Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

Täällä yö meni ihan ok. Mulla on monena yönä käynyt niin, että kun herään vessaan, niin oon aivan hiestä märkä. Sit helpottaa aamuyöstä.. outoa. Toi hikisyys saa aikaan sen, et kutittaa vähän enemmän. Muutenkin kutisee ehkä enemmän, mut vauvat mönkii ihan normaalisti.

Meillä hoitojoukot saapuu sunnuntaina, jos ei oo aikaisemmin tarvetta. Eilen yritin jutella esikoisen kanssa, mut sen "joo joo" vastaus kaikkeen ei nyt ihan vakuuttanut :)

Pohjoistuuli 38+6 (huomenna vaihtuis viikko!)
 
Viimeksi muokattu:
pohjoistuuli puuh, rv 40 kaksosten kanssa....Senhän ei pitäisi olla mahdollista(eikös kaikki AINA väitä niin :LOL:) mut siis tosiaan hatunnosto teille kaikille loppusuorailijoille, ihanaa on jännätä tein puolesta :)

Mä hei kans herään välil öisin siihen, et oon iha hikipäässä :eek: ja mä siis oon oikeesti sellai vilukissa, et nukun sukat jalassa untuvapeiton alla, mut eipä oo enää pelkoo :p

Näin nivuskivut on vähä helpottanut, yöllä herään 1-2 krt mut en ees oikeen tiedä mihin...joko on mentävä vessaan, juotava tai sit vaan vaihdettava asentoa. Eilen käväsin kirpparilla ja kun tulin kotiin niin ekaa kertaa sitten kyllä vaihtovuoroisesti särki vähän(tai no...)alaselkään....panadoli naamaan ja sohvalle...kyl se sit loppu,mut oli täysin uusi kipu mulle. Naureskelin vaan et nyt tulee sit varmaan särkyjä näiden 32 viikon edestä :D

mammutille mun piti sanoo et omanapaile vaan :) ja voimia!!!

Ainiin, aloitin bloginkin :) tuplarakkaus.blogspot.com, jos jotakuta kiinnostaa... Mul oli tarkoituksena et saan jonnekin myös itselleni muistiin asioita :)

-Karcci ja S&G 31+5-
 
  • Tykkää
Reactions: maibei ja TR
Täällä kans hikoillaan öisin :D Varsinkin niska on aina ihan märkä! Välillä on pakko heittää pyyhe yöllä tyynyliinan päälle, inha nukkua märällä tyynyllä :(

Pohjoistuuli, meillä taas sanotaan joka asiaan ei :) vaikka tarkottais kyllä ;) Tosin meiän poika ei vielä puhu paljo eitä enempää, kyllä on ka!

Karcci, oi ihanaa, jaksat blogia pitää! :) Tuli ihan joulufiilis, kun siellä kävi kurkistelemassa! :)

Maibei

Ps. Pohjoistuuli, oot kyl ihan käsittämättömillä viikoilla! Vaikka enhän mäkään ihan hirveen kaukana oo :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Karcci
Just luin siel kaksosista&kolmosista FB:stä et nyt se 23+3 syntynyt tyttökin luovutti :(
On se oikeesti onni olla jo näin pitkällä ja toivon siis pääseväni sinne 37 :) olkoon sit mitä tahansa kipuja/tukaluutta, kuhan S&G voi hyvin <3
 
Karcci, voi kamala sentään, ei oo totta :( Ja vielä joulu tulossa... Tuntuu kyllä niin kurjalta heiän puolesta :( On kyllä niin epäreilua.

Takas omaan napaan palatakseni, mietin tässä just, että tässä on kulunu jo ihan tolkuttoman pitkä tovi ilman, että ois mitään oikeesti saanu aikaseks! Varmaan jo pari kuukautta vierähtäny... Pyykit ja tiskit saa tehtyä mut ei paljo muuta, vähän väliä täytyy levätä. Joku aika sitten kirjottelin siitä reviirin kutistumisesta, kun ei ulkonakaan pääse kunnolla liikkumaan. Ei ihme, että sitä vähän höperöityy. Näin laiskaa jaksoa mulla ei ole varmaan ikinä eläissäni ollu eikä tule ;)

Se paineen tunne on tosiaan nyt täällä kova ja liikkuminen entistäkin hankalampaa, varsinkin kaikki kumartelut. Onneks ei oo enää montaa päivää jäljellä!

Maibei
 
Kamala juttu :( Surku tulee heidän puolestaan.

