V
vieras
Vieras
Kertokaa kokemuksia tai mielipiteitä kannattaako vielä 3 vuotiaalle ja vauvalle hommata tuplarattaat jos lenkkeilee PALJON? vai riittäiskö pelkkä seisomalauta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malla:Sen veraan ovat eri ikäisiä ett painoeroakin varmasti on!
Suosittelen siis mnäkin pyöräilyn opettelemista tai seisomalautaa..
tosin useammalta olen kuullut että se lauta on hirmu epäkäytännöllinen!