millaiset piirteet miehessä saa teidän niskavillat nousemaan pystyyn? tai varoituskellot soimaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikisinkku sitten kai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se jos äijä mustamaalaa kavereita (siis naisen) ja koittaa parhaansa mukaa vierottaa vanhoista ystävistä.. se että ollaan heti liian tosissaan pelottaa kans---> omistushaluisuus, riippuvaisuus.

Edellä mainittujen KAUHEIDEN juttujen lisäksi pienet asiat:
Huonot käytöstavat, tökeröt puheet, epäkohteliaisuus, se ettei kuuntele kun sinulla on asiaa, omat menot tärkeimpiä maailmassa = ei-ei.

lisään vielä: aivan eri maailmankatsomus kuin sinulla. silloin ei vaan natsaa. esim. uskonnossa tai politiikassa.

Jos käytte syömässä tai baarissa, seuraa miten kohtelee ja suhtautuu tarjoilijoihin. Tai yleensäkin muihin ihmisiin. Mulle on ainakin punainen vaate ihminen, joka suhtautuu alentavasti muihin, se näkyy useimmiten juuri käytöksessä "palvelijoita" kohtaan.

Antaa ymmärtää, että hänen aikansa on niin arvokasta, että pitää päästä nopeasti etenemään tai hän siirtyy muihin.

Antaa ymmärtää, että hänellä on ihan hirmuisesti vientiä. Oli totuus sitten mikä tahansa.

Huorittelee.

Olettaa saavansa maksun luonnossa, jos tarjoaa juoman tai ruuan.

Olettaa naisen olevan 'käytettävissään' silloin kun hänelle sopii, mutta on itse 'käytettävissä' vain silloin, kun hänen ylhäisyydelleen sopii.

Kännää liikaa ja on kännissä ns. sika.

Tahtoo panna paljaaltaan, vaikka ei tunne kunnolla tai tietää, ettei nainen käytä ehkäisyä eikä myöskään halua raskautua.

Jakaa naiset vaimoehdokkaisiin ja 'horatsuihin'. Ei näe välimuotoja.

Ei pese vehjettään.

Exien (tai exän) haukkuminen
Rikostausta
Likaisuus ja epämääräiset hajut
Tökerö käyttäytyminen
Sovinismi
Muiden kuolaaminen ensimmäisillä treffeillä
Valehtelu
Ylimielisyys (se vääränlainen, tietty "ylpeys" voi sen sijaan olla hyvinkin vetoavaa)
Liialliset kuvitelmat itsestään
Uhittelu
Junttimaisuus siinä kamalimmassa merkityksessään

Sellanen yleinen "vässykkyys", nipottaminen, komentelu ja määräileminen, takertuvuus, jos on liikaa koko ajan yhteyksissä, mun menemisten ja tekemisten jatkuva kyttääminen ja sellainen asenne, että vika ei koskaan ole herrassa itsessään, vaan aina muissa.

Mulla ois niin pitkä lista tähän kohtaan, mitä EN missään nimessä halua, että taitais tulla rannekanavan ahtauma ennen kuin lista olis valmis.

Jos naisella on lyhyt tukka, niin alkaa kyselemään, että "Ootko ajatellut kasvattaa pidempää?". Tai jos tukka on kiinni, niin utelee, minkä mittainen se on.

Lisäksi utelee, että käytätkö koskaan korkokenkiä tms...

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
No ainakin se, että salailee asioita multa, samoin se, että ripustautuu liikaa ja yrittää kontrolloida/muuttaa mun tekemisiäni.

Kauankos sä muuten olet ollut sinkku?

:D Kuis niin? Parisen vuotta.

Muuten vaan mä kysyin, kun luin sen täältä vasta jokin aikaa sitten :)
Ajattelin, että oltais oltu suunnilleen saman aikaa, mä kun olen huhtikuussa muuttanut sen turjakkeen kanssa erilleen, mutta väärässä olin.

Onko ollu herkkuja tarjolla ;)

Mun kohdalla moni on osoittautunut sammakoksi, mutta nyt olen ihan hyvän aikaa tapaillut yhtä mukavaa miestä, mutta hänestäkin, ainakin luulen tietäväni, että ei tästä mitään vuosisadan rakkaustarinaa tule kehkeytymään. Mutta aika kuluu kivasti yhdessä ja öhöm yhteisiä kiinnostuksen kohteita riittää, joten ollaan sovittu, että katsotaan avoimin silmin tulevaan ja päätetään sitten, mihin tämä juttu menee.

Hyviä pointteja, voisikohan ottaa opiksikin. Myös tuossa mainitussa ISOJEN mutta myös pikkuasioiden noteeraamisessa on vissi perä. Sitten on vain vielä se (joskus viheliäinen) ns. kemia: poolisuudet, "hydro"fiilisyydet ja - fobiat meinaan. Minä en ehkä ole ihan helppo tapaus siinä mielessä. Eoli tavallaan koen että naiset kartteeleekin minua. Tosin tässä on vähän paradoksaalisuuttakin: Niin kotimaassa, kuin maailmalla: turistit ja maanmihet lähestyy herkästi minua lentokentillä ja kaupoissa luulleen virkailijaksi, tai muuten kykymään neuvoa. Ja toki kyllä neuvon minkä taidan, mutta joskus jotkut menevät kovin hämilleenkin kun selviää että olen vain yksi monista ja yksi heistäkin. Olisin ehkä mitä palveluhenkisin virkamies asiakaspalveljia, mutta persoonien kohtaamisen tasolla ei useinkaan käy sama flaksi.

