Oi! Viiden tontun alapeukutus tapahtuis heittämällä!Mä korkkaan sun kunniaks skumpan, jos käyt epätykkäämässä kaikista The ketjuun kirjotetuista kommenteista.
..vois jopa olla Jorman peukkukin kippeenä
..tosin tuskinpa, kun Terästäkin on
Oi! Viiden tontun alapeukutus tapahtuis heittämällä!Mä korkkaan sun kunniaks skumpan, jos käyt epätykkäämässä kaikista The ketjuun kirjotetuista kommenteista.
Pitäähän sitä olla tavotteita354 095 viestiä, 14164 sivua.
Jjusst jooKerron kuka olen, kunhan 5000 alapeukkua on annettu. Saatatte yllättyä!
*hyräilee hyvin hiljaa känkkäränkkää ja hiippailee pois mahdollisen huitaisun ulottumattomiin*No mä olen taas vastarannankiiski mut mun ketjuissa ei kyllä tartte jonkun teräsjorman ja ruostejorman ja knutin alapeukuttaa yhtään mitään, kiitos.
Sotkee sen kattomista että jos joku on oikeasti alapeukuttanu mua, ärsyttää tsekata turhaan.
Joten Jorski saa vapaasti rikkoa niitä Guinnesin ennätyksiään muiden ketjussa.
Ootpas herkkä, ketä nuo alapeukut nyt oikeesti haittaa? Mitä väliä? Mielestäni tämä peukuttaja Jorma on sangen hauska ilmiö palstalla. Jos tommoset ihan oikeasti haittaa, olisiko aika jättää netti, ja siirtyä ns. oikeaan elämäänJorma voi mun puolestani suksia vittuun.
Tai pikemminkin hevonkuuseen koska ensinmainitusta paikasta hän voisi vaikka tykätä.
Harrastepalstoillani ei ole mitään "alapeukkua". Sen tilalla on varoitus asiattomasta viestistä joka lähtee suoraan modelle. Asiattomat kirjoittajat bannataan oitis. Jorman kaltaiset asiattomat alapeukuttajat bannataan heti ja ikuisesti.
Tälläkin palstalla olisi mahdollisuus vilkastua heti jos tämän ei annettaisi olla Jorman kaltaisten idioottien temmellyskenttä.
Tuhat peukkuu on sun mielestä oikeaa elämää?Ootpas herkkä, ketä nuo alapeukut nyt oikeesti haittaa? Mitä väliä? Mielestäni tämä peukuttaja Jorma on sangen hauska ilmiö palstalla. Jos tommoset ihan oikeasti haittaa, olisiko aika jättää netti, ja siirtyä ns. oikeaan elämään
Onko sun päivystäminen täällä oikeaa elämää?Tuhat peukkuu on sun mielestä oikeaa elämää?
Onnee vaan valitsemalles uralle
En päivystä niinqu sä Tulin just linjoille.Onko sun päivystäminen täällä oikeaa elämää?
Toki päivystät, sokea Reetakin huomaa sen. Alkaa olla aika varmaa, että Jorma on kuuloke eskoEn päivystä niinqu sä Tulin just linjoille.
Näin naurettavan uuden otsikon, siks lähinnä tääl
Peukkuja tulee aina, jos viesti ei minua miellytä.
Elena777 saa aina sydämmen. Miksi? Tähänastiset arvailut kuka olen, ovat aivan pielessä
Ei se ole krut, enemmän haisee kuuloke eskolta tahi echolta.Moi Krut
noup olen yrittänyt tätäkin itseasiassa mä alan kallistumaan sille mielipiteelle että Jorma onkin Irma, eli nainen
Niitä on sitten aika paljon. Oletko myös Teräs Jorma?Peukkuja tulee aina, jos viesti ei minua miellytä.
Elena777 saa aina sydämmen. Miksi? Tähänastiset arvailut kuka olen, ovat aivan pielessä