itsetyydytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetteliä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetteliä

Vieras
Olen 45v mies ja haluaisin tiedustella miksi miehet tyydyttävät itseeään vaikka vaimo tai tyttöystävä suostuisi rakastelemaan vaikka 2-3 kertaa päivässä,niin viellä täytyy tyydyttää itseänsä ominkäsin.

Olen 26-vuotias nainen ja pakko todeta, että minäkin harrastan itsetyydytystä! Se vain on kovin erilaista kuin rakastelu. Siinä voi olla ihan itsekseen, ei tule sotkua eikä hikeä, saa sen verran kuin haluaa ja se on vieläpä nopeaa. Ja takuutyydytys. Itsetyydytyksellä ei vaan ole mitään tekemistä parisuhdeseksin kanssa.

Ja vaikka olen nainen ja puhun naisen kokemuksista, uskoisin että ""runkkarimiehet"" ajattelee ihan samoin kuin ""runkkarinaiset"".

Olen Marikkan kanssa täysin samaa mieltä. Olen 36 vuotias nainen ja harrastan itsetyydytystä, en päivittäin mutta viikoittain. Se ei vie halujani rakasteluun lainkaan. On vain sellainen nopea paineiden purku -keino. Tosin, jos harrastaisin seksiä useita kertoja päivässä, ei minun elämässäni enää olisi aikaa sooloiluun. Seksiä harrasellaan 3-4/krt viikossa.

Wau, kiva kuulla että muutkin! Taannoin juteltiin ""kahvipöydässä"" asiasta, ja moni oli sitä mieltä että jos seksielämä on kunnossa, ei itsetyydytystä tarvitse. En oikein uskaltanut siihen sanoa että harrastan sitä jatkuvasti, vaikka saan ihan seksiäkin.

Se on munkin mielestä aivan eri juttu, joskus vaan sitä haluaa pelkän tyydytyksen, omin ehdoin ja omaan tahtiin. Ja omalla tavalla. :)

Näinhän se juuri on, vaikka olisikin tullut juuri sooloiltua ja jos vaimo käy vielä myöhemmin kimppuun niin positiivista siinä on, että jaksaapahan huomattavasti pidempään eli ei ole edes vaimolta pois. ;-) heh!... ellei sitten ole tullut vedettyä himona muutaman kerran;-P

Saan seksiä mieheltäni yli omien tarpeitteni. Siltikin haluan joskus hekumoida itsekseni omassa rauhassa. Eiköhän suurin osa ihmisistä näin teekin,kaikki eivät vaan tohdi sitä tunnustaa.