tukiverkosto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leah

Vieras
Sellasta tuli vaan mieleen teidän nuorien äitien juttuja lukiessa, että minkälaiset tukiverkostot teillä on ollut tai on vieläkin? Aikoinani sain itekin lapseni nuorena, mutta apua en saanu mistään, en tajunnu ees pyytää. Toivottavasti teillä on asiat paremmin... Olis kiva, jos kertoisitte kokemuksianne! =)

meillä myös, ihan hirveen hyvin ovat kyllä kaikki sukulaiset, äidit,isät.siskot,veljet,enot,serkut jne tukeneet! :) aluksi kyllä ootin hieman toista kohtelua mutta porukat otti asian tosihyvin, ovat tosi ymmärtäväisiä ja auttavat kyllä aina vain kun voivat! ja joka puolelta on tarjottu apua :)

No meijän nyt jo 5kuinen vauveli syntyi keskosena ja jouduin itse olemaan sairaalassa ennen synnytystäkin n.kuukauden..Meille sattui muutto samoihin aikoihin, joten jo silloin mieheni ja minun perheeni oli todella suureksi avuksi!

Nyt kaikki ovat aivan ihania ja haluavat kovasti auttaa..Etenkin meidän molempien äidit ja siskot!..Ainut ongelma on etten meinaa raaskia jättää pientä hoitoon =) ..äidin tulee niin kovin ikävä.. :heart:

...on se vaan hyvä kun molempien perheet asuu samalla paikkakunnalla =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 21:14 säästöpossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 20:33 Tuleva äiti kesä-06 kirjoitti:
meillä myös, ihan hirveen hyvin ovat kyllä kaikki sukulaiset, äidit,isät.siskot,veljet,enot,serkut jne tukeneet! :) aluksi kyllä ootin hieman toista kohtelua mutta porukat otti asian tosihyvin, ovat tosi ymmärtäväisiä ja auttavat kyllä aina vain kun voivat! ja joka puolelta on tarjottu apua :)

minkä ikäinen oot? milloin sulla on laskettu aika? :)

oon -88 syntynyt nuori tuleva äiti :) ja laskettuaika on 21.7 entäpäs sinä?

Yhteistyössä