tuntu kyllä aika kivalta:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
oon normaalipainoinen just ja just ja koen itse et oon läski.ukkoni on toitottanu koko ajan että oon just sellanen ku naisen pitääki olla mut oon aatellu et kuhan sanoo mun mieliks!mut mieheni kaveri jota nään harvoin,tokas tuossa mulle et elä hyvä tyttö ennää laihduta,oot kohta jo liian laiha!!!ja tosissaan se oli:)olin aika ihmeissäni mut tuli vaan sellanen olo et ehkä tuo mun mies on ollu oikeessa,et oon hyvä tälläsenä!

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Musta on surullista että oman miehen kehut ei oo mitään, mutta vieraalta puoli sanaakin imartelee.

mä voin puolustuksena sen sanoo et sillo kun ihminen on omasta olostaan epävarma niin vaikka rakastaakin sitä omaa miestään koko sydämmestään niin aina se ei riitä vaikka hää sanoiskin ihanasti... mutta kun sen kuulee vähän vieraamman suusta niin se ikäänkuin kolahtaa paremmin.... meil kaikil kun on se taipumus sanoo aina läheisille ei ehkä niin oikea totuus ja paino on jokaiselle se henkilökohtainen juttu... jos on ollu joskus ylipainoo ja laihtuukin varsin nopsaa se pää tulee jälkijunassa monasti ja se tarvii sitä ulkopuolistenkin kehua että pääsee kropan kaa samalle tasolle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihana ku jotkut ymmärtää:)

Ymmärrän hyvin :D Lihoin vuodessa 20 kiloa ja miun kiltti mies oli sitä mieltä etten miä ole yhtään läski :whistle: Laihduin puolessa vuodessa sen saman 20 kiloa ja se on sitä mieltä että miä oon ihan yhtä hyvä mutta myönsi sentään että olet laihtunut :D :D Kavereita kun näkee niin ne kiekasee heti ettei samaksi ihmiseksi tunnista =)

Yhteistyössä