Meillä olis tarkoitus lopettaa yösyömiset ennen kun olen ihan poikki.
Viime yöä taas vauva (9kk) ensin heräilee alkuyön tissille nukahtaakseen siihen ja sitten viiden jälkeen pomppaa pystyyn kun ei ollut nälkä eikä viitsinyt tissiä yödä että olis nukahtanut ja sittempä valvottiin puoli kahdeksaan saakka kun herra ei voinut nukahtaa ennen kun tuli nälkä, söi ja nukahti puoliksi jo tissille :/
Kuinka te olette saaneet lopetettua yösyömiset jos vauva ei suostu syömään pullosta mitään? Ja kauan on mennyt että yö on rauhottuneet?
Viime yöä taas vauva (9kk) ensin heräilee alkuyön tissille nukahtaakseen siihen ja sitten viiden jälkeen pomppaa pystyyn kun ei ollut nälkä eikä viitsinyt tissiä yödä että olis nukahtanut ja sittempä valvottiin puoli kahdeksaan saakka kun herra ei voinut nukahtaa ennen kun tuli nälkä, söi ja nukahti puoliksi jo tissille :/
Kuinka te olette saaneet lopetettua yösyömiset jos vauva ei suostu syömään pullosta mitään? Ja kauan on mennyt että yö on rauhottuneet?