E
epätoivoinen
Vieras
Musta tulee hullu... ihan just... Mulla on kolme lasta ja kaksi nuorimmaista on olleet todella sairaita puolet elämästään, on astmaa, ketoottista hypoglykemiaa ym., minkä diagnosoimisee on mennyt todella kauan aikaa. Ennen varsinaista diagnoosia ollaan saatu mutu-diagnooseja kaikista kauheista sairauksista ym. Lapset ovat olleet milloin nesteytyksessä, milloin saamassa happea sairaalassa. Unohdin pitää itsestäni huolta, joten loppuen lopuksi paloin loppuun. Söin vuoden masennuslääkkeitä, mutta lopetin sivuoireiden takia ja luulin olevani jo kunnossa. Mä PELKÄÄN TAUTEJA. Aina kun joku sairastuu, pelkään pahinta. Mä ahdistun näistä aivokalvontulehdus-jutuista, vaikka tiedän että kun yksi tapahtu, niin media kaivaa KAIKKI suomen tartunnat ym esiin. Mutta mä pelkään.. Se vaikuttaaa koko elämääni!!! Lääkkeitä yrittävät puskea mulle, mutta en halua niitä, koska minä olen erittäin herkkä niille ja oireilen voimakkaasti niistä. Haluaisin mieleni kuriin, mutta kuinka onnistun siinä? Onko muita samassa tilanteessa?