku kipee ja päätä särkee, toiv. ei mikään flunssa iske... Joten menen teetä juomaan kun Ella ainakin toistaseks nukkuu tyytyväisenä..
 
me passataan tää kanssa, pinja joutui osastolle tuossa illalla.
aamulla se naureskeli, sitte iltapäivän nukku eikä syönyt. sitten se alko huutamaan silmät kiinni enkä saanut sitä hereille, hiukan säikytti.. eikä vieläkään kukaan tiedä mikä on, huomenna ollaan sitten jo fiksumpia ja toivottavasti pääsis kotiin.. ,liuta kokeita ja nyt yöllä sitte vielä selkäydinnäyte otetaan, pientä kiusataan ihan urakalla :(
mutta nyt kuitenkin maate, aamusta pitää aikaseen joutua tyksiin takas.
 
sssalla paljon voimia sinulle! :hug: toivottavasti selviää nopeasti mikä on ja pääsee kotiin pian!


Me tullaan Ilonan kanssa tiistaina. Meillä ollu yöt aika levottomia....ryömimis harjoitukset on tulleet uniinki. :)
 
sssalla paljon voimia sinulle! :hug: toivottavasti selviää nopeasti mikä on ja pääsee kotiin pian!


Me tullaan Ilonan kanssa tiistaina. Meillä ollu yöt aika levottomia....ryömimis harjoitukset on tulleet uniinki. :)
 
Sssalla: toivottavasti selviää, mikä teidän Pinjalle on tullut ja että paranee nopeasti! :hug: :hug:

Täytyy vielä kattoa sitä tiistaita, tässä muuttuu suunnitelmat koko ajan. Eliaksella on nyt joku ihme rytmin muutos tai kiukkukausi menossa, viikon verran illalla huutanu n. 2-3 tuntia ja nyt myös päivisin, normaalisti ollu kovin tyytyväinen vauva ja huutanu vain aiheesta... :( Ja nyt on pari viimeistä yötä menny 1-2 h pätkissä ei kiva. Torstai neuvola, tarttee kysyä, et mikä mahtaa olla...
 
Sssalla, voi sentään :hug:! Toivon mukaan pian saatte selvyyden mikä pientä vaivaa... Jospa ei mitään vakavaa kuitenkaan. Pikaista paranemista!

Ikuisuuskysymys: Mistä sen oikean koliikin tunnistaa..? Neiti huusi taas eilen selkä kaarella toista tuntia välillä hengähdellen. Saatiin lopulta rauhoittumaan kun otin vatsan päälle loikoilemaan ja tungin melkein väkisin tutin suuhun. Tämä oli nyt kolmas kerta kun tällaista sattuu. Aika näyttää tuleeko tästä jokailtainen traditio... Jaksaminen on vähän kortilla, kun neiti on muuten niin rauhallinen. Yhtäkkiä alkanut huutoraivari sai tämän äidin ihan ymmälleen...
 
Sssalla :hug: sinne, toivottavasti saatte selville mikä tyttöä vaivaa...Mahdoit varmaan säikähtää!

Me ollaan kyllä tulossa aronin kanssa huomenna. Mua kiinoistaa myös kovin se kuurojen kahvila. Mulla on itselläni lapsuudenystävä kuuro, joten olen aika paljon pyörinyt heidän piireissä, tiedä vaikka siellä olis tuttuja! Eli siis huomenna tiistaina klo 14, eikös se niin ollut?
 
Snoopy Meillä Aron huusi joka ilta klo 22-00 välisen ajan. Rauhoittui sitten vasta kun hänet kääri omaan peittoon. Neuvolassa nla-lääkäri oli sitä mieltä, että oli koliikkia. Jossain opuksissa lukee, että jos huutoa esiintyy ainakin 3 kertaa viikossa, samaan aikaan vuorokaudesta, niin se lasketaan koliikki itkuksi.

