Pelkään jos rakastun vanhempaan mieheen että miehen vanhemmat naispuoliset kaverit hakkaa tai haukkuu minut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Emmä tiedä miks mä noin pelkään. Kai mulla pelkoja/traumoja siitä kun mua on joskus aikaisemmin kohdeltu huonosti.

Mä haluaisin olla ystävällinen ja tulla toimeen toisten kanssa, sanavalmis oon, mutta en tappelija luonne. Sit osaan myös olla tosi ja näyttävä, haluaisin värjätä esimerkiks punaiset pitkät upeat hiukset. Mut pelkään just et jos mä oon liian kaunis/näyttävä, rakastun tälläsenä tyttönä vanhempaan mieheen, saan aivan järkyttävät vihat niskoilleni siitä etenkin sen miehen vanhemmilta naispuolisilta kavereilta ja sit alkaa hirveä paskanjauhaminen musta... Ihan niin kun mä en sais olla normaali ja rakastaa ketä haluan, ehkä vähän kuitenkin muotista poiketen.

Sit yhdelle vanhemmalle naiselle. n. kolmekymppinen. Oon avautunu mun vaikeista kokemuksista ja jälkikäteen katsottuna se oli ehkä nyt virhe, koska se kun tietää musta nyt kaikki heikot/herkät kohdat niin osaa hyödyntää niitä aika taidokkaasti, eikä tosiaan haluais et mä rakastuisin vanhempaan mieheen tai mies muhun koska ei sovi hänen arvo mailmalleen. Mulla oli yhden hänen kaverinsa kanssa jo juttua joka oli tietysti vanhempi miespuolinen henkilö ja sit kun se meni pilalle, niin mä aistin siitä jotenkin sellasta mielihyvää... Miks mulla ei voi olla edes yhtä aitoa ystävää joka haluaisi mulle hyvää! Just kun se nainen tietää musta nyt ne heikkoudet, niin tuntuu kun ois jatkuvasti joku hirttoköysi kaulan ympärillä kuristamassa. Se haluaa hajottaa/hallita minua koska erehdyin sanomaan hänelle että olen herkkä... Ei osannu arvostaa ehkä sitä.

Siis miks tää on tällästä...

ja miehellä on vähän rikollisia taustojakin, joten se tuo omat pelkonsa tähän juttuun, mä pelkään että musta haistetaan läpi etten mä oo mikään kovis, eikä osata arvostaa sitä kun tuntuu että moni niistä sen muija puolisistakin kavereista on hirmu biatch... ja mä kun en oo yhtään sellanen...

Ite kai just siks etin kumppanikseni sit sellasta vahvaa ja turvallisuuden tunteen tuovaa miestä, koska mä itse olen tälläinen herkkä ja "suloinen" neito....

Mut osaaks ne sit arvostaa sitä? Kuulunko mä sellaiselle?

Tuntuu varmaan myöskin hassulta miksi etsii rikollisesta turvallista miestä, mutta kun mies tuntuu muuten puolin vahvalta ja hyvältä.

No pakostihan se tuo, ne on sen ystäviä? ja hiton hyviä sellasia, enkä mä niitä voi siltä kieltää koska periaatteessa mulla ei ole mitään syytä koska mitään pahaa ei ole tapahtunut, siinä vaiheessa lentäsin ulos itte...

...oliskohan sun nyt ensin kasvettava aikuiseksi? Ja löydettävä itsetunto. Kun se ei ole sama asia kuin kaunis ulkomuoto. Kuulostat perin hukassa olevalta nuorelta neidolta jolla luultavasti jonkinlainen ongelma isä suhteessa ollut... Ja tällä en tarkoita etteikö rakkaus voisi olla todellista isommalakin ikäerolla. Mutta kirjoituksesi paistaa läpi "keskenkasvuisuutta",

Pelkäämpä pahoin että et tuolle miehellekään ole kuin kiva tyttönen jota p*nna. Meinaan kyllähän se kaveripiiri kertoo pääsääntöisesti suuren totuuden ihmisestä.

Mitäs jos unohtaisit miehet vielä ja keskittyisit aikuistumiseen ja oman itsesi löytämiseen. Jokaisen tulee osata ensin seisoa omillaan ilman tukea ja turvaa - ennen kuin kykenee täyspainoiseen ja vahvaan parisuhteeseen.

Noniin joo eiköhän tää keskustelu ollu tässä. :) Alko taas tää isä syndrooma paska. :) ja kerkee loppua ennen kun kunnolla alkaakaan, koska päättyy mun osalta tää keskustelu tähän.

Eikä tää neito oo kyllä ihteensä mihinkään kissatappeluihin hinaamassa, ne vastais siitä jotka mua lyö ja kiltteys on monesti ihmisen luonteessa oleva juttu, jota ei silleen vaan muuteta. :)

En tiedä mikä on sinun mielestäsi vanhempi mies, minkä ikäistä tarkoitat, mutta oletan että puhut +50v miehestä.

Miksi sekaannut rikollisen taustan omaavaan mieheen, joka kulkee porukassa, jossa naiset käyttäytyvät kuin teinit.
Aivan roskasakki menoa.

Jos tykkäät vanhemmista, niin onhan noita kunnollisia työssäkäyviä, ei rikollisia, eronneita miehiä vapaalla jalalla aika paljon.
Varmasti saat sellaisen, jos olet näyttävä ja nuori

Mutta unohda tuollainen sakki, ennenkuin olet sellainen itsekin

Älä hae tuollaiseta porukasta hyväksyntää, itsetunto ei siellä kasva. Koitat hankkia ammatin ja turvallisen oman vaikka vuokara kodin, niin niitä turvallisia miehiä ja oikeita ystäviä loytyy muualtakin. Jos olet tarpeeksi nuori, niin sosiaalitoimistosta voisit saada tukihenkilön.
Onnea elämälle.

Yhteistyössä