***Tukea painonpudotukseen!***

Pianzan kirjoitus olisi voinut olla minun! Pituuttakin oli tismalleen saman verran ja painoa minulla ennen tätä (toivottavasti) viimeistä laihdutusyritystä oli 84,6. Neljä viikkoa "urakkaa" takana ja tuntuu, että olis kiva saada painonpudotuskavereita :)
Historiaa sen verran, että olen 24v ja kaksi lasta (3v ja 4v). Raskauksien aikana ja välillä paino oli hurja (yli 100kg), mutta ilman ongelmia se tippui kun tuli vaunuiltua paljon.
Nyt ongelma on siinä, että tuloksia pitäis tulla HETI. Ja varmasti juuri siksi laihdutusyritykset meinaavat yleensä lipsua epäterveellisen puolelle :ashamed:
 
Hei

Saanko ilmoittautua mukaan?

Minä aloitin painonpudotuksen ihan vain kokeiluna huhtikuun alussa. En ollu siis koskaan ennen elämässäni laihduttanut, koska aihe oli minulle niin vastenmielinen entisessä suhteessani kuulemieni kommenttien takia. Nyt olen parantunut noista henkisistä haavoista ja uskalsin kokeilla.

Ostin PV:n syö ja nauti-cd-romin ja olen käyttänyt sitä koko ajan- vaikkakin monena viikkona pisteet ovat ylittyneet. Se on kuitenkin auttanut minua pysymään linjassa. On ihanaa, kun siinä saa aloittaa aina kerran viikossa ihan puhtaalta pöydältä! Se motivoi ainakin minua. Ja vaikka herkuttelisikin, niin sen avulla välttyy morkkiksilta- se kertoo tasan tarkkaan, onko syytä vähentää syömistä vai onko päivä ok herkutteluineen kaikkineen.

Itse olen syönyt joka ikinen päivä jotain herkkua; pullaa, jäätelöä, karkkia, naminamia tms. Muuten en olisi takuulla onnistunut vaan olisin antanut koko homman olla. Minulle sopii hienosti, että saan herkutella joka päivä ja keventää sitten muusta (esim. leivänsyöntiä olen vähentänyt).

Lähtöpainoni oli 82,2kg ja pituus on n. 170cm. Nyt virallisena punnituspäiväni maanantaina painoin 69kg. Vaatteet olivat kokoa 44-42, nyt kokoa 40-38. En ikinä olisi uskonut, että onnistun, mutta oikeastaan ei ole edes ollut vaikeaa. Liikuntaa en ole lisännyt- vielä. Aina suunnittelen, mutta en ole löytänyt motivaatiota.

Mukaan haluaisin liittyä, sillä haluaisin vielä saada 4kg pois.

Tsemppiä kaikille!
 
Kiitos, että sain liittyä joukkon!
tänään on ollu vähän hankalaa... Melkein jo sorruin suklaaseen. toistaiseksi kuitenkin homma hanskassa. Töissä tänään punnitsin ja tulos oli 77,2kg (turvakengät ja työromppeet niskassa). Eli neljässä viikossa 7kg ja risat =)
Niinkuin aikasemmin mainitsin mulla on se "hetilaihaksi" asenne ja se tässä huolettaa, että liian tiukkaa kuuria vedän. Nälkä ei kyllä ole ja olokin on ihan hyvä, joten toivonmukaan olen tarpeeksi syönyt. Lähinnä kasviksia, luonnonjugurttia, ruisleipää ja kanaa/lihaa syön... Äsken tosin meni pari palaa jotain megakalorista juustopiirakkaa :headwall:
Tavoitepaino on mulla 69kg, mutta sitä en tiedä koska siihen pääsen. Tämä syksy on vain tarkoitus laihduttaa, kun lähdetään joulukuussa etelään (ei mahdu muuten kesävaatteet päälle ) Sen jälkeen paino tippuu jos tippuu, terveellisellä ruokavaliolla pyrin kuitenkin pysymään.
Liikuntaakin olen lisännyt. Iltaisin, kun lapset on nukkumassa lähden lenkille. Ensimmäiset viikot oli hampaidenkiristelyä, mutta nyt se alkaa tuntua jo ihan mukavalta. Varsinkin kun juosta jaksaa aina vähän pidemmälle =) Ja ratsastamassa käyn 1-2krt/vko.
Eli vielä kerran kiitos että sain liittyä. Tämä palsta on juuri oikeanlainen tsemppari mulle =)
 
Mie alan olla aika kyrsiintynyt itseeni,en ole tehnyt mitään sen eteen että paino putoaisi. |O Miten ihmeessä ihminen on näin saamaton ja heikolla itsekurilla varustettu? :snotty: Pakko on turvautua Nutrilettin 5 päivän tehostarttiin ens vkon alussa,ei tästä muuten tule mitään. :headwall:
 
No menipä mullakin viikonloppu vähän överiksi. Tuli syötyä karkkia, tein sitten pitsankin ja vähän tuli juotua alkoholia :kieh: No mitäpä siitä, eilen palasin heti ruotuun ja tuli käytyä oikein kiva lenkki tekemässä. Se on mulle ehkä paras palaute, jopa vaa'an lukemia parmpi, kun kunto kasvaa. Mulla on aina ollut surkea juoksukunto (kävellä jaksan loputtomiin), mutta nyt sitä jaksaa jo jonkun verran =)
 
Tällä viikolla ei paino pudonnut :ashamed:
Sunnuntaina oli siskontytön synttärit,tuli vedettyä herkkuja kolmen viikon edestä.....Laittoivat vielä mukaankin ja ne tuhosin sitten kotona illalla :eek:
Kyllä tää on vaikeeta....
 