No ainakin se, että salailee asioita multa, samoin se, että ripustautuu liikaa ja yrittää kontrolloida/muuttaa mun tekemisiäni.

Ajattelin, että oltais oltu suunnilleen saman aikaa, mä kun olen huhtikuussa muuttanut sen turjakkeen kanssa erilleen, mutta väärässä olin.

Mun kohdalla moni on osoittautunut sammakoksi, mutta nyt olen ihan hyvän aikaa tapaillut yhtä mukavaa miestä, mutta hänestäkin, ainakin luulen tietäväni, että ei tästä mitään vuosisadan rakkaustarinaa tule kehkeytymään. Mutta aika kuluu kivasti yhdessä ja öhöm yhteisiä kiinnostuksen kohteita riittää, joten ollaan sovittu, että katsotaan avoimin silmin tulevaan ja päätetään sitten, mihin tämä juttu menee.

Ahaa. :D Me muutettiin 2007 syyskuussa lapsien kanssa pois meidän yhteisestä kodista. Sen jälkeen puolisen vuotta yritettiin miehen kanssa jos olis suhteen uudelleenrakentaminen onnistunut, mutta eihän se, niillä edellytyksillä. :/

Joitain ihan mukavia miehiä olen tavannut, kahdelle en minä kelvannut, kaksi ei taas mun mielestä ollut mulle sopivia. Mutta katsotaan... ehkä tässä joskus. :D

Kuulostaa ihan hyvältä toi teidän kuvio. Mä olen lkokonaan lakannut odottamasta mitään vuosituhannen rakkaustarinaa, kunhan nyt edes jollain lailla synkkais jonkun kivan ja rauhaa rakastavan ihmisen kanssa. :)

Ahaa. :D Me muutettiin 2007 syyskuussa lapsien kanssa pois meidän yhteisestä kodista. Sen jälkeen puolisen vuotta yritettiin miehen kanssa jos olis suhteen uudelleenrakentaminen onnistunut, mutta eihän se, niillä edellytyksillä. :/

Joitain ihan mukavia miehiä olen tavannut, kahdelle en minä kelvannut, kaksi ei taas mun mielestä ollut mulle sopivia. Mutta katsotaan... ehkä tässä joskus. :D

Kuulostaa ihan hyvältä toi teidän kuvio. Mä olen lkokonaan lakannut odottamasta mitään vuosituhannen rakkaustarinaa, kunhan nyt edes jollain lailla synkkais jonkun kivan ja rauhaa rakastavan ihmisen kanssa. :)

Meillä oli kanssa aivan mahdoton avioliitto, en edes muista milloin se "rakkaus" katosi jossain vaiheessa. Viime vuoden tammikuussa vaan tajusin, että aha, ollaan nukuttu puoli vuotta eri puolilla taloa, tapeltu päivittäin ja railakkaasti, ei vietetä hetkeekään aikaa yhdessä, ellei ole pakko ja mies seurustelee jonkun teinitytön kanssa. Sitten riitti, tai noh, pienellä viiveellä, koska en saanut heti asuntoa.

Mä uskon kyllä vielä sellaisen ihanan rakastumisen tunteen kokevani joskus
:heart:
En odota ihmettä, enkä mielestäni kovin paljon vaadi, mutta sellainen ihana ja tavallinen perhe-elämä kelpais, missä rakastettais aiiiivan helevetisti perheen kesken :)
Tsemppiä sinne, kesä tulee ja sillon on AINA jotain vipinää :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Liika omistushalu on EI EI EI. Mustasukkaisuus, yksityisasioiden tonkiminen, yms.

Samoin ruikutus: kukaan ei tykkää musta, säkään et varmaan oikeesti tykkää musta, pian sä kuitenkin jätät mut...joo, niin jätänkin, just nyt.

Enkä mä tykkää Euroopan omistajan elkeistäkään: minua on kehuttu usein komeaksi, yksikään nainen ei ole koskaan pettynyt taitoihini sängyssä, voi sinua onnekasta kun minut sait.

Ja joku 30 v äidin ja iskän kanssa asuva neitsyt saisi myös jäädä heti.

Ja sellainen, joka juo itsensä ihan rapakuntoon kun ollaan ekoja kertoja ulkona yhdessä.

(minäkö muka vaativa? ehei...)

No tässähän nää tulikin :)

Ota Rane

No helpostipa luovutitte. Ja minä olen soimannut itseäni. 3 vuotta totaalisesti ilman seksiä. 5 vuoteen ei nukkumaan menty samaan aikaan. ok soo viidare. nyt vapautan itseni.

Yhteistyössä