Tuntuu ettei voi hengittää kun sattuu niin..

"joo"
[QUOTE="vieras";26277743]Tätä minäkin pohdin. Tämä liian vakava aihe pilailtavaksi, siksi ihmettelen kovasti.[/QUOTE]

ei kavereita, ei ketään kelle puhua, mt-ongelmat, ei pääse ajoissa hoitoon, kukaan ei välitä ja sairas huomionkipeä ihminen :/ näitä on täälläkin mustilla nikeillä näitä juttuja.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26275457]Vai yrittääkö tässä vain ap viedä palstalaisia kuin litranmittaa. Kun kerran postitti tänne sen jenkkinäyttelijän kuvan ja väitti sitä miehekseen. :D[/QUOTE]

Jep. Koko suhde on vain nöppösen pelleilyä.
 
"vieras"
Voi kamala kuinka alas voi ihminen vajota. :( Eikö ole mitään rajaa tuolla mielikuvituksella kun aletaan näin rankoista asioista valehtelemaan.
Mene nöppönen hoitoon! Olet todella sen tarpeessa. :(
 
nonnih
Onhan tässä tarinassa semmoinen mielenkiintoinen piirre, että eikös tuo täytä klassisen kusetuksen merkit, että mies on järjestämässä häitä ja epäilemättä on tarvinnut nöppöseltä paaaaljon rahaa siihen, ja juuri kun pitäisi alkaa tapahtua, tapahtuu jotain totaalikauheaa ja seuraavaksi poitsulta lähtee henki, jottei kukaan jää rahojensa perään kyselemään.

Että sen puoleen jos tämä kaikki onkin nöppösen kusetusta meitä kohtaan, niin sehän on jo sitten ihan valtava metakusetus.
 
Onhan tässä tarinassa semmoinen mielenkiintoinen piirre, että eikös tuo täytä klassisen kusetuksen merkit, että mies on järjestämässä häitä ja epäilemättä on tarvinnut nöppöseltä paaaaljon rahaa siihen, ja juuri kun pitäisi alkaa tapahtua, tapahtuu jotain totaalikauheaa ja seuraavaksi poitsulta lähtee henki, jottei kukaan jää rahojensa perään kyselemään.

Että sen puoleen jos tämä kaikki onkin nöppösen kusetusta meitä kohtaan, niin sehän on jo sitten ihan valtava metakusetus.
Ihan miten vaan haluatte olettaa. Minun rahojani mies ei ole koskaan kysellyt eikä tarvinnut ja perjantaille suunniteltu tulo siirtyi muutamalla päivällä eteenpäin ja mies tulee sunnuntaina.
 
"vieras"
Harvoin säälin ketään. Nyt säälin Nöppöstä. Mulla oli aika, jolloin satuilin tällä palstalla vaikka mitä saadakseni huomiota. Se on nyt ohi, muttta ymmärrän Nöppöstä.
 
"menni"
[QUOTE="vieras";26280355]Harvoin säälin ketään. Nyt säälin Nöppöstä. Mulla oli aika, jolloin satuilin tällä palstalla vaikka mitä saadakseni huomiota. Se on nyt ohi, muttta ymmärrän Nöppöstä.
[/QUOTE]

Minä säälin myös, mutta sen vuoksi, miten häneen täällä suhtaudutaan. Toisaalta, mikäli tarina ei ole totta, mutta hän uskoo sen, on hän törmännyt todelliseen Auervaaraan. Näitähän piisaa ja empaattiset naiset joutuvat höynätetyiksi.
 
juuuuu
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26280332:
Ihan miten vaan haluatte olettaa. Minun rahojani mies ei ole koskaan kysellyt eikä tarvinnut ja perjantaille suunniteltu tulo siirtyi muutamalla päivällä eteenpäin ja mies tulee sunnuntaina.



Ihana juttu Nöppönen <3 Kaikkea hyvää teille! Suostuuko miehesi ottamaan täällä hoitoa vastaan ja tuleeko nyt pysyvästi Suomeen?
 
juuuuuuu
[QUOTE="vieras";26280601]Meinaatko, että Jenkkilästä voi tulla tänne Suomeen kalliisiin syöpähoitoihin ja veronmaksajat maksavat?

