H
hei
Vieras
Niin ja vielä, että musta on ihan hienoa, että joku uskaltaa myöntää myös näitä kiellettyjä tunteita!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mutta ihan totta, käsi sydämmelle, ettekö voi muka ymmärtää, että jolla kulla saattaa moiset tunteet käväistä mielessä? Varmasti ap:kin lapsen synnyttyä on ihan yhtä onnellinen, oli se lapis tyttö tai poika. Mutta saattaahan siellä ultrassa silti tuollainen käväistä mielessä. Eikö?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mutta ihan totta, käsi sydämmelle, ettekö voi muka ymmärtää, että jolla kulla saattaa moiset tunteet käväistä mielessä? Varmasti ap:kin lapsen synnyttyä on ihan yhtä onnellinen, oli se lapis tyttö tai poika. Mutta saattaahan siellä ultrassa silti tuollainen käväistä mielessä. Eikö?
Muakin vähän ihmetyttää miks jollekin on niin kova paikka jos toinen sanoo että tulossa on tyttö mut oliskin halunnut pojan? En usko sekunttiakaan että rakkaus lasta kohtaa olisi yhtään sen vähäisempää. Sitä on voinut koko siihen astisen raskauden ajatella tulevaa vauvaa poikana ja sen perusteella miettiä aikaa lapsen syntymän jälkeen ja tavallaan on siten pieni shokki kun "suunnitelmat menee uusiksi".
Ja mä myönnän että toivoin jossainmäärin että toi eikoinen olisi poika. Mutta en rakastaisi häntä sen vähempää vaikka tyttö olisikin ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Meillä kovasti olis tyttöä toivottu jo ekasta, mutta kaks poikaa nyt sitten on... kolmas massussa toivottavasti paljastuu jo tytöksiMinä kyllä ymmärrän tuon pettymyksen siitä sukupuolesta. Mitä niin hirveää ja syntistä siinä on jos toivoo jotain tiettyä sukupuolta. Se, että joku toivoo jotain tiettyä sukupuolta ei ole pois keneltäkään muulta, ei edes niiltä lapsettomilta joille olisi ihan sama kumpaa tulisi.
Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrrä:Kyllä se kuule voi olla pois siltä pieneltä ja täysin viattomalta, mutta vanhempansa/vanhempiensa ei-toivotun sukupuolen omaavalta vauvalta.
"Oliskohan äiti rakastanut mua enemmän jos mä olisin ollut poika?" -voi vähän isompana miettiä hän.
Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrrä:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Meillä kovasti olis tyttöä toivottu jo ekasta, mutta kaks poikaa nyt sitten on... kolmas massussa toivottavasti paljastuu jo tytöksiMinä kyllä ymmärrän tuon pettymyksen siitä sukupuolesta. Mitä niin hirveää ja syntistä siinä on jos toivoo jotain tiettyä sukupuolta. Se, että joku toivoo jotain tiettyä sukupuolta ei ole pois keneltäkään muulta, ei edes niiltä lapsettomilta joille olisi ihan sama kumpaa tulisi.
Kyllä se kuule voi olla pois siltä pieneltä ja täysin viattomalta, mutta vanhempansa/vanhempiensa ei-toivotun sukupuolen omaavalta vauvalta.
"Oliskohan äiti rakastanut mua enemmän jos mä olisin ollut poika?" -voi vähän isompana miettiä hän.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrrä:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Meillä kovasti olis tyttöä toivottu jo ekasta, mutta kaks poikaa nyt sitten on... kolmas massussa toivottavasti paljastuu jo tytöksiMinä kyllä ymmärrän tuon pettymyksen siitä sukupuolesta. Mitä niin hirveää ja syntistä siinä on jos toivoo jotain tiettyä sukupuolta. Se, että joku toivoo jotain tiettyä sukupuolta ei ole pois keneltäkään muulta, ei edes niiltä lapsettomilta joille olisi ihan sama kumpaa tulisi.
Kyllä se kuule voi olla pois siltä pieneltä ja täysin viattomalta, mutta vanhempansa/vanhempiensa ei-toivotun sukupuolen omaavalta vauvalta.
Niin... tästä päästäänkin sitten siihen aiheeseen, että kun kovasti kiistellään siitä, ettei sitä sukupuolta saa valita hoidoilla...
Eikö se sitten olisi parempi jos vanhemmat saisivat valita sukupuolen niin halutessaan. Ne joille olisi ihan sama kumpaa sukupuolta tulee niin eivät tätä vaihtoehtoa käyttäisi ja ne joille sillä sukupuolella on merkitystä voisivat tätä vaihtoehtoa käyttää niin ei sitten tulisi niitä "minun olisi pitänyt olla poika/tyttö, niin minua olisi rakastettu enemmän".
Yleensä ne joille on ihan sama kumpaa sukupuolta lapsi on eivät kannata tätä vaihtoehtoa, mutta ne jotka kaipaavat ja haluavat syystä tai toisesta sitä tyttöä/poikaa niin ne hyväksyisivät tämän keinon....
Moralisoijat olkaa hyvä ja antakaa paskan valua niskaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrrä:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrrä:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Meillä kovasti olis tyttöä toivottu jo ekasta, mutta kaks poikaa nyt sitten on... kolmas massussa toivottavasti paljastuu jo tytöksiMinä kyllä ymmärrän tuon pettymyksen siitä sukupuolesta. Mitä niin hirveää ja syntistä siinä on jos toivoo jotain tiettyä sukupuolta. Se, että joku toivoo jotain tiettyä sukupuolta ei ole pois keneltäkään muulta, ei edes niiltä lapsettomilta joille olisi ihan sama kumpaa tulisi.
Niin... tästä päästäänkin sitten siihen aiheeseen, että kun kovasti kiistellään siitä, ettei sitä sukupuolta saa valita hoidoilla...
Eikö se sitten olisi parempi jos vanhemmat saisivat valita sukupuolen niin halutessaan. Ne joille olisi ihan sama kumpaa sukupuolta tulee niin eivät tätä vaihtoehtoa käyttäisi ja ne joille sillä sukupuolella on merkitystä voisivat tätä vaihtoehtoa käyttää niin ei sitten tulisi niitä "minun olisi pitänyt olla poika/tyttö, niin minua olisi rakastettu enemmän".
Yleensä ne joille on ihan sama kumpaa sukupuolta lapsi on eivät kannata tätä vaihtoehtoa, mutta ne jotka kaipaavat ja haluavat syystä tai toisesta sitä tyttöä/poikaa niin ne hyväksyisivät tämän keinon....
Moralisoijat olkaa hyvä ja antakaa paskan valua niskaan![]()
Niin, eikös siellä jossain Kiinassa ole varsin laajasti toteutettu tätä sukupuolen valintakriteeriä yhden lapsen politiikan vuoksi? Ja seurauksethan tiedämme.
Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrrä:Niin, eikös siellä jossain Kiinassa ole varsin laajasti toteutettu tätä sukupuolen valintakriteeriä yhden lapsen politiikan vuoksi? Ja seurauksethan tiedämme.