Tuntuu ettei voi hengittää kun sattuu niin..

ihan mielenkiinnosta
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26270247:
Tunnettu ollaan kolmisen vuotta, yhdessä reilu vuosi josta nyt 10kk kihloissa. Yhdessä ei olla asuttu aikaisemmin käytännön syistä, mutta tavattu ollaan.
"Tavattu ollaan". Jep.

Missä te olette tavanneet alunperin?

Entä paljonko olet lähettänyt rahaa hänelle, tukeaksesi näitä viime aikaisia vastoinkäymisiä (äidin kuolemaa, sairastumista sydäntautiin, diabeteksen puhkeamista ja nyt tätä syöpää)..?
 
T-o-d-e-l-l-a vaikea uskoa että virtsarakosta poistetun syövän jälkeen kaikki toimisi (siis pissahomat ym) jo kolmantena päivänä niin hyvin että pääsisi kotiin ryyppäämään.
Eturauhasen syövän poiston (ja eturauhasen poiston, myös pätkä virtsaputkea poistettiin) jälkeen pääsi ainakin kotiin 2-3 päivän kuluttua. Tottakai kipulääkityksen ja katetrin kera, mutta silti.

Sen mä tiiän. Muuta (ts. sitä, onko ap:n stoori totta vai ei) en tiedä, arvailen vaan...
 
"Vieras"
[QUOTE="...";26276409]Muistatteko sen feikkimuijan mikä tekas lehteenkin "lapsensa" kuolintodistuksen :O Alkaa meneen vähä liian pitkälle nää jutut...[/QUOTE]

Täh, mikä juttu tää on? Ja mistä selvisi että feikkaa?
 
7thHeaven
[QUOTE="...";26276409]Muistatteko sen feikkimuijan mikä tekas lehteenkin "lapsensa" kuolintodistuksen :O Alkaa meneen vähä liian pitkälle nää jutut...[/QUOTE]

Mä just ajattelin samaa. Tiedän. Jopa kaksi mun kaveria, jotka ei keskenään ole kavereita, tutustuivat siihen muijaan. Toinen oli jopa menossa sen luo kyläilemään, reissut suuntaan ja toiseen yllättäen tietty peruuntuivatkin..

Se pyöri varmaan Suomen jokaisella foorumilla ja aina eri stoorilla ja "henkilöllisyydellä". Tiedän jopa sen oikean henkilöllisyyden nykyisin, toinen kaverini ei lopettanut näiden juttujen paljastuttua häneen yhteydenpitoa.

Tää muija ei kuitenkaan huijannut keneltäkään rahaa tai tehnyt mitään rikollista, oli tai on vain äärettömän yksinäinen ja vähän sairas päästään.
 
"..."
Mä just ajattelin samaa. Tiedän. Jopa kaksi mun kaveria, jotka ei keskenään ole kavereita, tutustuivat siihen muijaan. Toinen oli jopa menossa sen luo kyläilemään, reissut suuntaan ja toiseen yllättäen tietty peruuntuivatkin..

Se pyöri varmaan Suomen jokaisella foorumilla ja aina eri stoorilla ja "henkilöllisyydellä". Tiedän jopa sen oikean henkilöllisyyden nykyisin, toinen kaverini ei lopettanut näiden juttujen paljastuttua häneen yhteydenpitoa.

Tää muija ei kuitenkaan huijannut keneltäkään rahaa tai tehnyt mitään rikollista, oli tai on vain äärettömän yksinäinen ja vähän sairas päästään.
Joo. Mutta pointti täs oli se että itse henk.koh. en usko mihinkään nettimaailman ihmisten aivosyöpiin, lasten menetyksiin, muihin syöpiin, yms tragedioihin, missä ihmiset ei esiinny omalla kuvallaan ja tututkin on vaan jotain nettipersoonia.. Ja suosittelen samaa muillekin!
 
voi että
http://www.justjared.com/photo-gallery/2564379/matt-bomer-bares-six-pack-abs-at-ea-sports-pro-am-13/

näin terveen ja hyvinvoivan näköinen tää nöppösen mies ja nyt on sit kuolemankielissä syövässään. ja takana viel diabetes ja sydänvika. ei sitä kyllä uskois! mun mies on paljo surkeemman näkönen ja on terve ku pukki.
 