Niin ja lohdutuksen sana, se oikeasti yksi kaunis päivä loppuu! :D
 
Me ei valitettavasti sittenkään päästä tapaamiseen huomenna. Meillä esikoinen nyt flunssassa, arvasin että saa sen. Kun toinen lapsista tervehtyy, toinen sitten saa sitten saman taudin..... me ei sitten viitsitä tulla sinne yskimään ja tartuttamaan teitä muita. Jospa päästään sitten ens kerralla :)
 
Me ei valitettavasti sittenkään päästä tapaamiseen huomenna. Meillä esikoinen nyt flunssassa, arvasin että saa sen. Kun toinen lapsista tervehtyy, toinen sitten saa sitten saman taudin..... me ei sitten viitsitä tulla sinne yskimään ja tartuttamaan teitä muita. Jospa päästään sitten ens kerralla :)
 
Me ei valitettavasti sittenkään päästä tapaamiseen huomenna. Meillä esikoinen nyt flunssassa, arvasin että saa sen. Kun toinen lapsista tervehtyy, toinen sitten saa sitten saman taudin..... me ei sitten viitsitä tulla sinne yskimään ja tartuttamaan teitä muita. Jospa päästään sitten ens kerralla :)
 
Elza Juu kahdelta huomenna eli siis tiistaina =)

Meillä Ella huusi tossa 1-2kk välissä varmaan joka ilta samaan aikaan noin tunnin ja ku neuvolassa asiasta sanoin, niin täti oli vaan et jaa, aika outoo. Olin siinä että just joo.. Muutenki alkanu tuntuu ettei se täti siellä tiedä mistään mitään vaikka alkuun pidinki sitä ihan tietäväisenä jne. Ihan mukavahan se on juu mut mihinkään mitä kysyn ei oikeen ota kantaa..

Harmi maija74 ku ette pääse mutta ehkä ensi kerralla sitte. Pikaista paranemista sinne.

Mutta huomiseen :wave:
 
Voipi olla, et ilmestytään sit kuitenkin huomenna...mies onkin huomisen kotona, ni pääsisin Wiian kans ihan kahestaan liikkeelle! Ja ois se kiva käydä siin kahviossa, kun oon juttua kuullu. Ja siskolle viitotaan puheentueksi, eli jotenkin hallitsen viittomia...ihan perusjuttuja kylläkin! No mut ehkä nähdään huomenna! :)
 
On pitänyt tää tänne monesti kirjoittaa. begemot et ole ainoa liiannuorennäköinen äiti. Ainaki tossa Itäharjun Prismassa kesällä yks kassa piti mua VAAN 11v. nuorempana ku olen :LOL: :LOL: :LOL: Raskaana siis olin sillon ja kaupassa miehen kanssa oltiin ja mä maksoin ostoksia ja siinä oli pari pulloo bissee miehelle ja tää kassa kysy multa paperit.. Ja olin siis silloin 29v. :LOL:
 
flunssa ja jokin pöpö iski, nyt saanut antibiootteja ja crp oli illalla seittemän maissa 17, eli varmasti päästää huomenna kotiin jo ellei yöllä sitten nouse kuume tai jotain muuta tule. tänään pinja jo jutteli lääkärisedälle, ja se sanoi että ei nauravia vauvoja kauaa siellä pidetä. onneksi :)
 
Me ei tulla huomenna kahville. Meihin kaikkiin iski inhottava flunssa ja sitä koitetaan saada nyt kuriin. Pihla on ihan kipeä ja todella surkeana. :(

Sssalla: hyvä, kun teidän neidin kipeilyn syy selvisi. Kohta sekin on jo ohi. :)
 
Täällähän on porukkaa kipeenä... :( Voimia kaikille sitä tarvitseville ja pikasta paranemista! :hug:

Mä oon ihan poikki, mut koitan tässä aamupäivän aikana ottaa pienet tirsat... Oon päättäny ulkoilla tänään ja tulla siinä samalla kahvitteleen. Pojallekin tekee iltapäivällä valvominen hyvää, kun eilen taas nukku kaks kertaa kolmen tunnin päikyt. Että se siitä rytmin muutoksesta... Ei näköjään oikein tiedä vielä mikä olis sopiva. Annan nyt nukkua aamusta, niin iltapäivällä riittää ne pikkutirsat.

Nyt aamupalalle...
 

Yhteistyössä