Tulevat Täydelliset Naiset !!

Heipsan kaikille!!

Mulla ei edelleenkään tee mitään mieli. Ja nyt on vähän se ongelmana että päivän energia meinaa jäädä alle 1000kalorin ku en saa mitään alas.. No nyt tein äsken broilerisuikaleita ja pekonia, siitä tuli paljon kaloreita..
Pariin päivään ei oo paino laskenut, tänäänki oli tuo 73,7kg.. Eli nyt on sitten nesteet lähtenyt ja nyt pitäs alkaa lähteen sitä itse läskiä.

Nyt mää tässä mietin että lisäänkö ens viikolla jo 5 grammaa noita hiilareita, ku eka oli tarkotus 2 viikkoo olla mutta ku tuntuu ettei mitään saa alas. Onko kellään ideoita mitä syödä jossa ei ois hiilareita, munat, kanat, kinkut, pekonit, juustot tiedetään.. ja tonnikala ugh. pitäs kuitenkin pyrkiä ettei saa yliannostusta mistään että vois syödä sit vastaisuudessakin noita.
Nyt ostin porsaan sisäfilettä ni sitä nyt voi pari päivää syödä mut sitten on taas tenkkapoo... Ne munakkaat jo pistää tosi paljon vastaan :x

No mutta parasta tässä on se että tosiaankaan mitään ei tee mieli ja en enää ajattelekaan karkkia... paitsi nyt ku siitä kirjotan :p

Nyt vaan pitäs jaksaa tuo hidas opettelu :eek: tuntuu niiiiiiin pitkältä taipaleelta.. noh, ei ehkä kannata ajatella silleen vaan päivä kerrallaan..

anouk
: sano nyt, sataako siellä vettä? aina vettä? B) Onnea uuteen elämänvaiheeseen!

Millimetri: jos tippuu ni ei kannata vähentää, sit ku pysähtyy ni sit ehkä.. Tai sit alat tähän kituutuslinjalle mun kans :D

Mulla on Daaria vähän samaa kun sulla, että mitään ei oikein tee mieli. Mulla on auttanu se, että oon ottanu joitain juttuja lisää ruokavalioon, niin maistuu ruoka paremmin, esim. kermaviilikastiketta teen usein. Siis ihan vaan maustan kermaviiliä, se on ihan herkkua esim. jäävuorisalaatin ja lihan kanssa. Äskenkin sitä syötiin broilerin filepihvien kanssa. Ne on muuten hyviä, kannattaa kokeilla, jos et oo jo kokeillu. Yks päivä mä tein jauhelihasta sellaista, että laitoin pikkkuvuokaan paistettua jauhista, päälle tuorejuustoa (en kyl tarkistanu hh, mut ei kai paljon oo..) ja päällimmäiseksi juustoa. Oli ylihyvää, söin salaatin kanssa. Myös lihapullia ja mureketta oon tehny, jättäny vaan korppujauhot pois, ei niitä oikeestaan tarvi ees..

Niin mä vähän ajattelinkin, että vähennän vasta sit kun on muutaman päivän ollu samassa..

Tsemppiä!

MilliMetri Mieheni on täältä kotoisin ja olemme asuneet täällä ennenkin, joten on tuttu paikka ja miehen suku sekä tutut kaverit ovat täällä. Salit ovat aivan mahtavia täällä. Jokaiseen kuuluu aina paaljon laitteita, siis kaikki mahdolliset ja sitten aina kuuluu uima-altaat, saunat, höyryhuoneet ym. Joten salilla menee aina kauan ja sitten siihen vielä uimiset päälle. :p :p Varmasti tulee ikävä Suomea ja sukulaisia ja kavereita. Joskus aina jännästi tulee ikävä jotakin Suomesta, kuten salmiakkia ja ikinä en sitä Suomessa syö :LOL:

Daaria Täällä sataa aina talvisin ja kesäisin paljon. Mutta kevät ja syksy ovat aivan upeita, nytkin tuskin takkia tarvitsee ja arska paistaa ja lämmintä =)

MilliMetri ja Daaria meinaatteko olla karppaajina lopun elämää vai pikku hiljaa lisätä hh? Itse olen tuota miettinyt, mutta mulla onnistuu aina hetken aikaa syömään vaikka miten vähän ja sitten se aina kostautuu :ashamed: Nyt olen kyllä ollut tosi kunnolla, syönyt terveellisesti ja vähäsen hyvää aina silloin tällöin ja liikkunut paljon ja tuloksia näyttää tulevan, mutta todella hitaasti..