Mä itse asiassa tunnistin sut tosta blogista, kun törmäsin siihen heti, kun olit aloittanut sen. Se tulee tuolta blogilistan kauttakin, kun hakee noi kaksos-aiheiset blogit. Mä oon muutamia seurannut sen jälkeen kun saatiin tieto kaksosista. Kiva lukea, mut itestä ei olis blogin kirjoittajaksi. Tää on itse asiassa aika ekoja kertoja, kun oon rohkaistunut kirjoittelemaan keskustelupalstallakaan. Jos ei ois kaksoset tulossa, niin tuskin oisin muuten aloittanut. Musta täältä on saanut paremmin vertaistukea. Meillä ei oo ketään läheisiä, joilla olis kaksoset.

Mulla on vähän sama kuin Maibeillä. Pakolliset hommat saa tehtyä, mut muuten oon ku ellun kana sohvalla :) Mä en itse asiassa usko, että olisin päässyt näin pitkälle, jos olis jatkanut entiseen tahtiin. Mulla oli onni onnettomuudessa, kun jäin työttömäksi ja oon saanut olla kotona lepäämässä heinäkuun alusta lähtien.

Et sä Maibei kovin kaukana ole! Pitkälle oot päässyt :)

Just muistelin, et kun siellä np-ultrassa selvis kaksoset, niin kysyin että eikö kaksoset synny yleensä suht aikaseen. Kätilö kysyi, et milloin esikoinen syntyi. Sehän oli 40+1. Sitten se vaan sanoi, että on hyvin mahdollista, että tämäkin kestää niin pitkälle. En kyl ihan heti ois sit uskonu, et oikeesti ollaan jo näin pitkällä :)

Pohjoistuuli
 
Heippa,

Lyhyesti terveisiä ja tsempit synnytykseen kaikille viime metreillä oleville ja muille odotteluun! Tuplamammutille voimia raskausmyrkytyksen kanssa, toivottavasti kaikki sujuu hyvin eikä tila nyt pahenisi kovin nopeasti. Itsellä eteni hitaasti ja päästiin hyville viikoille.

Täällä tytöt voi hyvin ja ovat kasvaneet hienosti. <3 Itsellä taas asiat vähän huonommin. Jouduttiin viime viikolla melkein viikoksi uudelleen sairaalaan mun kohtutulehduksen vuoksi. Kohtuun oli jäänyt istukan osia ja tuli vielä infektio siihen päälle. Oon aika romu, mutta nyt taas onneksi kotona. Josko nyt toipuminen alkaisi..

Maidontulo kyllä loppui kovien lääkkeiden ja kipujen ja operaatioiden takia ja lääkityksen takia ei maitoa olisi saanut antaakaan vauvoille. Onko jollain kokemusta että olisi saanut sen uudelleen käyntiin? Mä koitan tulla tuonne tuplamammapuolelle kans kun vaan tokenen, nyt kaikki energia mennyt siihen että on jaksanut kipeänä hoitaa vauvoja. Onneksi mies on ottanut ison roolin, yksin olisi ollut mahdotonta.

Voikaa kaikki hyvin, olen hengessä mukana.:)

Elmeriini ja tytöt 2 vkoa ja 6 päivää
 
Heippa vaan!


Ultra takana ja vähä huononlaisia uutisia saatiin,b vauvan aivokammiot on hieman laajentuneet. Näitä ei näkyny rakenneultrassa ja nyt sit kuulemma oikeen pistää silmään kun anturin laittaa mahalle..
Kammion leveys sais olla max. 1cm,b:llä ne oli 1,3cm. Maanantaina magneettikuvaan ja tiistaina kontrolli jonkun professorin toimesta...Oikeen kiva :(
JOS kammiot laajenee raskauden edetessä,vaikuttanee kehitykseen..
Mutta tämä sama lääkäri manaili jo nt-ultrassa että turvotus ei ollu normaali,2mm..Ja se aina sitä pahinta epäilee,puhu on nt-ultrassa osakeskeytyksestä :( Ihan kauhee olo tuli ja on edelleen..
Porukat lohdutteli sillä,että veljelläni (23v) on dysfasia ja hällä oli päässä musta aukko,ihan oikeesti. Ei sillä muuta kehityshäiriöö oo kun hiljasempi on ja viihtyy omissa oloissaan ja lapsena oli hieman hitaanlainen.
Hän on niin fiksu kielissä,matematiikassa ja taiteellinen. Toisen veljeni kanssa ollaan yhteensäkin tyhmempiä kuin tämä nuorempi :D

