Tunnetteko lihavia perheitä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ivusto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ivusto

Vieras
Tunnetteko perheitä, joissa kaikki on lihavia?

Tuli mieleen noista muista keskusteluista. Mun tuttavaperheessä molemmat vanhemmat on vaikeasti ylipainoisia, ja lapset tulee xl-kokoisina perässä. Olen antanut lapsille aina lahjaksi jotain aktiviteettia lisäävää, mutta en oikein tiedä miten heitä tukisin.

Samaan aikaan ällöttää koko tilanne, ja samalla miettii voisiko/pitäisikö auttaa. Ja ällöttää siis se, ettei ne lapset itse voi tilanteelle mitään, niin nuoria ja pieniä ovat
 
Minä ja mieheni ollaan lihavia, mutta meidän kolme lasta on hoikkia ja normaali painoisia. Itse olen ollut lapsesta asti lihava ja sen päätin, että mun lapset ei siitä tule kärsimään.
 

Similar threads

Yhteistyössä