Viikon saldo: -2,7kg ja -4cm vyötäröltä :D

anouk: Mää toki lisään hiilareita vielä, nythän siis syön säälittävät määrät. Menen kuitenkin päivän kerrallaan ja toivon etten koskaan enää sorru valkoiseen jauhoon ja valkoiseen sokeriin. Tai jos sorrunkin niin se ois tyylin yx synttärijuhla vuodessa tms. Mutta sillä tavalla en voi tulevaisuudessa sanoa olevani karppaaja koska tulen ottamaan ruokavalioon vielä kaikki vihannekset ja hedelmät ja niitäkäänhän ei kaikkia karppauksessa sallita.
Oon nyt suunnitellut että jos pysyisin lopunelämää alle 100g vuorokausi ni se ois ihan hyvä. Eli siihen jo saa kaikkea syödä mut ei samana päivänä :D Ihanteellinen tosin ois 70g.

Mutta kuten sanoin, päivä kerrallaan. Tänään taitaa vielä onnistua alle 20g..

Mä en ymmärrä itseäni!
Miski annan aina viikonloppuna mopon karata käsistä?
Viikko menee hyvin 1300- 1700 kaloria päivässä ja viikonloppuna yleensä en edes uskalla merkata, mutta syön paljon. .. nyt ihan omaksi kiusakseni merkkasin jokaisen suu palan kiloklubiinn a 2300- 2500 kalloroa söin sitten la ja su :headwall:

ja kun se toistuu vaan viikko viikolta sama..
mitä ihmettä teen itselleni?

sori kun nyt en jaksa kommentoida muuta. on ollut rankka päivä.. 10kk on oksentanut päälleni ja siivoomista.. pyykkäämistä.. suhkussa käyntiä
3,5v kanssa tappelua .... :/

sannulii: :hug: voimia!! teilläkin vissiin vatsatautia liikkeellä. Meille ei vielä ole tullut mut tuntuu että kaikilla tässä ympärillä on..
Mietit mitä tekisit itselles ku aina mopo karkaa käsistä. No siinä olet oikeassa että vain sinä voit sille jotain tehdä. Ja valitettavasti se on vain päätettävä. Niin yksinkertaista ja niin pirun vaikeaaa, tiedän. Itse on itseään niskasta nostettava. Nyt sun täytyy kääntää tää juttu vaan niin että minkä ihmeen takia haluat aina maanantaina kokea huonoa omaatuntoa, ja kaikkia niitä negatiivisia tunteita mitä viikonlopun syöpöttely aiheuttaa. Eikä olisi paljon kivempi olla iloinen ja ylpeä itsestä viikonlopun jälkeen ku onkin pysynyt ruodussa? Nyt vain päätät että et ratkea!
En tunne sua, enkä tiedä sun ruokatottumuksia tai heikkoja lenkkejä mutta valitettavasti kuulostaa että myös sulle on hiilarit ongelma. Ja niihin jää koukkuun. Ja sortuu. Jos oon vähänkään oikeassa niin taas kerran kehotan lukemaan sen Sokeripommi kirjan. Se on nykyään mun raamattu.
Mutta sinä olet hyvä ihminen! Se että sorrut syömään ei tee sinusta huonoa tai heikkoa ihmistä vaan sinulla voi olla ihan oikea sairaus ja se on riippuvuus noihin hiilareihin.
Ei ole tarkoitus paasata tai arvostella tai mitään muutakaan, yritän vain auttaa. :hug: Olen nimittäin itse niin tyytyväinen että olen oppinut ymmärtämään himojani yms tuon kirjan avulla ja toivon mukaan olen pääsemässä niistä eroon, eli parantumassa. Pitkä on taival ja voi todellakin olla viikon jälkeen turhan aikaista sanoa mutta mutta, sanonpa kuitenkin :D
Ihan hirveästi jaksuja!!! :flower:

No niin, palataan sorvin ääreen =) Oikein tunnin olin ulkona :LOL:

Sannulii; Daaria jo pistikin kovat tsempitykset, joten eipä tässä paljon muuta sanottavaa oo.. Sellaista keinoa mietin, mikä mulla auttaa, eli keksin viikonlopuille ihan hirveästi kaikkea kivaa tekemistä, perheen kanssa tai yksin ja mielellään poissa kotoa. Eikä siivousta! Mua se nimittäin masentaa, niin alkaa v***ttaa koko herkuttomuus entistä enemmän. Nimittäin, pakko myöntää, mullekkin nuo viikonloput on vaikeita. Oon itteni opettanu, että viikonloppuna herkutellaan ja huilataan ja siitähän on vaikea oppia pois! Mutta kun on kivaa puuhaa ja etukäteen mietityt ruuat, niin viikonloppu menee paljon mukavammin. Maanantaina on paljon helpompi olla herkuttelematta! Keksit viikonlopulle jotain ruokaa, mistä tosissaan tykkäät, mutta mikä on kuitenkin terveellistä. Ja sitäkin mietin, että ethän pidä itteäs liian tiukalla viikolla, jolloin homma repee käsistä viikonloppuna. Olisko sulle sopivampaa syödä tasaisesti koko ajan? Jos syö terveellisesti, niin kaloreihin mahtuu vaikka joka päivä jotain pientä hyvää, esim. pari palaa suklaata. Auttaisko sellainen, ettei tilanne ryöstäydy? Vai sopiiko totaalilakko ja herkuttomuus sulle paremmin? Sun pitää miettiä näitä ite, opiskelet itseäsi, mikä on sulle oikea tapa.
Tsemppiä!

Voi anouk; teidän tilanne kuulostaa tosi ihanalta! Onko teillä lapsia? Vitsit, arvasin, että siel on hienot kuntosalit ja vehkeet, aivan oon vihreenä kateudesta täällä, vaikka en ite käy koskaan kuntosalilla! Uida kyllä tykkään!
Mä ajattelin ensin, että karppaan vain laihdutuksen ajan, mutta nyt oon voinu oikeasti niin hyvin, että en enää edes kaipaa perunaa tai viljoja. (pikkuisen syön ruista nyt). Mutta kunhan saan kilot karistettua, etin sellaisen sopivan tasapainon itelleni. Karkista en halua loppuiäkseni luopua ja mulle tulee olemaan kasvun paikka syödä silloin tällöin sokeria. Tiedän, että jään helposti koukkuun. Aluksi harmitti kun toiset söi leipää tai lättyjä, mutta enää en niin harmittele, olo alkaa tuntua luonnolliselta näin. Ja merkillistä kun maha ei oo kipeä! Siihenkin jotenkin tottui että se aina on, niin nyt on aivan ihmeellinen olo kun ei ookkaan!

Daaria; ootko sun raamattus ostanu jostain vai lainasitko kirjastosta? Mun on pakko kyllä se hommata jostain ja lukea, oot niin paljon hehkuttanu. Ja vau sun tuloksia, hienoa!
Mullakin menee hyvin!

Millimetri: Mulla se on äidiltä lainassa mut se on sen ostanut... jostain... epäilen Akateemista kirjakauppaa. Mut googlettamalla löyty se heti postimyyntinä Tammelta.. Se ei mikään romaani sit oo vaan tiukkaa faktaa mut on tosiaan auttanut mua ymmärtämään. Ja vaikken ite nyt niin riippuvainen ole että lähtisin yöllä kioskilta karkkia hakemaan ni olen löytänyt sieltä juttuja jotka sopii just muhun. Eli edelleen: suosittelen :D

Daaria WAU, mikä pudotus! :flower:

Sannulii Mulla on ollut just tuota samaa. Ma-pe syön niin terveellisesti ja oikein ja sitte la-su syön kaikkea ja paljon. Nyt olen yrittänyt luopua tuosta ja vaikeaa on. Mä kun aloitan syömään hyvää, jatkan koko päivän. Sen vuoksi yritän syödä ne hyvät vasta illalla, joten sitten ei voi niin paljoa syödä, ku tulee jo huono olo. Samaten syön yhtä laatua, niin ei tule syötyä niin paljoa. Esim ennen kun söin sipsiä, suklaata ja karkkeja määrä nousi paljoksi, mutta jos syöt vain suklaata ei sitä tule syötyä niin paljoa.

