Piiiitkästä aikaa jaksan kirjotella taas, tyttö lähti yökylään mummulaan niin jaksaa keskittyä...jotenkin tuntuu, ettei oikein mihkään riitä kärsivällisyys
OnneaOnnea
Crofti, hyvän kokoset vauvat (mulla ollut ton kokosia yksöset) ja muutenkin meni ilmeisen hyvin kaikki :heart:
Pari kertaa päivässä käyn kurkkimassa josko
Pohjoistuuli, Maibei tai Katrilli vaikka poksahtais yllättäen!! Elämme siis jännittäviä aikoja. Äläkä
Tipetsu hätäile, kyllä täällä ainakin mä oon ja onhan tänne vissiin tullut uusiakin, tervetuloa!!!
Varmaan jää vaikka mitä mielenkiintosta taas multa kommentoimatta, mutta tosta
60 pv extravapaasta meillä mä pidän parisen viikkoa ja mies loput, mies on siis heti vauvojen synnyttyä kaks kuukautta kotona, ihanaa :heart:
Ainiin, meillä toistaseksi vika käynti TAYSiin takana, jatkossa seurataan kerta viikkoon Hämeenlinnassa. Kaikki oli torstaina hienosti, vauvat n. 850 grammasia molemmat, ei ollut kuin 10 g kokoeroa! Mutta...sitten sainkin soiton neuvolasta, kärähdin sokerirasituksessa :O En hetkeäkään aatellut et niin vois käydä. Onneks oli ihan vähän yli raja-arvon se ihan eka verikoe, muut kaks oli ok. Ei siis mitenkään hälyttävää, mutta joudun nyt sit käymään maanantaina hakeen ne seurantavälineet himaan. Oon ihan varma, että pieni herkuttelun vähentäminen poistaa ton ongelman kyllä, ehkä oon vetäny pannaria liikaa viime viikkoina ja irtsareita
No, oli ainakin ihanaa, kun TAYSin raportissa luki: hyvävointisen ja -kuntoisen oloinen äiti, ihmettelivät siellä kun liikun niin ketterästi ja ripeesti vielä
No, kyllä se tahti kohta varmaan hidastuu!
Olipa kiva lukea myös
Sallan kuulumiset!
Mulla alkaa kohta olla jo kaikki valmiina vauvoja varten, 50 cm vaatteita olen hankkinut kivan määrän ja pessytkin ja nyt pitäs kasata lipasto mihin ne saa viikkailtua, toki tossa mietin, että oonko nyt liian aikasin kaiken hankkinu ja laittanu valmiiks...mutta aika tuntuu nyt menevän tosi vauhdilla ja haluun, että on vuodenvaihteessa kaikki ihan valmista. Aikooko muuten kukaan muu nukuttaa noissa
äitiyspakkauslaatikoissa vauvojaan?? Musta ne on tosi näppärät kun voi siirtää kätevästi paikasta toiseen tarvittaessa. Tilasin just toiseenkin laatikkoon pehmusteen ja liinavaatteet Baby Stylestä.
Eilen kävin reilun tunnin lenkillä taaperon ja rattaiden kanssa ja nivuset huutaa hoosiannaa vieläkin, oon aatellu vaikka väkisin pari kolme kertaa viikossa lenkkeillä, et lähtis ees jossain vaiheessa tilanne jotenkin kypsymään ton kohdunkaulan suhteen. Se on EDELLEEN sen 7 cm, ja oon aivan varma, että näitäkin vauvoja väkisin käynnistellään sit joskus 38 viikolla...apua, toivoisin niin että lähtisivät itekseen nätisti siinä 36 viikolla syntymään. Tietty ei voi tietää jos joutuu siihen sektioon aiemmin jo...
Kirpsakkaa pakkasviikonloppua mammat, inhoon tota sanaa muuten
TR ja Tiuhti&Viuhti rv. 26 (jee, enää 4 vk niin ollaan uusilla kymmenillä...)