millaset tuplarattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
mitkä olis hyvät ja edulliset tuplarattaat mitkä kannattaisi hommata, meille on tulossa toinen lapsi ja esikoisen ja kuopuksen välille tulee ikäeroa n.1v8kk.
saako noihin carenan twin buggeihin, esim laitettua pienelle vauvalle kantokopan??
vai pitäiskö hommata jotkuu ihan oikeat vaunut...

Sittenhän suht edullinen vihtoehto on ne Carenan double swingit. Niihin ainakin saa vauvalle kopan. Ja niissä on ihan huippua se, että taapero voi istua kasvot menosuuntaan ja vauvan kopan voi laittaa sitten toisitte päin, silleen että vauvan kasvot on työntäjään päin. Ainoa miinus noissa double swingeissä on se, että jos olet kovin lyhyt niin työntöaisa voi tuntua vähän korkealta.

Kyl niihin saa sen carenan oman kopan mahdutettua..Itse en ajatellut hommata erillistä koppaa, koska on meillä toppamakuupussi, noi rattaathan saa ihan makuuasentoon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sittenhän suht edullinen vihtoehto on ne Carenan double swingit. Niihin ainakin saa vauvalle kopan. Ja niissä on ihan huippua se, että taapero voi istua kasvot menosuuntaan ja vauvan kopan voi laittaa sitten toisitte päin, silleen että vauvan kasvot on työntäjään päin. Ainoa miinus noissa double swingeissä on se, että jos olet kovin lyhyt niin työntöaisa voi tuntua vähän korkealta.

aijaa, no olen just aika lyhyt just 160cm.

En osaa muuta sanoa, ku itellä viel rattaat on haaveasteella, mut kriteereinä pidän
sen, että kummanki selkänojan saa laskettua täysin alas erikseen ja et lasten välissä on "väliseinä".. plussaa on sit se et ovat kapeat =mahtuvat ovista, sekä et helpot/kevyet pukata.. ite olen miettiny kolmirattaisia ja meil on ennestään kova kantokassi, et joko se tai sit ostan pehmeen kantokassin vauvalle (tosin mul on kyl sellanen paksu kaukalopussiki, et vauvan voi kyl laittaa siihenki).

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

aijaa, no olen just aika lyhyt just 160cm.

Mä olen vähän reilu 170 ja on just hyvän korkunen se työntöaisa.

Sanoisin, että parhaat sisaruksille on Phil & Tedsin rattaat. Ne ovat kyllä kalliita (kannattaa tilata ulkomailta), mutta halvimmat eivät aina ole parhaat eivätkä oikeasti edulliset! P&T edullisuuteen vaikuttavia etuja: jälleenmyyntiarvo huippuhyvä, menee yhdelläkin lapsella eli käyttöikä huimasti pitempi kuin perinteisillä sisarusrattailla ja menee pieneen tilaan kasattuna, joten matkarattaita ei välttämättä tarvitse erikseen. Harkitsemisen arvoista siis.