En kyllä tiiä miten tässä pitäs olla,onneks kummiskin jo ma ja ti tutkitaan lisää,mutta mua pelottaa. Jos lekuri eri rakenneultrassa näitä nähny ja nyt ne on oikeen silmäänpistävän isot,niin melkein tuntuu siltä että ne vaan on kasvaneet ja jatkavat kasvamistaan. Eli siis,joku tukos on siellä "putkistossa" ja selkäydinneste ei pääse virtaamaan normaalisti,jolloin altaat laajenee.
Leikattavissa kuulemma,mutta voi vaikuttaa aivojen kehitykseen,prkl! Muuten aivojen osat normaalit ja joku aivokurkiainenkin kai löytyy,mikä on tärkeä.

A-vauva on ihan normaali ja terve ja koko ajan potkii. Kokoa hällä 827g ja B:llä 872g. A on rt ja B on pt.


Tuleepa pitkä viikonloppu,ti varmaan saadaan sit tuomio. Voivoi..



-Tipetsu ja tuplakupla 25+3-
 
Voi Tipetsu, toivottavasti kaikki käy parhain päin :heart:

Elmeriini, kyllä mä sain antaa rintamaitoa pojille vaikka mulla oli "kovat kuurit" kohtutulehdukseen. Ehkä eri käytäntö eri paikoissa.. Mut joo, ootan jo et pääsen lisään sut listalle :)

Tosi surullista nuo 23+3 viikolla syntyneet ja menehtyneet pikkuiset :heart:

Keskolassa kyllä oli meidän kanssa samaan aikaan rv 23 syntynyt pikkutyttö, joka jäi henkiin. Hänellä on samanverran korjattua ikää meidän poikien kanssa.

Jk
 
Hurjia uutisia Elmeriini ja Tipetsu!!! Kovasti jaksuja ja voimia teille molemmille! Tipetsu, toivotaan, että kaikki kääntyis parhain päin!

Täällä alkaa tää pallomaha tosissaan painaa... Istuminenkin on jo työlästä!

Maibei
 
Täytyypä laittaa korvan taakse tuo FB-ryhmä, jos vaikka vähän edempänä rohkaistuisi siihen liittyä. :)

Eipä ne lääkärit enáä siitä osittaisesta keskeytyksestä ole mainitteet. Ymmärsin niin, että se olisi pitänyt tehdä viikolle 9 mennessä. Ainakin jos alakautta ja sillä myrkkypiikillä olisi tehty. Hrrrr menee vieläkin iho kananlihalle kun ajatteleekin koko juttua. Toki jokaisen oma asia, jos sellaiseen päätyy.

Painoa tullut lisää 0.5-1 kg eli ei oikein voi varsinaisesta lihomisesta puhua. Siitä huolimatta vatsa on alkanut jo pömpöttämään hiukan. Tänään ruuhkametrossa jopa tarjottiin istumapaikkaa! :D Kelasinkin yhtenä päivänä sivutolkulla tuota masukuvien ketjua kun en ollut uskoa, että nyt jo näkyisi, mutta olihan siellä mamma jos toinenkin, joilla hyvin aikaisessa vaiheessa pömpötti.

Tipetsu, toivottavasti menee kaikki parhain päin!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ollaan siirrytty yliopistolliseen sairaalaan Kuopioon paremman kaksosten keskosvalmiuden takia. Mikkelistä tekivät päätöksen siirtää nyt KYS:lle, kun on itsenäisyyspäivä ja viikonloppu tulossa, niin täällä on parempi miehitys ja hoito. Raskausmyrkytys etenee edelleen hitaasti, verikokeiden arvot ovat olleet tänään koko ajan parempaan suuntaan. Proteiinin seuranta alkaa täällä nyt uudestaan, joten siitä ei ole vielä tuloksia.

Hikoilu on täälläkin suurta öisin. Mulla on lisäksi paineentunnetta nenässä ja otsassa, mutta nää lääkärit ei tutki että oisko poskionteloissa tulehdusta, ne taitaa olla vähän eri lääkärit sitten :)

Vointi mulla on muutoin hyvä, ei mitään päänsärkyjä eikä näköhäiriöitä edelleenkään, ja turvotustakin vain käsissä, vain aamuisin ja erittäin vähän. Verenpainekin on nyt ollut ihan normaaleissa lukemissa.