Blue
Eturauhasen syövän poiston (ja eturauhasen poiston, myös pätkä virtsaputkea poistettiin) jälkeen pääsi ainakin kotiin 2-3 päivän kuluttua. Tottakai kipulääkityksen ja katetrin kera, mutta silti.

Sen mä tiiän. Muuta (ts. sitä, onko ap:n stoori totta vai ei) en tiedä, arvailen vaan...
Ok, no voihan se sitten olla että kaikki onkin ihan totta.

Jotenkin silti vaan jaksan epäillä... Mutta eipä se onneksi mun uskomisistani ole kiinni. :)
 
Siis mitä
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26276251:
laserilla leikattiin ja nukutuksessa.
Oot jo 3.5 kertonu että miehelläs on todettu virtsarakon syöpä. Silti lekurit ei olleet kiinnostuneita esim. magneettikuvauksin toteamaan onko se jo levinnyt, vaan päättivät sokkona operoida? Ja leviämistä ei edes todettu leikkauksen aikana, vaan vasta jälkikäteen "testitulosten" perusteella, mikä kerrottiin jälkitarkastuksessa?
 
7thHeaven
[QUOTE="mmmm";26276768]onko sillä ollenkaan oikeesti lapsia?[/QUOTE]

Ei. En tiiä oliko sillä oikeasti mitään siskoakaa (kuten tossa Jossu+Juulia episodissa väitti..), ja tietääkseni sillä oli myös monia prepaid-liittymiä joista sitten tekstaili ja soitteli aina eri persoonana.
 
"mmmm"
Ei. En tiiä oliko sillä oikeasti mitään siskoakaa (kuten tossa Jossu+Juulia episodissa väitti..), ja tietääkseni sillä oli myös monia prepaid-liittymiä joista sitten tekstaili ja soitteli aina eri persoonana.
Millainen ihminen se sitten on? Onko sun kaveri kertonut? Tai siis onko ihan "normaali" vai taustalla jotain skitsofreniaa tms? siis tiesikö huijaavansa vai uskoiko itsekin vale-elämään?
 
niin, tosta ryyppäämis jutusta: Anopilta leikattiin reilu vuosi sitten rinnasta ärhäkkä kasvain, seuraavana päivänä pääsi kotiin ja heti veti heti perseet olalle(kännissä taisi olla pari päivää putkeen). Eli kyllä tällasia tapahtuu...
 
nooh
[QUOTE="vieras";26275781]Eli lähtökahtaisesti kaikki mitä täällä kirjoitellaan on shaibaa??
Itse en aikoinaan tunnistanut kuvan miestä julkkikseksi, eli minuun meni ihan täydestä, eikä siinä siis ollut mitään kummallista :)
Tämä ketju ikävästi muistuttaa sellaista "klassista" nettirakkaustarinaa, että minun hyväuskoisuutenikin on koetuksella. Toivottavasti olen oikeassa, kamala tragedia, jos on totisinta totta :([/QUOTE]

Syytön kunnes toisin todistetaan. :)
En minäkään niitä miehiä tunnistanut, mutta heti tuli mieleen että liian hyviä ollakseen totta. :D Reilumpaa olis ollut läväyttää joku Brad Pitt kehiin, että kaikki olisivat heti tajunneet että oli vitsi.

Muuten en ota kantaa tähän juttuun, jos on keksittyä niin tosi surullinen tapaus, ei hyvin mene. Jos tottakin, niin surullista sekin.
 
"mmmm"
Nöppösen kommentit

siitä ekasta kuvasta (jos oli vitsi niin miksi sanoi noin??)
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26006777:
Niin ja moinen hengaa viel lihavan naisen kanssa :D
tokasta kuvasta (ja jos tääkin oli vitsi, niin mulla on huono huumorintaju):
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26008973:
Oih, nyt oon saanut kohinan aikaan :D :D No mut onhan se pirun komee.. :p
Tässä nyt kuitenkin kuva viel mun oikeasta kullasta niin ei sitten kenenkään tarvitse pahkailla ja päivitellä kauempaa :D
 

Yhteistyössä