Suostuisko sun mies botox-ruiskeisiin, jos vaatisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Hmm. Vaatisitko ylipäätään?

Mun mies ei kuulemma suostuisi. :'( Pitäisikö loukkaantua? ;)

Loukkaantuisitko, jos mies ehdottaisi sinulle kyseistä toimenpidettä? Minä loukkaantuisin. En ehdottaisi miehellekään moista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eilisestä martina&esko ohjelmasta ku katottiin ni tuli puheeksi ,kumpikaan ei ottais,eikä vaatis toista ottamaan eikä kumpikaan tarvii sellasta.

siis mitä ? onko esko ottanut potoksia ? mihin hauikseenko ? :D ja minkä ihmen takia ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eilisestä martina&esko ohjelmasta ku katottiin ni tuli puheeksi ,kumpikaan ei ottais,eikä vaatis toista ottamaan eikä kumpikaan tarvii sellasta.

Mä en oikein nähnyt syytä, mihin Esko olis niitä ruiskeita tarvinnut...

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Ensinnäkin en vaatisi ja mies ei kyl edes suostuisi.Kuka haluaa halvaannuttaa lihaksensa naamasta :o

Mä olen kans miettinyt, et mitä ihmettä! Jos koiran häntää tai korvia leikellään, sitä pidetään rääkkäyksenä, koska koira viestii niillä. Ihminen viestii suurimmaksi osaksi eleillä ja ilmeillä. Miksi joku haluaa halvaannuttaa viestimensä? :o

Onko siis kyse asioista, joita ihminen ei saa viestiä tai ei halua viestiä? Vihaisuus suru, huolestuneisuus?

No ei todellakaan suostuis! Eikä toisaalta kauaa varmaan kuuntelis jos puhuisin hänelle samalla tyylillä kuin Martina Eskolle, vaikka varmaan Martina käyttää muunkinlaista kieltä kuin mitä ohjelmassa annetaan ymmärtää.
Enkä minäkään muokkais ulkonäköäni miehen vaatimusten mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Ehkä se on vähän eri juttu noilla ihmisillä, jotka elää sen naamansa varassa.

Mut miksi ihmeessä niin pitää olla? Tai no, mä en vaan tajua. Elämästähän niitä ryppyjä tulee ja ilmeet on tärkeitä kun viestitään jotain. Vai onko se naama, niinkuin mainokset, että on pakko aina vaan hymyillä, että tuote myy.

Mä oisin halunnut nähdä semmoiset "Esko ennen ja jälkeen botoxin" - kuvat, koska en oikein ymmärtänyt, että miksi sen piti niitä ottaa ja oliko niillä loppujen lopuksi mitään vaikutusta...

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Mä oisin halunnut nähdä semmoiset "Esko ennen ja jälkeen botoxin" - kuvat, koska en oikein ymmärtänyt, että miksi sen piti niitä ottaa ja oliko niillä loppujen lopuksi mitään vaikutusta...

No olihan se ainakin iloisen näköinen heti sen jälkeen, kun poliisi sakotti. :xmas:

MÄ toisaalta ymmärrän noita martinaa ja eskoa, he tekevät töitä kropallaan ja ulkonäöllänsä.

Mut me tavikset ei otettais botokseja, ehkä jotain voisin joskus olla valmis kokeilemaan mutten botoxia sentään.
Sitten kun ikä tekee tehtävänsä.

JA Rukoilijasirkka, ei kai nyt 20+ vielä tarviikaan mitään kohotuksia!!! :wave:

Yhteistyössä