Vauvoilla on kaikki hyvin, liikkuvat todella paljon, ja se aiheuttaa mulla supistuksia. Tänä iltana noita harjoitussupistuksia on ollu jopa 5-10min välein, ja alkaa jo vähän ärsyttää, vaikkei ne sinänsä tunnu pahalta. A:n painoarvio on 1700g ja B:n 2100g, eli A on nyt vähän huonommin kasvanut ja liikkuukin ehkä vähemmän, mutta virtaukset ja kaikki oli oikein hienosti tänäänkin.

Tuplamammutti rv33
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TR
Tuplamammutti, olosuhteisiin nähden sulla on ihan hienosti asiat siellä, toivotaan että sama meno jatkuu! Ja varmasti tosiaan vauvojen hoidon kannalta hyvä, että pääsit isompaan sairaalaan!

Tulppu, valitettavasti ilmoittivat juuri tuossa fb-ryhmässä, että ylläpito pitää lomaa eivätkä vähään aikaan ota vastaan uusia hakemuksia mutta ehkä vuodenvaihteen jälkeen toivottavasti taas palaavat "lomiltaan". Kun sä olet vielä noin varhaisessa vaiheessa raskautta niin etköhän kerkee vielä hyvin mukaan :) Se on iso mutta tosi aktiivinen ryhmä ja sieltä saa hyviä vinkkejä monikkopulmiin :) Mäkin luin aikoinaan ton sulle tehdyn osittaiskeskeytysehdotuksen, tuntui kyllä jotenkin tosi julmalta :/

Mä luulen, että täällä mennään kohti maanantaita, mitään ei ole tapahtunu sen yhden yön jälkeen... Mites Katrilli?

Maibei 37+3
 
Tuplamammutti - ihan hyvä, että pääsit varuilta isompaan sairaalaan. Kyllähän se vähän luo itsellekin varmempaa tunnetta.

Äh, mäkään en oo saanu aikaseksi liittyä tohon fb-ryhmään. No, mä kyselen sit tossa meidän ketjussa :)

Täällä on ollu jotenkin tukalampi olo eilen ja nyt aamusta. En tiedä johtuuko siitä, että tietää tän olevan pian ohi. Onneksi nyt ei oo mitään ihmeellistä tekemistä, kun mieskin on kotona. Tänään jos jaksais vielä käydä siellä lastenkutsuilla.

Se olis sitte 39+0 tänään \o/

Pohjoistuuli 39+0
 
  • Tykkää
Reactions: maibei ja Karcci
Huoh, esikoinen huus koko viimeyön neljään asti, kunnes annettiin lopulta särkylääkettä sille :( Se siitä, että tässä keräis voimia ennen synnytystä, olo on vähän zombi... Voi olla et on korvatulehdus (ei oo niistä koskaan ennen huutanu) mut ei voi (kannata) mennä lääkäriin ennen kuin särkylääkkeen vaikutus on lakannu 12h jälkeen, sanoivat. Aamulla oli kuumetta 38 astetta, et sitä se särkylääke ainakaan ei oo laskenu. Ei nyt uskalla lähteä tota esikoista sinne mummolaankaan viemään. Et tällanen jännitysmomentti nyt sit vielä tähän päälle. Olo on aika kuitti, pieni lepo ja hengähdystauko ennen h-hetkeä ois maittanu mut näillä mennään.

Maibei 37+4
 
Maibei - onpa kurjaa, että esikoinen sairastuu juuri nyt. Toivottavasti menee pikaisesti ohi.

Mulla alkoi eilen tulla vähän vereslimaista vuotoa. Se on nyt todennäköisesti joko limatulppaa tai sitte vaan jotain vuotoa kohdunsuulta. Lapsivettä*se ei ole, kun tulee vaan pyyhkiessä ja koostumus on sellaista valkovuotomaista. Supistuksiakaan ei ole. Käydäänköhän tässä nyt kilpajuoksua kelloa vastaan :)? Päivystyksessä olivat sitä mieltä, et edetään suunnitelman mukaan eikä tarvii mennä näytille. Oli vaan pakko soittaa vahvistus omalle mielipiteelle :)

Vauvat liikkuu ihan hyvin, mut ehkä liikkeet on hieman vähentyneet tässä parin päivän sisällä. Tila alkaa varmaan loppua.

Pohjoistuuli 39+1
 
Pohjoistuuli, joo kuulostaa limatulpalta ja ihan hyvä, että soitit polille. Mulla lähti esikoisesta perjantaina limatulppa, jostain luin, että sillon neljän päivän sisään syntyy, no meillä meni päivää vaille viikko :D Luulisin et sul ei oo hätää niin kauan kun kivuliaat supparit vaan pysyy poissa.

