Tuhat alapeukkua, on aika juhlia!

No mä olen taas vastarannankiiski mut mun ketjuissa ei kyllä tartte jonkun teräsjorman ja ruostejorman ja knutin alapeukuttaa yhtään mitään, kiitos.

Sotkee sen kattomista että jos joku on oikeasti alapeukuttanu mua, ärsyttää tsekata turhaan.
Joten Jorski saa vapaasti rikkoa niitä Guinnesin ennätyksiään muiden ketjuissa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kuuloke-Esko
No mä olen taas vastarannankiiski mut mun ketjuissa ei kyllä tartte jonkun teräsjorman ja ruostejorman ja knutin alapeukuttaa yhtään mitään, kiitos.

Sotkee sen kattomista että jos joku on oikeasti alapeukuttanu mua, ärsyttää tsekata turhaan.
Joten Jorski saa vapaasti rikkoa niitä Guinnesin ennätyksiään muiden ketjussa.
*hyräilee hyvin hiljaa känkkäränkkää ja hiippailee pois mahdollisen huitaisun ulottumattomiin*:whistle:

:ninja:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Jorma voi mun puolestani suksia vittuun.
Tai pikemminkin hevonkuuseen koska ensinmainitusta paikasta hän voisi vaikka tykätä.

Harrastepalstoillani ei ole mitään "alapeukkua". Sen tilalla on varoitus asiattomasta viestistä joka lähtee suoraan modelle. Asiattomat kirjoittajat bannataan oitis. Jorman kaltaiset asiattomat alapeukuttajat bannataan heti ja ikuisesti.

Tälläkin palstalla olisi mahdollisuus vilkastua heti jos tämän ei annettaisi olla Jorman kaltaisten idioottien temmellyskenttä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kuuloke-Esko
vierailija
Jorma voi mun puolestani suksia vittuun.
Tai pikemminkin hevonkuuseen koska ensinmainitusta paikasta hän voisi vaikka tykätä.

Harrastepalstoillani ei ole mitään "alapeukkua". Sen tilalla on varoitus asiattomasta viestistä joka lähtee suoraan modelle. Asiattomat kirjoittajat bannataan oitis. Jorman kaltaiset asiattomat alapeukuttajat bannataan heti ja ikuisesti.

Tälläkin palstalla olisi mahdollisuus vilkastua heti jos tämän ei annettaisi olla Jorman kaltaisten idioottien temmellyskenttä.
Ootpas herkkä, ketä nuo alapeukut nyt oikeesti haittaa? Mitä väliä? Mielestäni tämä peukuttaja Jorma on sangen hauska ilmiö palstalla. Jos tommoset ihan oikeasti haittaa, olisiko aika jättää netti, ja siirtyä ns. oikeaan elämään :D:love:
 

Yhteistyössä