I
ivusto
Vieras
Tunnetteko perheitä, joissa kaikki on lihavia?
Tuli mieleen noista muista keskusteluista. Mun tuttavaperheessä molemmat vanhemmat on vaikeasti ylipainoisia, ja lapset tulee xl-kokoisina perässä. Olen antanut lapsille aina lahjaksi jotain aktiviteettia lisäävää, mutta en oikein tiedä miten heitä tukisin.
Samaan aikaan ällöttää koko tilanne, ja samalla miettii voisiko/pitäisikö auttaa. Ja ällöttää siis se, ettei ne lapset itse voi tilanteelle mitään, niin nuoria ja pieniä ovat
Tuli mieleen noista muista keskusteluista. Mun tuttavaperheessä molemmat vanhemmat on vaikeasti ylipainoisia, ja lapset tulee xl-kokoisina perässä. Olen antanut lapsille aina lahjaksi jotain aktiviteettia lisäävää, mutta en oikein tiedä miten heitä tukisin.
Samaan aikaan ällöttää koko tilanne, ja samalla miettii voisiko/pitäisikö auttaa. Ja ällöttää siis se, ettei ne lapset itse voi tilanteelle mitään, niin nuoria ja pieniä ovat