Nyt taas kun toi esikoinenkin on kipeenä, niin oikeastaan toivon, että tää synnytys menis sinne maanantaille, en näemmä osaa päättää millään ;)

Onkohan se Katrilli nyt oikeesti käyny jo synnyttämässä? (Huolestuttavaa kun ei loppumetreillä kuule pariin päivään mitään, ei täällä mitenkään ahdistella ;) )

Maibei
 
Mulla ei oo esikoisen ajalta mitään havaintoja koko limatulpasta :) Silloin koko homma alkoi supistuksilla ja vedetkin meni vasta kun kalvot puhkaistiin.

Mun kohdalla tiedätte ny sitte, et maanantaina viimeistään olla "tositoimissa" niin ei tarvii huolestua :). Mä päivitän sieltä sitten kun oon tolkuissani ja ehdin. Jotenkin vaikea ajatella, et miten se kaikki etenee siitä sektion jälkeen.

Jännittää jotenkin ajatella, että ylihuomenna tapahtuu jotain. Kaikki on tähän asti ollut kuitenkin viikkoja ja kuukausia. Aika tuntuu kyllä menneen tosi nopeasti -sit kuitenkin kaikesta huolimatta :)

Pohjoistuuli 39+1
 
  • Tykkää
Reactions: maibei ja Karcci
Mulla alkoi eilen rinnoista erittymään jotain, ilmeisesti esimaitoa :) ja aina ruokailun tai kuuman juoman yhteydessä sitä tulee niin et on paita märkänä. Ja sit illasta alkoi tollanen samantyyppinen vuoto, kuin Pohjoistuulella. Vähän niinkuin paksua valkovuotoa ruskean veren sävyttämänä. Määrä on vähäistä, mutta pyyhittäessä jää paperiin. Osaston kätilö sanoi, että nää voi viitata alkavaan synnytykseen, mut joillakin voi mennä vielä viikkojakin synnytykseen limatulpan irtoamisen jälkeen.

Proteiinia on edelleen melkein 2g, mutta muita raskausmyrkytyksen oireita ei ole. Paineet 110/75, eikä mitään näköhäiriöitä tai päänsärkyä ole ollut. Eikä turvotusta. Verikokeiden tuloksia en ole vielä tältä päivältä saanut, mutta eilen arvot oli vaan parantuneet entisestään.
Kortisonin vaikutus mun olotilaan alkaa olla ohi, eilen oli vielä naama ihan punainen ja jano ja väsymys hirmuinen. Toivottavasti piikit on nyt ehtinyt vaikuttaa myös vauvojen keuhkojen kehitykseen, jos tässä vaikka se synnytys kohta käynnistyykin.

Terkkuja kaikille täältä punkan pohjalta
Tuplamammutti 33+2
 
Täällä ollaan vielä :D Kohta lähetään viemään esikoista mummolaan. Haettiin eilen terveyskeskuksen päivystyksestä antibioottikuuri esikoisen korvatulehdukseen.

Sit vauvat voiskin tulla koska vaan ;) Mutta tosiaan maanantaina käynnistellään.

Tuplamammutti, mulle sanottiin et kortisonit vaikuttaa 24 h:ssa.

Vilkutukset kaikille!

Maibei 37+5
 
Täällä minäkin. Limatulppa jatkaa tuloaan. Se lienee ihan normaalia, et se tulee ns. osissa eikä kerralla?! Muutaman kerran on plumpsahtanut joku isompi pala pönttöönkin. Muuten on sellaista menkkakipua alavatsalla.

Meidän lapsenvahdit pitäis tulla 2-3 tunnin päästä ja jotenkin se on tosi helpottava tieto, et sitte voi relata ton esikoisen hoidon suhteen, kun ne on täällä...

Muutoin on jo oikeesti vähän tukala olla. Tänään saakin tietoon sektion ajan ja huomenna viimeistään vauvat tulee. Huh.

Tsemppiä Maibeille huomiseen ja odotellaan ainakin Katrillin kuulumisia, kun on ollut pitkään hiljaista :) Muille tsemppiä ja jaksamisia!

Pohjoistuuli 39+2
 
  • Tykkää
Reactions: maibei
Kyllä tää maalisuora trio pitää meit jännitykses :popcorn:

Koht tuplamammutti menee ohi teistä, ku pihtaatte ;) paitsi ehkä katrilli joka tosiaan on ihmeen vähäsanainen.... Siis mitä? Voiko jollain olla muutakin tekemistä kuin päivittää tänne tilannetta? :D :D

-K,S&G 32+1-
 
  • Tykkää
Reactions: maibei
Moikkamoi vain kaikille !!