Mulla juuri tänään (mun makean himo iskee, kun on pitkä tauko syömisestä ja sitten kun syö, vois syödä kaiken) lounaan jälkeen kauhea himo jotakin hyvää, no söin 6 lakua ja sitten päätin jättää siihen ja kun odotin 20 min ja himo meni ohi. Ja kun ajattelin, kuinka hyvin teillä menee ja en halua olla yhtään huonompi :LOL:

MilliMetri Meillä on 3 lasta, 7-,5- ja 3-vuotiaat. Joista 2 vanhinta menee kouluun täällä ja nuorimainen eskariin 2 kertaa vkossa. Sitten saan 2 päivänä mennä salille ihan rauhassa :p

Huomentapäivää!!

Ihana auringonpaiste ulkona B) oli niiiiin mukavaa käydä taas lasten kans ulkona.

-300g eiliseen, joo käyn joka päivä puntarilla, kuinka malttaisinkaan olla käymättä :D

Täällä siis menee hyvin. Miten muilla??? sannulii!! joko helpottaa?

Nyt kaikki, kesä tulee, aurinko paistaa, linnutkin varmaan kohta laulaa, nyt iloista mieltä ja positiivista energiaa meille kaikille, me pystytään tähän, ihan oikeesti!!!

:hug:

Kiitos, Daaria kutsusta.
Eli olen Korianteri 30+ iältäni, kahden koululaisen äiti. Jumahtanut työn ja kodin kiemuroihin -sosiaalinen elämä 0. Harrastukset: telkkari (Oon kattonu Täydellisiä naisiakin, Sinkkuelämä jollain tavalla suosikkini) ja puutarha (suunnittelu, toteutus, istuminen ja ihastelu) -ja katselun ja ihastelun ohessa maistuu milloin mikäkin (herkkusuu). Painoa on tullut, ihan liikaa.

No, nyt aloitin kevennyksen -elämäntapamuutoksen tämän pitäisi olla. En tahtoisi ilmoittaa painoani -jos se vain sopii. Sitä on. 10kg haluaisin tämän vuoden aikana pois. Jatkoista en tiedä. Olisi ihanaa, jos jaksaisin puutarhassa syystöihin saakka. Laitella vielä valot syksyiseen puutarhaan jne. En uuvahtaisi ja masentuisi kesken kivan!

Aloitin varovasti Allin ja masu on pipi -en tiedä sopiiko aine minulle ollenkaan. Ei tee mitään ruokaa mieli, mutta jos kipeä vatsa on tämän rohdon sivuoire, niin ei kiitos...

Huomenna menen heittelemään lumia ikkunoiden edestä pois -olen hiihtolomalla! En uskalla hiihtää -en varmaan saisi suksia pysähtymään.

Voimia, iloa, kevään valoa kaikille!

Tervetuloa Korianteri! Sulla on kiva kirjoitustyyli =) Ja mukaan vaan, kyllä ne kilot siitä alkaa karista! Eikä painon ilmottaminen oo välttämätöntä, hehkutat täällä sit vaan meidän kanssa kun putoaa!

Voi himpula kun mulla seilaa! Putoaa, sit pikkusen nousee, sit taas putoaa. Tänä aamuna heräsin pitkästä aikaa turvonneessa olotilassa. Ja nyt kun en oo syöny huonosti, niin toinen vaihtoehto on sitten joku kierronvaihe, ehkä olis ovulaatioaika jos sellainen olis..
Hyvä mieli kuitenkin! Laskusuuntaa mennään!

Daaria, kevät on tosiaan! Aurinko sais vähän enemmän kurkistella, mutta Daaria, linnut laulaa jo! Monena päivänä oon kuullu jo =)

Mulla on ihanan reipas olotila. Mä oon siivonnukkin koko kämpän ja tehny kaikkea ylimääräistä =) En tiedä kiitänkö karppausta vai kevättä, mutta ei sen väliä, hyvä olo on!

Anouk; vitsit kun ootte rohkeita yhtäkkiä lasten kanssa muuttaa ulkomaille! Vau =) Mä oon täällä niin hämmästyny, kun mä en oo ikinä edes käyny ulkomailla :LOL: Enpä tosin pahemmin kaipailekkaan.