Jos siis Nöppösen jutuissa on edes karvan verran totta.[/QUOTE]


Eikös he meinanneet yksityistä lääkäriä? Rahaahan miehellä tuntuu olevan, häät ja kaikki järjestänyt ja maksanut ja lennättää kakuntekijät, kosmetologit ja parturit Suomeen asti häitä varten :D
 
Ihana juttu Nöppönen <3 Kaikkea hyvää teille! Suostuuko miehesi ottamaan täällä hoitoa vastaan ja tuleeko nyt pysyvästi Suomeen?
Katsotaan yhdessä lisää mitä tehdään kunhan tänne tulee. Veronmaksajien rahoista ei tarvitse olla huolissaan, miehellä ei ole olekelulupaa vielä vaan turistina tulee nyt, joten omasta pussista yksityisen lääkäri palvelut menevät. Sitä mitä hoitoja ja minkä verran mies on halukas ottamaan vastaan on vielä auki. Ja kiitos sinulle, onnea tarvitaan ja paljon.
 
[QUOTE="mmmm";26275441]no eiköhän tää ihan kakkaa ole. sopivasti häviää tää mies elämästä ja voidaan jauhaa jostain muusta jutusta.

jos joku oikeesti olisi terminaalivaiheen syövässä, niin päästäisivätkö sairaalasta kotiin ryyppäämään??[/QUOTE]

No kyllä mun isä ainakin saa ryypätä ihan rauhassa, vaikka onkin terminaalivaiheen syöpä.
 
juuuuu
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26280803:
Katsotaan yhdessä lisää mitä tehdään kunhan tänne tulee. Veronmaksajien rahoista ei tarvitse olla huolissaan, miehellä ei ole olekelulupaa vielä vaan turistina tulee nyt, joten omasta pussista yksityisen lääkäri palvelut menevät. Sitä mitä hoitoja ja minkä verran mies on halukas ottamaan vastaan on vielä auki. Ja kiitos sinulle, onnea tarvitaan ja paljon.

Toivotaan, että saatte ja miehesi on valmis vastaanottamaan hoitoja ja selviäisi sairaudestaan. Kurja tilanne mutta olkaa toistenne tukena. Varmaan et malttaisi odottaa että hän tulee :)
 
"mmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26280332:
Ihan miten vaan haluatte olettaa. Minun rahojani mies ei ole koskaan kysellyt eikä tarvinnut ja perjantaille suunniteltu tulo siirtyi muutamalla päivällä eteenpäin ja mies tulee sunnuntaina.
eli mies jolla on syöpä levinnyt vatsaan saa matkustaa ja pystyy matkustamaan jenkeistä suomeen? vai oliko toi sairastuminen vaan vitsi? tuleeko mies katetrin kanssa vai ilman? nyt sit saatte otettua teistä uusia kuviakin.
 
Niinpä niin
Nöppönen, ymmärrätkö sä yhtään mitä toi sun mielikuvitusmiehes joutuu maksaan niistä yksityisen syöpähoidoista? Esimerkiksi pelkkä tollanen leikkaus minkä hän läpikävi ois yksityiselle muutaman kymmenen tuhatta, kun hällä ei oo mitään täällä hoidon kattavaa vakuutusta. Useampi vuosi syöpähoitoja yksityisellä (erittäin harva paikka täällä edes tarjoaa niitä) voi maksaa satoja tuhansia, toki riippuen syövän lajista.

Mutta toki sun miehes no monimiljadööri joka voi heittää tosta vaan muutaman satatuhatta sinne sun tänne sen sijaan että hoidattais ittensä kotimaassaan vakuutuksensa turvin. Ihan vaan koska sen mielestä on kivempi muuttaa Suomeen.
 
"vieras"
Ei Nöppönen sellaista ymmärrä koska elää niin vahvasti noissa mielikuvissaan. Annetaan elää, ja mun mielestä modet vois bannata tän koska aiheuttaa vaan itselleen ongelmia tällä. Sitä kutsutaan huolenpidoksi..
 

Yhteistyössä