Tuntuu ettei voi hengittää kun sattuu niin..

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26282492:
Sekoitanko nyt johonkin toiseen, vai oliko niin että edellisellä kerralla kun miehen piti tulla Suomeen, matka peruuntui äidin sairastumisen vuoksi?
sama mies,mutta en kyllä muista oliko sairastumisen vai jonkun kuoleman takia ei voinut tulla..
 
"Jeppe"
Oleskeluluvan saanti voi olla pitkä ja monimutkainen prosessi. Se, että on kihloissa, ei ole riittävä syy. Pitää olla todisteita suhteesta (kuvia jne) ja aikaisemmasta oleskelusta täällä. Olettekohan nöppönen ottaneet nämä asiat huomioon? Oleskelulupa myönnetään perhesiteiden perusteella kun hakija pystyy osoittamaan että "viettää kiinteää perhe-elämää" Suomen kansalaisen kanssa. Nettiseurustelu ei tätä ole. Pitää olla yhteistä historiaa, kuten asumista yhdessä. Lumeliitoksi epäilevät helposti.
 
"Jeppe"
[QUOTE="vieras";26282746]Lumeliitto kai se taitaa ollakin, sanan suoranaisimmassa merkityksessä, kun on lumetta koko mies... :D[/QUOTE]

Siltä se vaikuttaa. Aina tulee yllättäviä esteitä ja tapaaminen peruuntuu. Mikähän lie hullu siellä ameriikan päässäkin on ja menee hyväuskoinen nainen kuin pässi narussa... Hälytyskellojen pitäisi jo soida.
 
"vieras"
[QUOTE="Jeppe";26282754]Siltä se vaikuttaa. Aina tulee yllättäviä esteitä ja tapaaminen peruuntuu. Mikähän lie hullu siellä ameriikan päässäkin on ja menee hyväuskoinen nainen kuin pässi narussa... Hälytyskellojen pitäisi jo soida.[/QUOTE]

Totta. Jotakuta tässä joka tapauksessa viedään kuin pässiä narussa, joko nöppöstä tai sitten palstalaisia - tai "parhaassa" tapauksessa, niin kuin joku jo tuolla esitti, molempia. Nöppönen uskoo, mitä mies sanoo ja täällä uskotaan, mitä nöppönen sanoo.
 
"Vieras"
Ja kaikkihan uskoo että tyyppi jolla syöpä on levinnyt mahaan on tuosta vaan matkustuskelpoinen. Mun pojalle lekuri määräsi lentokiellon korvatulehduksen takia. Mutta tää Nöppiksen ihmemies lentää katetreineen tosta vaan 12 tuntia Suomeen. Enpä usko.
 
"vieras"
Laitahan nöppönen huomenna sitten kuvia miehestäsi. :)

Oikeesti. Mä kans luulen, että nöppöstä kusetetaan 100-0. Mies oli lähettänyt kuvansa nöppöselle jonka nöppönen täällä julkas, sit selviskin, että se on homo julkkis. Nöppönen pyys mieheltä uuden kuvan ja taas se lähetti kusetus kuvan.... :( Nyt nöppönen odottaa tuota miestä tänne ja kaikkihan arvaa miten siinä käy. Mies ei tule koskaan.

Tosin jos mies ei kusetakkaan ja koko miestä ei ole edes ikinä ollutkaan vaan kaikki on nöppösen mielikuvituksen tuotetta niin mies saapuu huomenna timattien ja vähintään tuhannen ruusun kera limusiinillaan.

Jännä nähä kuinka tämä "saippuasarja" etenee. ;)

btw, onko tuossa profiilisssa oikea kuva nöppösestä vai onko sekin netistä napattu?
 
[QUOTE="vieras";26292023]Laitahan nöppönen huomenna sitten kuvia miehestäsi. :)

Oikeesti. Mä kans luulen, että nöppöstä kusetetaan 100-0. Mies oli lähettänyt kuvansa nöppöselle jonka nöppönen täällä julkas, sit selviskin, että se on homo julkkis. Nöppönen pyys mieheltä uuden kuvan ja taas se lähetti kusetus kuvan.... :( Nyt nöppönen odottaa tuota miestä tänne ja kaikkihan arvaa miten siinä käy. Mies ei tule koskaan.

Tosin jos mies ei kusetakkaan ja koko miestä ei ole edes ikinä ollutkaan vaan kaikki on nöppösen mielikuvituksen tuotetta niin mies saapuu huomenna timattien ja vähintään tuhannen ruusun kera limusiinillaan.

Jännä nähä kuinka tämä "saippuasarja" etenee. ;)

btw, onko tuossa profiilisssa oikea kuva nöppösestä vai onko sekin netistä napattu?[/QUOTE]

Mä ymmärsin kyllä että ovat tavanneet niin tuskimpa miehellä niiden kuvien kanssa on mitään tekemistä.
 

Yhteistyössä