Tuntuu ettei voi hengittää kun sattuu niin..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26270219:
Olen. Tällä hetkellä ei niillä elokuun häillä ei ole mitään väliä, jos vaan vois olla miehen luona tai tietäis enemmän tai jotain. Kaikki on hoidettu täällä päässä ja siellä päässä valmiiksi, perjantaina miehen piti tulla jäädäkseen suomeen.
Ne hääthän piti olla kesäkuussa tai heinäkuussa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26275370:
Mies ei halua enää mitää hoitoja. Terveysongelmia on ollut aikasemminkin ja maha oireillut pitkän aikaa. Virtsarakosta löytyi pahalaatuinen kasvain toissaviikolla ja poiston yhteydessä ottivat muita kokeita ja sitten löytyi tämä.. ja juu. Elokuussa oli tarkoitus mennä naimisiin.
Elokuussa? Sinähän kerroit, että suunnittelitte aluksi häitä elokuuksi, mutta mies tekikin yllärin ja siirsi häät aiemmaksi.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2095689-multa-taitaa-lahtea-taju-oijoijoi/sivu3.html
 
[QUOTE="vieras";26275381]Ne hääthän piti olla kesäkuussa tai heinäkuussa.[/QUOTE]

Itse ensin ajattelin niin, mutta yksi vieraista tarvitsi päivän tietoonsa loman vuoksi ja silloin sit sain tietooni hääpäivän.
 
"vieras"
Miten hyvin tunnet miehen jos hän asuu jenkeissä ettekä ole yhdessä asuneet? Ja hänen piti juuri nyt muuttaa suomeen ja mennä naimisiin sun kanssa, sit hänellä onkin syöpä joka on levinnyt ja jota ei voi hoitaa. Kuulostaa vähän epäilyttävältä..
 
[QUOTE="vieras";26275386]Miks ei halua hoitoja? Kyllä levinnyt syöpäkin voidaan hoitaa.[/QUOTE]

Ei kuulemma jaksa enää, serkkunsa kanssa puhuin eilen ja hän sanoi, ettei mies nyt ajattele vaan selkeästi. Minä toivoisin, että ottaisi avun vastaan eikä luovuttaisi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26275402:
Ei kuulemma jaksa enää, serkkunsa kanssa puhuin eilen ja hän sanoi, ettei mies nyt ajattele vaan selkeästi. Minä toivoisin, että ottaisi avun vastaan eikä luovuttaisi.
Eiköhän hän asiaa ajateltuaan ja päänsä selvitettyään ala ajatella järkevästi.
 
[QUOTE="vieras";26275400]Miten hyvin tunnet miehen jos hän asuu jenkeissä ettekä ole yhdessä asuneet? Ja hänen piti juuri nyt muuttaa suomeen ja mennä naimisiin sun kanssa, sit hänellä onkin syöpä joka on levinnyt ja jota ei voi hoitaa. Kuulostaa vähän epäilyttävältä..[/QUOTE]

Voi hoitaa, mutta mies ei halua hoitoja. Sanoi, että se vaan pitkittää tulevaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26275408:
Voi hoitaa, mutta mies ei halua hoitoja. Sanoi, että se vaan pitkittää tulevaa.
Millaisia terveysongelmia hänellä on aiemmin ollut, jos nyt on heti ensikädessä luovuttamassa? Minkä ikäinen miehesi on?
 
[QUOTE="vieras";26275415]Millaisia terveysongelmia hänellä on aiemmin ollut, jos nyt on heti ensikädessä luovuttamassa? Minkä ikäinen miehesi on?[/QUOTE]

38. Äitinsä kuoli syöpään viime vuonna ja on aina ollut se joka kannustaa olemaan ja ajattelemaan positiivisesti. Tämä asennoituminen on ihan yllätys.
 
[QUOTE="vieras";26275416]Joko nöppöstä tai meitä pissitään nyt silmään.[/QUOTE]
vähän sama fiilis, periaatteessa toivon siis, et tosi juttu, vituttaa ne säälinkerääjät tällä palstalla jo muutenkin, kun on oikeasti vaikeita tilanteita ihmisillä ja sit vaan vittuillaan, kun on totuttu, et joka toinen puhuu paskaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"mmmm"
vähän sama fiilis, periaatteessa toivon siis, et tosi juttu, vituttaa ne säälinkerääjät tällä palstalla jo muutenkin, kun on oikeasti vaikeita tilanteita ihmisillä ja sit vaan vittuillaan, kun on totuttu, et joka toinen puhuu paskaa...
no eiköhän tää ihan kakkaa ole. sopivasti häviää tää mies elämästä ja voidaan jauhaa jostain muusta jutusta.

jos joku oikeesti olisi terminaalivaiheen syövässä, niin päästäisivätkö sairaalasta kotiin ryyppäämään??
 
"tiitii"
Sehän on vieny Nöppöstä ihan 10-0.Mies järkkää häät,joista ap ei saa tietää mitään enne häitä (joopa joo),nyt sitten kun oisi tekojen aika,niin sit ilmeneekin syöpä (kui ollakaan). Kyllä nyt on viety ap:ta kun litranmittaa.Miten ihminen voi olla noin sinisilmäinen?
 
"vieras"
Musta tuntuu, että ap on jossain netissä tavannut jonkun miehen joka on esittänyt jotain muuta kuin on. Mies luvannut ap:lle kuun taivaalta jne. Ap ei ruusunpunaisten lasien läpi näe että on tullut kustuksi silmään. Nyt mies koittaa keksiä keinoja joilla päästä ap:sta eroon. Tai sitten ap on vaan aikamoinen satu-täti. Outo juttu kaikkineen jokatapauksessa.
 
"vieras"
[QUOTE="tiitii";26275448]Sehän on vieny Nöppöstä ihan 10-0.Mies järkkää häät,joista ap ei saa tietää mitään enne häitä (joopa joo),nyt sitten kun oisi tekojen aika,niin sit ilmeneekin syöpä (kui ollakaan). Kyllä nyt on viety ap:ta kun litranmittaa.Miten ihminen voi olla noin sinisilmäinen?[/QUOTE]

Vai yrittääkö tässä vain ap viedä palstalaisia kuin litranmittaa. Kun kerran postitti tänne sen jenkkinäyttelijän kuvan ja väitti sitä miehekseen. :D
 
[QUOTE="mmmm";26275441]no eiköhän tää ihan kakkaa ole. sopivasti häviää tää mies elämästä ja voidaan jauhaa jostain muusta jutusta.

jos joku oikeesti olisi terminaalivaiheen syövässä, niin päästäisivätkö sairaalasta kotiin ryyppäämään??[/QUOTE]
ja jos mun tuleva mies olis terminaalivaiheen syövässä, niin olisin lentokoneessa, enkä täällä palstalla hengaamassa... mut se siitä, korpeaa, kun olen hematologisella syöpäosastolla duunissa, ei mulla muuta. ehkä tarina etenee ja onnellistuu/muuttuu/kuihtuu tai wotevö...
 

Yhteistyössä