N Nette Vieras 14.05.2006 #27 Puh.Kiva ei oikein mahdollista ole,mun liittymä ei ole salanen joten en ihan tostavaan nroani anna.Sitäpaitsi muinoin olin viihdelinjoilla töissä,niin tuli kiintiö täyteen.. mikä se jippiin osote on..?
Puh.Kiva ei oikein mahdollista ole,mun liittymä ei ole salanen joten en ihan tostavaan nroani anna.Sitäpaitsi muinoin olin viihdelinjoilla töissä,niin tuli kiintiö täyteen.. mikä se jippiin osote on..?
M mies Vieras 14.05.2006 #28 http://www.jippii.fi/online_games/multiplayer_games/ jospa vaan toimis tuo, ja sieltä 4 suora
N Nette Vieras 14.05.2006 #31 Eipä avaa sivua...Plaraa vaan,mut ei aukase.Ja meseä ei ole.. nyt on varmaankin levitettävä kädet ja luovutettava..
Eipä avaa sivua...Plaraa vaan,mut ei aukase.Ja meseä ei ole.. nyt on varmaankin levitettävä kädet ja luovutettava..
N Nette Vieras 14.05.2006 #32 Kävipä hassusti...Miehet tais molemmat päästä,ja minä jäin rannalle ruikuttamaan..Höh..Ei voi mitn,kun ei pelaa,niin ei pelaa..
Kävipä hassusti...Miehet tais molemmat päästä,ja minä jäin rannalle ruikuttamaan..Höh..Ei voi mitn,kun ei pelaa,niin ei pelaa..
H Henkka Vieras 14.05.2006 #33 No sitten ne miehet saa pitää sitä kimppakivaa keskenään... Jos ne vaikka onkin ""sellaisia""?
N Nette Vieras 14.05.2006 #34 Heh..Kaikkihan on mahdollista,mut empä usko jaahans,se on kait alettava aamupuhteisiin,kun ei nyt mikn pelaa..
Heh..Kaikkihan on mahdollista,mut empä usko jaahans,se on kait alettava aamupuhteisiin,kun ei nyt mikn pelaa..
H Henkka Vieras 14.05.2006 #35 Aamupesut on jo tehty ja aamupala syöty... Nyt olisi kiva saada jälkiruokaa...
H Henkka Vieras 14.05.2006 #36 Ja mikä mahtanee olla syy, että Nette on hereillä tähän aikaan ja sunnuntai aamuna? Jos saan kysyä? ;o]
Ja mikä mahtanee olla syy, että Nette on hereillä tähän aikaan ja sunnuntai aamuna? Jos saan kysyä? ;o]
M mies Vieras 14.05.2006 #37 harmi, mulle tuli esteitä. Piti lopettaa sättäily. Olis mukava Nette kokeilla joskus uusiks paremmalla onnella!
harmi, mulle tuli esteitä. Piti lopettaa sättäily. Olis mukava Nette kokeilla joskus uusiks paremmalla onnella!
N Nette Vieras 14.05.2006 #38 Eipä hätiä mitiä mies.. parempi tuuri toisen kerran ..Jos nyt tovin täällä surffailis ja lukis mitä immeisten päissä pyörii..
Eipä hätiä mitiä mies.. parempi tuuri toisen kerran ..Jos nyt tovin täällä surffailis ja lukis mitä immeisten päissä pyörii..
M mies Vieras 15.05.2006 #39 moros! Kerkeisitkö Nette tänne koneen ääreen tänään klo 14:20? ois hauska ""sättiä"" t. mies