Tuleeko PAPA-KOKEEN tulokset nopeammin jos niissä jotain poikkeavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hädissään.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25402437]multa otettiin papa 3 kk synnytyksestä ja sanottiin että se voi aiheuttaa sen että tulos on jotain muuta kuin puhdas vaikka mitään ei olisikaan.Että mieluummin odotetaan 6 kk synnytyksestä. En tiedä mistä johtuu.[/QUOTE]

Mulle kans kerrottiin, että jos liian nopeaan synnytyksen jälk.otetaan, tulos on luultavasti poikkeava!

Mä taas luulen, että ne tulee ihan normaali protokollan mukaan joka tapauksessa. paljain silminhän ei voi nähdä onko soluissa muutoksia. Normaalit värjäykset ja mikroskopoinnit on käytävä läpi. Laseja tulee päivittäin kymmeniä tutkivaan labraan. Ei sieltä mitenkään voi paljain silmin poimia poikkeavia. ne katsotaan sitä mukaa kuin ehditöön. lääkäri katsoo vielä ne, joissa mahdollisesti on jotain. Toki sitten soitetaan vaikka, jos on kova hätä tai laitetaan kirjettä. Mutta sinänsä sen nopeammin eivät pahanlaatuiset lasit valikoidu muiden joukosta.

Mutta jos siinä on jotain pahasti häikkää, ne soittaa heti tulosten tultua, jos ei se tieto tulee sitten joskus.

Mä kävin 7.12 ja jouluviikolla tuli vastaus..oli 3 :( mua hirvittaa ja pelottaa... oli laittanu lähetteen keskussairaalaan ja sieltä tuli kirje viikos kotia mut lekuri aika on vasta ens viikolla ....

[QUOTE="nepa";25405672]Mä kävin 7.12 ja jouluviikolla tuli vastaus..oli 3 :( mua hirvittaa ja pelottaa... oli laittanu lähetteen keskussairaalaan ja sieltä tuli kirje viikos kotia mut lekuri aika on vasta ens viikolla ....[/QUOTE]

Voih, tsemppiä! Menikö sulla siis vajaa vai päälle 2 vkoa vastauksessa?