Sannulii; huhuu, miten menee? Nyt häntä pystyyn jos se ei jo oo :hug:

Hei vaan MilliMetri (kiitos), Daaria ja muut!

Tänään punnitsin itseni ja vajaassa viikossa on lähtenyt 2kg -nestettä. On toki mistä lähteäkin.

Otin Allin tänäkin aamuna, katsotaan -jos vaikka tuon yhden purkillisen pystyisin syömään, kun kerran olen sen hankkinut. Ei ole iso annos, en uskaltanut ostaa kaapin perukoille homehtumaan.

Nyt lähden pihalle hieman lumitöihin, jos vaikka aineenvaihdunta tehostuisi -mutta ennenkaikkea ikkunoiden alle kertynyt lumi saisi kyytiä ja valo pääsisi taloon! Interiöörit ennenkaikkea...

Hauskaa että tulit tänne Korianteri! Yhdessä me pystytään mihin vaan, eikö? Hieno pudotus sinulla jo! Ja vaikka se onkin nyt ekaks nestettä ni pitäähän senkin joskus lähtä =) nyt alkaa sitten se läskin lähtö! Mulla on sama juttu nyt tän vajaan parin viikon aikana että on lähtenyt 3kg ja nyt sitten pitäs nää läskit lähtä.

Olo täällä on taas mitä loistavin. Eilen kyllä teki mieli illalla taas vaan syödä ja syödä ja syödä ja tajusin että menkatkin tässä viikon sisällä alkaa ni se on varmaan syynä. Noh, pysyin silti lujana, ei tehnyt mieli mitään mitä oisin saanut syödä ni en sit syönyt mitään :saint:
Mutta siis vointi on niiiiiin hyvä. Välillä ihan pysähdyn miettimään ja hymyilemään että ihan oikeesti, onko tää ees tottakaan :LOL: Lasten kans on ihana viettää aikaa, käppäillä ulkona ja nauttia vaan olosta, aivan huippua! Sitten taas mietin että miten oon voinut olla niin tyhmä joskus että olen aiheuttanut itselleni pahaa oloa ihan vaan niin yksinkertaisella asialla ku sokeri. Toivon vaan niin kovasti nyt etten enää ikinä palaisi siihen pahaan oloon.

Illaksi suunnittelin herkkuhetken :p vadelmia ja kermavaahtoa! Tuo tuntuu täydelliseltä hetkeltä, ilman jälki pahaa oloa ja huonoa omaatuntoa. Ja oikeasti hyvää! Illalla sit Greyn anatomiaa katsoessa sen nautiskelen, se on se mun hetki, loistavan päivän loistava päätös :flower:

Paino ei ollut tippunut, itse asiassa näytti 73,2kg tai itseasiassa näytti kolmea eri lukua, tuo oli suurin että en tiiä mitä uskois.. Mistä se voi johtua? Pitäskö vaihtaa patterit?
Mutta siis tuohan oli täysin odotettavaa että nyt (varsinkin jos joka päivä käyn puntarilla) se sitten välillä heittelee ees taas, toivotaan että kuitenkin aina viikko punituksessa ois miinusta.

sannulii: mää alan jo vähän huolestua, missä oot?? :hug:

ja waaka?? ja mantelirusina??

Daaria, mulla on ihan sama.. Eilen tuli parisataa grammaa takaisin ja nyt on sit pysyny samassa. Mutta nyt on tasan 75 niin voin tätä jonkinlaisena merkkipaalunakin pitää, eli ei haittaa vaikka tässä pysyis hetken. Yli 75 en päästä enää ikinä!

Mullakin ihana olo senkun jatkuu.. Johtuuko siitä sokerin puutteesta vai mistä, mutta kivaa on!

Tsemppiä muillekkin!

