Jonska
Sori mutta huvittaa tuo 'erilaisuutta ei hyväksytä lainkaan'. Mitä erilaisuutta tuo tupakointi edustaa? Sitä että on tyhmä, itsekäs ja heikko?
Pienen syntymättömän vauvan myrkyttäminen on ainoita asioita mistä saatan ns. vouhottaa. Mun mielestä ihminen, joka itsekkäästi myrkyttää lastaan, ei ansaitse koko lasta.
Enkä ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa lopettaa. Itse lopetin plussaan, pari henkosta poltin ja niistä tuli NIIIIIN KURJA olo, että polttamattomuus oli itsestään selvyys. Ja mitä tulee siihen urbaaniin legendaan, että pari tupakkaa päivässä vähentää stressiä ja ois siten parempi lapselle, niin paskan marjat. Kaikkia syntymätöntä lastaan rakastavia äitejä, jokainen henkonen, jolla myrkyttää lastaan, stressaa niin paljon, että lopettamisesta aiheutunut stressi on pientä siihen verrattuna.
Anteeksi ettei heru myötätuntoa.
Ihmetyttää vouhotus raskausaikana tupakoimisesta !!!!! ei tupakoivalla ihmisellä mene suonetkaan tukkoon yhdeksässä kuukaudessa niin miten ne raskausaikana sitten menee niinnopeasti itselläni on neljä tervettä lasta vaikka olen tupakoinut odotus aikana
Viimeksi muokattu: