Suostuisko sun mies botox-ruiskeisiin, jos vaatisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
MÄ toisaalta ymmärrän noita martinaa ja eskoa, he tekevät töitä kropallaan ja ulkonäöllänsä.

Mut me tavikset ei otettais botokseja, ehkä jotain voisin joskus olla valmis kokeilemaan mutten botoxia sentään.
Sitten kun ikä tekee tehtävänsä.

JA Rukoilijasirkka, ei kai nyt 20+ vielä tarviikaan mitään kohotuksia!!! :wave:

No kyllähän julkimot alkaa ottaa noita ruiskeita jo minun iässäni, kun ryppyjä alkaa tulla.

Eiks noi Esko ja Martina muutenkin elä jotenkin erilailla kuin muut?
Mä en alkanut kattoo koko sarjaa kun kuuntelin jonkun haastattelun jossa ne kertoi että kätilö ekassa ultrassa oli piikitellyt Martinan taitoja olla äiti. Ja Eskokin sanoo, että elämän tärkeimmästä tilaisuudesta, ekasta ultrasta, myöhästyttiin 15 min. SIIS HÄH? Mikä oli kuitenkin tärkeämpää kuin se ultra... Jotenkin surkuhupaisaa.
Mutta siis en kyselis botoxia miehelleni...

Tottakai suostuisi ja varmaan kummatkin käytämme sitten +40 v. Parempi kuin perinteinen kiristys, koska vaikutus lakkaa aina kuuden kuukauden sisällä. Ainakin takuulla kokeilemme.

Tottakai suostuisi ja varmaan kummatkin käytämme sitten +40 v. Parempi kuin perinteinen kiristys, koska vaikutus lakkaa aina kuuden kuukauden sisällä. Ainakin takuulla kokeilemme.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Mä oisin halunnut nähdä semmoiset "Esko ennen ja jälkeen botoxin" - kuvat, koska en oikein ymmärtänyt, että miksi sen piti niitä ottaa ja oliko niillä loppujen lopuksi mitään vaikutusta...

No olihan se ainakin iloisen näköinen heti sen jälkeen, kun poliisi sakotti. :xmas:

No niinpä olikin! Toisaalta se tais hymyillä koko ajan, tai ainaki suurimman osan ohjelmasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Eikä toisaalta kauaa varmaan kuuntelis jos puhuisin hänelle samalla tyylillä kuin Martina Eskolle, vaikka varmaan Martina käyttää muunkinlaista kieltä kuin mitä ohjelmassa annetaan ymmärtää.

Peesi. Ja mä en kuuntelis, jos mies puhuis mulle samalla tyylillä kun esko martinalle! Vaikka pahempi martina taitaa puhetyyliltään olla, ainakin eilisen jakson perusteella.

Yhteistyössä