V
"vieras"
Vieras
Meille on tulossa vauva ja samaan aikaan isompi täyttää 2 vuotta. Onko tuplarattaat tarpeelliset vai riittääkö pelkkä seisomalauta? Tietenkin varmasti riippuu siitäkin, että miten pitkiä lenkkejä tehdään. Mutta minkälaisia kokemuksia muilla?