Heräsin oikein ihmettelemään asiaa. Miten mä nykyään mietin jo aamulla, mitenhän tänään liikkuis, ja liikkua tekis enemmän vaan. Eilen vetäisin yli tunnin lenkin reipasta kävelyä ja illalla alkoi himottaa vielä crossatakkin. En kyllä crossannu, ajattelin, että en nyt ihan piippuun itteäni vedä, kun ei siitä kuitenkaan niin kauan ole kun aloitin koko liikkumisen. Mutta minä, entinen sohvaperuna! Edes mietin tuollaista!! Ja ihmeellisintä on se, että ihan todella nautin siitä liikunnasta! Voiko se olla edes todellista!?
Toinen juttu on tää syöminen. Syön hyvin, voin hyvin, mielitekoja ei oo, paitsi ruokaa tekee taas mieli ruoka-aikaan. Nyt tuntuu, että näillä syömisillä voin elää loppuelämäni, voin tosi hyvin! Eikä ruuan laitossa ole enää mitään säätämistä ja pohtimista, nyt ne ruuat tulee luonnostaan vähähiilihydraattisina, ei tarvitse enää hirveästi miettiä eri variaatioita. Nyt ei ole kyllä ollu mitään juhlia eikä sukusyömäjäisiä, niiden varalle mun pitää miettiä jotain. Miten Daaria, sä oot ajatellu niistä selviäväs?
Ihmeellistä oli sekin, että nyt paino jumitti muutaman päivän, ja mulla ei ollu huolen häivää! Edellisillä kerroilla oon ollu jo lohtumässyjen perässä hanskat tiskissä. Nyt olin vain iloinen jo savutetusta tuloksesta ja luottavainen, että kyllä se siitä lähtee taas putoamaan! Niinkuin lähtikin, pikkusen taas tänä aamuna pudonnu =)

Mites teillä muilla menee? Sannulii, mäkin kaipailen sua, tuu kertomaan kuulumisia!

Ihana kuulla (tai lukea) Millimetri noista sun positiivisista muutoksista! Mulla on kans hirveen energinen olo, viitin tehdä kotona koko ajan jotain askaretta, vaikka se ois vaan jotain pyykin laittoo tms mut ennen ne tuntu niiiin vastenmieliseltä ja monesti jätin kaikki siihen kunnes mies tulee kotiin että saan tehdä rauhassa. Jos viitin silloinkaan. Mut nyt hommailen koko ajan jotain siinä sivussa ku oon jätkien kans. Ja eilen salilla! ekaks ajattelin että saapa nähä miten jaksan ku ei oo hiilareita alla eikä energia juomaa (jonka oon AINA synnytyksen jälkeen juonut ennen salille menoa) ni en muista millon ois ollut näin hyvä ja hikinen treeni ku eilen :D tuli niiiin huippi olo!
Ja mää oon 100% varma että tää kaikki johtuu siitä ettei se sokeri oo tuolla elimistössä tekemässä nuutunutta, väsynyttä ja v*tuuntunutta oloa. Oon niin kiitollinen että tajusin tätä kokeilla, en oo ikinä voinut näin hyvin.
Koska onhan se nyt huolestuttavaa jos kaikki on hyvin, ihanat lapset, ihana mies, ihana uus koti, ihanat vanhemmat, sisaret, ystävät, vakityö, mahdollisuus olla kotona yms. ja silti vaan v*tuttaa koko ajan. Todella ahistavaa! ja semmosta mulla on ollut tuossa joulun molemmin puolin.
Va ei oo enää!! :D OU JOY! Itekki välillä pysähdyn miettimään että ihanko oikeesti mää oon koko ajan näin iloinen ja energinen :LOL:

Juhlahässäköistä: Mulla on sunnuntaina ensimmäinen koettelemus. Mun kälyn synttärit. Olen vain syömättä. En syö mitään muuta ku juon kahvit. Tää on sinällään mulle helppo juttu ku tää mun käly on sairaalloisen lihava, ei ylipainoinen, ei huomattavasti ylipainoinen vaan todella sairaalloisen lihava. Ja nyt toivoisinkin että kysyis miksi en syö ja voisin sitten tästä kertoa ilman että se tuntuis hänelle tuputtamiselle. Mut me miehen ja miehen vanhempien kans ollaan jo aika huolissaan hänestä :( ni että toivoisin että sais multa jonku kipinän..
Mut sitten muuten, en oo oikeestaan ajatellutkaan niin pitkälle. Seuraavat juhlat todennäköisesti on toukokuussa meidän kuopuksen synttärit ja sinne aijon leipoa tavis täytekakun lisäksi karppi kakkua tms ja sit voin sitä vähän syödä. Seuraavat on kesällä lakkiaiset ja myöhemmin yhet häät ja niitä nyt en oo vielä sen kummemmin ajatellut mutta toivoisin että siihen mennessä olisin jo jotain oppinut ja voisin siellä ottaa kohtuudella kakkupalan tms. En tommosissa tilaisuuksissa siis aijo olla syömättä jos tekee mieli, toivon vaan ettei tekis enää mieli.. sen näkee sitten :whistle:
Mut nyt keväällä jos tulee vierailuja tms tilanteita ni oon aatellu että ottaisin itelle mukaan tummaa suklaata ja herkuttelisin sillä. Mulle kun ne pullat yms ei oo mitenkään heikko lenkki. Ja oon aatellu että jos ravintolassa käydään ni voin siellä syödä mitä ikinä haluan, siis ruokaa, ei jälkiruokaa. Kuitenkin niin harvoin käydään että en usko sen haitaksi olevan.