Siitä onkin aikaa, ku oon taas viimeksi kirjotellu, mutta ensimmäiseksi onnittelut kaikille vauvautuneille ! :heart:
Jaksuhalit hurjien uutisten saajille, Elmeriini ja Tipetsu, toivottavasti Tipetsulla kaikki kääntyy parhain päin..mulla siskolla tutkittiin vauvasta vähän samoja asioita, meinasivat, ettei siitä eläjää tule tai jos tulee, niin vaikeasti vammainen. Tällä hetkellä heillä on pian vuoden ikäinen terve poika, joka sattuu oleen vielä kummipoika ! :) Joten toivoa voi, että teilläkin se on hetken turvotusta, joka menee ohi !

Maanantai kuulostaa olevan monelle jokin etappipäivä..mulla on itellä äippäpoli, jota odotan tosi kovasti. Maibei, Pohjoistuuli ja Katrilli ilmeisesti on sit jo lähes vauvautuneiden puolella, kun mä vielä tutkiskelen masuasukkeja ! :) Jännittävääääää !!

Jos sit vähän omaa napaaa..mulla on tässä viime viikot vaivannu sellainen ongelma kuin todella rajut nivelkivut. Välillä kävi niin hurja turvotus, ettei kävellä voinut jalkapohjienkin turpoamisen vuoksi, se laantu hieman, mutta kaikki nivelet, olkapäästä, kyynärpäät ja ranteet ja sormet on niin kipeinä, ettei aamulla voi edes taittaa käsiä. Nyt eilen alko häiritä, kun oikean keskisormen sormenpää ei enää oikein palaudu, se jää hieman turraksi tai se on sitä koko ajan..turvotusta kyllä on ja reippaasti. Onko muut kärsinyt tällaisista ihan nivelkivuista ? Grammasta Panadolia oon joutunut ottaan useinkin, nenä on yhä edelleen (!) tukossa joka päivä (ollut viikolta 15 asti) ja nyt nämä nivelongelmat. Aikas rankkaa sen vuoksi, mutta onneksi saa sentään olla kotona, ettei tarvi enää töihin mennä. Onneksi on se äippäpoli huomenna, saan kysyä sieltä apua. Pari kertaa olen jo synnärin puolelle soitellu ja kysynyt, siellä on aina sama vastaus, et on normaalia..mulla on vaan tunne, ettei tämä ihan normaaliakaan ole..lisäksi on supistellut sen verran paljon, et pelottaa, mikä lie on kanavan tilanne. Viimeksi oli 4viikon aikana puolittunut 4cm kahteen. Toivottavasti nyt olis pysynyt edes kahdessa..

Miten muut, tänne oli saatu uusia keskustelijoita, tervetuloa sekaan ! :) Tämä ketju saattaa hiljentyä hieman, kun nämä kolme aktiivisinta vauvautuu, mutta yritämmä me myöhäisemmät jatkaa keskusteluja ! ;) Mä aina näitä juttuja luen, mut tuntuu, ettei koskaan oo aikaa rauhassa kirjoitella kuulumisia ! Ehkä nyt, kun on joulu saatu laitettua suurin piirtein kasaan, löytyy aikaa vaikka vähän kirjoitteleenkin. :) Tämä on vaan yhä edelleen niin uutta ja outoa, kun ei oo koskaan aiemmin tullut keskustelupalstoille kirjoiteltua.. :)


Tsemppiä teille kaikille viimemetrisille, ei voi uskoa todeksi, että saatiin tänneki ainakin yks ihan loppuun asti menijä !!! :) IHANA !


Tonttuillen Bubblis ja muksoset 29+3
 
  • Tykkää
Reactions: TR
Se olis sitte huomenna klo 9.30 oltava sairaalassa. Oon neljäntenä vuorossa. Täytyy toivoa, et saa tänään nukuttua :) Lapsenvahdit on myös jo saapuneet.

Bubblis - mulla on kans ollu samaa vaivaa eli nivelet on kipeät. Mulla se on tosin rajoittunut vain sormiin. Oikean käden nimetön ja keskisormi on kans tosi usein puutuneet. Yleensä yön jälkeen, mut kyllä päivälläkin on puutuneet. Toivottavasti tääkin vaiva menis ohi.

Jännittää :)

Pohjoistuuli 39+2
 

Yhteistyössä