Hei Soila!
Juup,mulla tuhrutteli ilmeisemminkin vielä tärpin jälkeenkin.
Akupunktio on joko länsimainen tai kiinalainen hoitomuoto,jossa akuneuloilla ""ärsytellään"" sellaisista pisteistä,joista kussakin vaivassa on kyse. Mä en ole mikään asiantuntija,mutta netistä googlettamalla löytyy tietoa =0)
Mulla hlökohtasesti neuloja laitettiin alaselkään useampi ja yksi oli päälaella.Hoitokertoja tosiaan se 3x,kerta/vko (vkon on aina yksi hoito ""voimassa""). Muutoin hoito ei sattunut,kun pari kertaa muutaman neulan kohdalla alaselkään laitettaessa,sekin kuulema johtui siitä,kun neula osui verisuoneen,mutta mua hoitanut sanoikin,että heti kun tuntuu epämukavalta tai sattuu,pitää sanoa,silloin neula ei ole oikeassa paikassa,mutta tämä tosiaan kävi vaan parin neulan kohdalla ja lähinnä oli sellainen nipistävä tunne.
Neulat oli kerralla sellasen puoli tuntia ja puolessa välissä hoito-aikaa neuloja pyöriteltiin = akupisteitä ärsyteltiin ja se ei tuntunut miltään! Hoidon jälkeen olo oli hetken huimaava,vähän niinkuin olisi muutaman sidukan huppelissa,mutta tasaantui pian,ja muutenkin olo oli raukea ei missään nimessä huono!!!
Ei muuta,kun kokeilemaan ja kiitos onnitteluista!!
Plussasäteitä muillekin ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