Kävin eilen vaa'assa ja paino oli 70.5 kg eli vain 300 g kahdessa viikossa :kieh: No pääasia että tippuu. Lenkillekään en ole ennättänyt kun maanantaina. Oli kokousta sun muuta, jos nyt viikonloppuna ennättäs.
 
Tänään vaaka näytti 95,5kg eli neljässä viikossa 2,5kg.Hidasta tahtia,mutta en oo kyllä muuta tehnyt kuin jättänyt karkit,suklaat,pullat ja sipsit.Kuinkahan paljon saisi ennen joulua lähtemään jos jaksaisi ees vähän liikkua noitten pakollisten kuvioiden lisäksi ;)
 
Lähtöpaino 74kg
Paino nyt 72,4 kg
Pudotus -1kg
Pudotus yhteensä -1,6kg

Ei hirveän nopea tahti minullakaan, mutta suunta kuitenkin oikea..
Flunssa vihdoinkin ohi..Nyt yritän orbitrekillä viitenä iltana viikossa veivata..
 
Maanantaipunnitus 10.11.2008 70,3 kg. Sieltä se hiljaa tulee se 70 kg raja vastaan. Heilahtelee mut hyvä kun alaspäin on menty. Eli noin 4 kg kaksi kuukautta. Ihan kiva tahti. Tsemppiä. En ole ennättänyt liikkua tällä viikolla ollenkaan. Kohta jos hieman jumppaisi.
 
Heippa!Mä haluaisin tulla mukaan teiän porukkaan kun en saa,en sitten millään tota painoani putoamaan... :ashamed: Oon ollu mukana muutamissa ketjuissa,mut koska tuloksia ei oo syntyny,niin mut on lempattu pois :'( Tulee niin masentava olo että.....
Kävin tossa joitakin viikkoja sitte rekisteröitymässä tonne Kiloklubin-sivuille,mut enhän mä osaa täytellä niitä"taulukoita"joihin pitäis merkata esim.ruuat ja kalorit ja mitä vielä!?! :eek: Joten masentaa käydä niilläkin sivuilla kun ei oo mitään kommentteja tai käyriä piirtyny kun mun taulukot on tyhjinä.....
Oon jo yli kolmikymppinen ja lapsiakin on viitisen kappaletta ja pituutta 158cm(VAAN!)ja painoa HIRMUISET 70kg!!!APUA!Mulle se on tosi ärsyttävä luku....Jos joku vaan jaksaa tsempata tässä ketjussa myös mua,niinkuin kaikkia meitä,niin tuntuis mukavalta.
Jokaiselle pudottajalle tsemppiä multa!!! :hug:
 
Vaan enpä ole itsekkään viime aikoina kirjoitellut..Paino vuoroin noussut ja laskenut, nyt sama kuin viimeeksi muutama viikko sitten...en kuitenkaan aio luovuttaa, tässä jouluun vielä kuukausi aikaa, pieni pudotus ei olisi pahaksi kun sitä varmuudella lisää jouluna tulee..
 
Juu,hiljaista on ollut niin hiljenin minäkin sitten....Nyt oon "laihduttanut"kohta 3 kk ja painoa lähtenyt 6-7kg.Mullakin vaaka heittelee päivittäin,mutta hyvä kun tuokin läskimäärä kaikonnut.Nyt vaan tsemppiä ja kertoilkaa miten onnistuu niin saadaan taas tsemppiä :LOL:
 
Heips!Ja kiitos kun sain liittyä teihin =)
Mullakin tuli tollanen stoppi kun ei muutkaan oo täälä niin tiiviisty viihtyny...Ei sais kyl tolleen aatella,vaan pistää niitä omia painojuttuja ja muitaki kuulumisia.Paino pysyny suht'samassa eli 70kg,illemmal voipi olla joskus jopa71kg :( Alettiin kaverin kans käymään kimpassa lenkkeilemässä,joten jospa se auttais myös!? :hug: Vasta eilen eka kerta,toivottavasti pian jo uudestaan ja aina SÄÄNNÖLLISESTI!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Mä olen ollut kipeänä ja maanantain punnituksessa näytti 70.1 kg ja kun kävin torstaina niin oli 69.8 kg. Katsotaan mitä se sit maanantaina näyttää. Jos on alle 70 kg niin jippii. :D
Ja olihan se, näytti 69,1 kg. Piti käydä vaa'alla viisi kertaa ja aina se näytti sitä. Kait se pitää uskoa. :D
 

Yhteistyössä