Hei
Saanko ilmoittautua mukaan?
Minä aloitin painonpudotuksen ihan vain kokeiluna huhtikuun alussa. En ollu siis koskaan ennen elämässäni laihduttanut, koska aihe oli minulle niin vastenmielinen entisessä suhteessani kuulemieni kommenttien takia. Nyt olen parantunut noista henkisistä haavoista ja uskalsin kokeilla.
Ostin PV:n syö ja nauti-cd-romin ja olen käyttänyt sitä koko ajan- vaikkakin monena viikkona pisteet ovat ylittyneet. Se on kuitenkin auttanut minua pysymään linjassa. On ihanaa, kun siinä saa aloittaa aina kerran viikossa ihan puhtaalta pöydältä! Se motivoi ainakin minua. Ja vaikka herkuttelisikin, niin sen avulla välttyy morkkiksilta- se kertoo tasan tarkkaan, onko syytä vähentää syömistä vai onko päivä ok herkutteluineen kaikkineen.
Itse olen syönyt joka ikinen päivä jotain herkkua; pullaa, jäätelöä, karkkia, naminamia tms. Muuten en olisi takuulla onnistunut vaan olisin antanut koko homman olla. Minulle sopii hienosti, että saan herkutella joka päivä ja keventää sitten muusta (esim. leivänsyöntiä olen vähentänyt).
Lähtöpainoni oli 82,2kg ja pituus on n. 170cm. Nyt virallisena punnituspäiväni maanantaina painoin 69kg. Vaatteet olivat kokoa 44-42, nyt kokoa 40-38. En ikinä olisi uskonut, että onnistun, mutta oikeastaan ei ole edes ollut vaikeaa. Liikuntaa en ole lisännyt- vielä. Aina suunnittelen, mutta en ole löytänyt motivaatiota.
Mukaan haluaisin liittyä, sillä haluaisin vielä saada 4kg pois.
Tsemppiä kaikille!