Moikkamoi vain kaikille !!
Siitä onkin aikaa, ku oon taas viimeksi kirjotellu, mutta ensimmäiseksi onnittelut kaikille vauvautuneille ! :heart:
Jaksuhalit hurjien uutisten saajille, Elmeriini ja Tipetsu, toivottavasti Tipetsulla kaikki kääntyy parhain päin..mulla siskolla tutkittiin vauvasta vähän samoja asioita, meinasivat, ettei siitä eläjää tule tai jos tulee, niin vaikeasti vammainen. Tällä hetkellä heillä on pian vuoden ikäinen terve poika, joka sattuu oleen vielä kummipoika !
Joten toivoa voi, että teilläkin se on hetken turvotusta, joka menee ohi !
Maanantai kuulostaa olevan monelle jokin etappipäivä..mulla on itellä äippäpoli, jota odotan tosi kovasti. Maibei, Pohjoistuuli ja Katrilli ilmeisesti on sit jo lähes vauvautuneiden puolella, kun mä vielä tutkiskelen masuasukkeja !
Jännittävääääää !!
Jos sit vähän omaa napaaa..mulla on tässä viime viikot vaivannu sellainen ongelma kuin todella rajut nivelkivut. Välillä kävi niin hurja turvotus, ettei kävellä voinut jalkapohjienkin turpoamisen vuoksi, se laantu hieman, mutta kaikki nivelet, olkapäästä, kyynärpäät ja ranteet ja sormet on niin kipeinä, ettei aamulla voi edes taittaa käsiä. Nyt eilen alko häiritä, kun oikean keskisormen sormenpää ei enää oikein palaudu, se jää hieman turraksi tai se on sitä koko ajan..turvotusta kyllä on ja reippaasti. Onko muut kärsinyt tällaisista ihan nivelkivuista ? Grammasta Panadolia oon joutunut ottaan useinkin, nenä on yhä edelleen (!) tukossa joka päivä (ollut viikolta 15 asti) ja nyt nämä nivelongelmat. Aikas rankkaa sen vuoksi, mutta onneksi saa sentään olla kotona, ettei tarvi enää töihin mennä. Onneksi on se äippäpoli huomenna, saan kysyä sieltä apua. Pari kertaa olen jo synnärin puolelle soitellu ja kysynyt, siellä on aina sama vastaus, et on normaalia..mulla on vaan tunne, ettei tämä ihan normaaliakaan ole..lisäksi on supistellut sen verran paljon, et pelottaa, mikä lie on kanavan tilanne. Viimeksi oli 4viikon aikana puolittunut 4cm kahteen. Toivottavasti nyt olis pysynyt edes kahdessa..
Miten muut, tänne oli saatu uusia keskustelijoita, tervetuloa sekaan !
Tämä ketju saattaa hiljentyä hieman, kun nämä kolme aktiivisinta vauvautuu, mutta yritämmä me myöhäisemmät jatkaa keskusteluja !
Mä aina näitä juttuja luen, mut tuntuu, ettei koskaan oo aikaa rauhassa kirjoitella kuulumisia ! Ehkä nyt, kun on joulu saatu laitettua suurin piirtein kasaan, löytyy aikaa vaikka vähän kirjoitteleenkin.
Tämä on vaan yhä edelleen niin uutta ja outoa, kun ei oo koskaan aiemmin tullut keskustelupalstoille kirjoiteltua..
Tsemppiä teille kaikille viimemetrisille, ei voi uskoa todeksi, että saatiin tänneki ainakin yks ihan loppuun asti menijä !!!
IHANA !
Tonttuillen Bubblis ja muksoset 29+3