Ja ainiin! Mulla oli kans tippunut taas paino, nyt uus pohja 72,3kg :D

Huomenta!
Mä aloitan taas perjantaisen tulosjulkaisun =) Elikkäs mulla oli 74.2, ihan kivasti siis vaikka oli pari jumituspäivää =)

Mitäs on muiden tulokset, huhuu.. Anouk saadaan varmaan kruunata viralliseksi Rinsessa Voittajaksi!? Oli viime kerralla jo niin lähellä =)

Mäkin voisin ihan hyvin jättää juhlissa koko pöydän välistä, mutta voi jestas kun mulla on niin ärsyttävä suku, että sitähän päiviteltäis sit koko kanalauman voimin. Pitää yrittää löytää jotain sopivaa sit vaan ja voihan sitä kakkua vähän ottaa. Mua huolettaa se, että jos tulee paljon juhlia ja aina maistelee makeaa jne. niin pystyykö siinä pitämään ittensä, ettei löydy sit seuraavaksi käsi jättiläismäisen irttaripussin sisältä.. Kun mulla menee nyt niin hyvin, kun oon kokonaan ilman! Onneksi nyt ei vielä oo mitään juhlia tulossa, pääsiäinenkin otetaan ihan kotioloissa. Ja ruokaahan voi aina syödä, nuo leivonnaiset mua huolettaa. Pääsiäiseksi tekis mieli kyllä mämmiä, se on varmaan aika paha karppauksen kannalta? :LOL:

Mutta, kuulumisia kehiin!

Nestettä tullu takaisin kehoon...ja olo sen mukainen. Mulla ollu jo useamman vuoden ajan ongelmana nesteen kertyminen -lääkärit ei vielä kovin innostuneita määräämään nesteenpoistolääkkeitä, kun ilmeisesti sisäelimissä ei ole vikaa -ruokavalio, ruokavalio ja vielä kerran ruokavalio ja liikunta.

Kaisu olikin miun suosikki Suurimmassa Pudottajassa ja oli ihana nähdä, että hän oli löytänyt itselleen lajin ja ilmeisesti nautti siitä. Toki kaikki oli TV:tä, mutta haluan uskoa, että Kaisu oikeasti hoikistui ja löysi lajin...Mieheni on opastanut minut tositv:n saloihin ja ohjailee sinisilmämeikäläisen aina todellisuuteen. Thainyrkkeily..hmm -haluaisin kokeilla sitä -mutta taas mies tyrmää -nivelet ei kuulemma kestä. Toki hän voi olla erittäin oikeassa -on harrastanut itse kyseistä lajia "silloin ennen". Ja kilpaillut. Siitä tulikin mieleen, Kaisu sanoi Seiskassa haluavansa kilpailla...saako naiset nykyään taistella thaissa? Ennen ei kuulemma saanut...

No, nyrkkeilyt sikseen. Ulkona on ihana ilma -mutta kun on ylipainoa, on raskasta pukeutua ulos -jo takkia päälle punnertaessa tulee hiki -mälsää. Saati kenkiä. Jos tekis ekana ruokaa ja sitten lähtis..aurinko lämmittäis naamaa (ihan pikkuisen vain, en tahdo vaurioita ihoon)

Kolmen viikon päästä saan alkaa kylvöpuuhiin. Olenkohan hoikistunut siihen mennessä? Toivottavasti ainakin sen verran, että jaksan.

Iloista aurinkopäivää kaikille hoikistuville ja täydellisille naisille.

