Tulin uudelleen uskoon tänäiltana :)

  • Viestiketjun aloittaja "elisa"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="elisa";23804672]ihanaa, olen käynyt kasteella v 2002 ja sen jälkeen elämä jossain vaiheessa harhaantui.
tänä iltana sain tulla takaisin Isän luo :)
KIITOS![/QUOTE]

Minutkin kastettiin tuona vuonna. Usko on välillä tärkeämpi, välillä vähemmän tärkeämpi asia minulle.
 
minäkin olen rukoillut
Mutta en ole kokenut vastaavaa =( En tiedä mikä vikana =( Tahtoisin niin uskoa että Jumala on voimassa mutta..... Ehkä hän minut joskus kuulee.....

Olen sairaana, vikaa ei meinaa löytyä. 6v jo olen oireillut...Minulla on 4 lasta jotka myös sairastelevat. Tahtoisin niin parantua ja tehdä normaali asioita. Olisin iloinen pelkästään siitä että pystyisin tekemään perus rutiineja kuten siivoamaan ja leikkimään lasten kanssa. Mutta vointi mennyt tosi huonoksi. Olen epätoivoinen... Rukoilen ihmettä.
 
Voi olla että juuri sinulla ei enää aikaa olekaan. Tee ratkaisusi nyt, kun vielä olet elävien kirjoissa, sillä seuraava sekunttikin voi olla se VIIMEINEN! Pyydä Jumalta anteeksi syntejäsi ja tunnusta Jeesus Herraksesi. Sano , että haluat seurata Jeesusta ja luovu synnistä.
 
"xxxx"
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin olen rukoillut;23804758:
Mutta en ole kokenut vastaavaa =( En tiedä mikä vikana =( Tahtoisin niin uskoa että Jumala on voimassa mutta..... Ehkä hän minut joskus kuulee.....

Olen sairaana, vikaa ei meinaa löytyä. 6v jo olen oireillut...Minulla on 4 lasta jotka myös sairastelevat. Tahtoisin niin parantua ja tehdä normaali asioita. Olisin iloinen pelkästään siitä että pystyisin tekemään perus rutiineja kuten siivoamaan ja leikkimään lasten kanssa. Mutta vointi mennyt tosi huonoksi. Olen epätoivoinen... Rukoilen ihmettä.
Onko teidän koti tutkittu? Ettei taudinaiheuttaja löydy sieltä?
 

Yhteistyössä