Naiset, miten suhtautuisitte jos...

...miehenne ehdottaisi teille toisen miehen mukaan ottamista kolmanneksi pyöräksi? Ajatuksena olisi että miehenne haluaisi antaa teille mahdollisuuden kokea kaksi miestä yhtä aikaa.
Tulisiko siitä sellainen olo että mies ei arvosta teitä tai että miehellenne seksi on vain mekaanista suorittamista tms. negatiivisia fiiliksiä?
Ja voisiko sitä uskoa että toinen ihan vain hyvää hyvyyttään ja kokeilunhalusta ehdottaisi tällaista?

nainen vain
Oon pahasilmän kans samaa mieltä. Tuntuis kyl itestä kamalalle ehdotus kahdesta miehestä... Jos ois pakko valita, niin mukaan ennemmin toinen nainen. En kyl siihenkään ajatukseen pystyis, et mieheni laittas ittensä toisen naisen sisälle..

Siis olisin iloisesti yllättynyt! Ja vain kokeilumielessä. Lisäksi kannattais valita kolmanneksi mies, jolla on pikkuisen pienempi kalu kuin omalla. Ettei tulis myöhemmin hailkailua/pahoja kateuspuuskia. ja se vieras vois asua tosi kaukana tai olla mulle ihan tuntematon. Ei tunnesiteitä olis eikä tulis!

Silloin pitäis tietty pitäisikin ajatella puhdasta seksiä ilman tunteita...
Mutta olisi kuin lahja! Ihana ajatus...

Ei siinä mitään, meillä homma toiminut jo reilun vuoden, mieheni ehdotti ja minusta se oli kiva ajatus ja pari kertaa kuussa saan siis kahta miestä, omalla aviomiehelläni on normaalikokoinen, toisella miehellä suuri, siis todella suuri.
Ei minua häiritse onko vieraalla suurempi vai pienempi, olen itse asiassa tyytyväisempi mieheni pienempään kuin toisen miehen suureen.
Kokemusta on myös että samassa sängyssä on ollut toinen nainen ja toinen mies, eli minulle toinen mies ja miehelleni toinen nainen, nainen on hyvä ystäväni.
Taas viikon päästä treffit, niissä merkeissä.
;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 22:15 tuplis2 kirjoitti:
Ei siinä mitään, meillä homma toiminut jo reilun vuoden, mieheni ehdotti ja minusta se oli kiva ajatus ja pari kertaa kuussa saan siis kahta miestä, omalla aviomiehelläni on normaalikokoinen, toisella miehellä suuri, siis todella suuri.
Ei minua häiritse onko vieraalla suurempi vai pienempi, olen itse asiassa tyytyväisempi mieheni pienempään kuin toisen miehen suureen.
Kokemusta on myös että samassa sängyssä on ollut toinen nainen ja toinen mies, eli minulle toinen mies ja miehelleni toinen nainen, nainen on hyvä ystäväni.
Taas viikon päästä treffit, niissä merkeissä.
;)
#&%?$!*, kyl mun käy kateeks sua. :hug:
Meil muija ei halua, ku pelkää et alkaa tekemää sitte miel enempi sitä toista miestä ja toista naista ei voi ottaa kun ensin pitää olla toinen mies mukana. Kun ei onnistu ni ei onnistu PRKL!
Mutta periaatteessa me molemmat halutaan :$

Yhteistyössä