Korianteri: Sokeri, eli hiilihydraatit keräävät hirveesti nestetta, kannattaa niitä siis vähentää.. Thaista mää en tiiä mittään :D

Ja täällä vaan hyvin menee, hohhoi, millonkahan tähän hyvään oloon kyllästyy :whistle: :D

Paino oli 72,5kg eli reilu kilo pudotusta viime viikkoon, hyvä hyvä!
Tää nyt on se paino jossa olin ennen ku aloin odottamaan kuopusta. Eli nyt alkaa se totinen taisto!
Tekis mieli tehdä jotain karppiherkkua viikonlopuksi mut vielä ei pysty :$

Miten muilla? Iloista ja aurinkoista viikonloppua kaikille B)

Daaria, muruseni, päivittäisitkö mun tulokset, niin mä saan ihastella mun kympin rikkoutumista :LOL:
Hieno tulos muuten sullakin!
Korianteri, mä kans ihastelin suurimman pudottajan muodonmuutosta, kaikkien kolmen laihtuneen naisen tulokset ihailtava hienoja! Ja vaikka tosi tv välillä onkin ihan näyteltyä, niin eihän laihtumista voi näytellä, pakko niiden on oikeasti ollu laihtua.

Mä vain ihmettelin sitä, kun se kaisukin oli niin pikkuisen näköinen ja painoi silti 70 kiloa, olisin luullu, että painaa paljon vähemmän! Vaikka eihän sen painon oo väliä, jos näyttääkin jo noin hoikalta ja aivan uskomattomia pudotuksia! Miettikää, yli 40 % itestä pois, uskomatonta. Ja ne Katriina ja Inakin oli pudottanu aivan huikeita lukuja! Ja se katarinakin painoi melkein 80 kg ja näytti niin hyvältä!
Kyllä huomas ketkä on tosissaan, siinä ei selitykset paljon paina jos tosissaan meinaa onnistua. Niinkuin mekin kaikki! Vaikka ei ehkä ihan puolessa vuodessa, niin kyllä mekin kaikki onnistutaan!

Sannuliikin; nyt takaisin sieltä luuhailemasta! Mä kävin sun blogia muuten kattomassa ja oli aivan ihana!

siis apua, mää en ees huomannu eka tuota sun tekstiä, ANTEEKSI!!! :ashamed: vähä nolo :ashamed:
Mitä nuihin sukulaisiin niin et sää voi sen takia syödä että ne pysyis hiljaa. Se on ihan yks ja sama mitä ne muut ajattelee sun ruokavaliosta, sillä ei oo yhtään mitään väliä. Siinä ku päivittelee. Sanot vaan kohteliaasti että ei kiitos, tulee huono olo, ei sitä sen kummemmin kannata ruveta selitteleen ihmisille jotka ei ymmärrä.. Mut pitemmän päälle tuut ratkeamaan jos toisten mieliksi syöt. Anteeksi (taas) näistä suorista sanoista mut näin se kyllä on. Päin vastoin, ole ylpeä että oot tajunnut mitä kakkaa oot aikasemmin syönyt ja mitä ihmiset edelleen syö..

jahas, nyt kauppaan pihvin ostoon :p

Joo hengissä ollaan, mutta :headwall:
syömiset päin .. teki mieli sanoa ruma sana.
Olen niin kateellinen teille, millimetri ja daaria ja ihanaa kun olitte kaivatteet mua :heart:
Nyt pitäisi saada jostakin takaisin se laihdutus into. En halua olla tämän näköinen läski |O Ehkä mun pitää ottaa kuva itsestäni alusvaatteisillaan ja pistää se jääkaapin oveen :D
En ole täällä käynyt sillä olin tietoinen huonoisti syödynstä viikosta, mutta tänään pakotin itseni puntariin .. tulos oli 82,8 eli +600g

No onneksi ei sen enempää,... mutta jos jatkan näin ei hyvä tule.
Oikeastaan tänne jopa kirjoittaminen ja omien tuntojen purkaninen sai aikaan pientä motivaation kohotuista..
Yritän sisi nyt muuttaa suuntaa...paremmaksi, vaikka tosi rankka viikonloppu on tiedossa. mies aamusta iltaan poissa ja mä lasten kanssa.. ei mitään tekemistä ja tekisi mieli vaan syödä..
:/

tervetuloa munkin puolesta korianteri.. :wave:

Yhteistyössä